dinsdag 16 november 2010

OP SPECIAAL VERZOEK......


........Op speciaal verzoek van die Flaschen Madam....een foto van mij na mijn bezoek aan de kapper......Jarenlang heb ik mijn haren rood geverfd.....en eigenlijk wil ik daar nu wel eens vanaf.....Maar van rood naar donkerblond/grijs is een moeilijke weg....vandaar vast de lichtere plukken.......

.........Seit Jahren habe ich meine Haare rot gefärbt....aber jetzt habe ich wirklich das Gefühl...Ich müchte etwas anderes....Natur pur....Aber von rot bis grau ist eine lange weg.....Deshalb diese Highlights.....

25 opmerkingen:

  1. Hoi Thea na t lezen van je bericht ben ik meteen gaan kijken en ja hoor je staat er al. Ik vind t heel erg mooi staan. Gaaf joh. Je man mag wel op gaan passen dat je niet ingepikt wordt. Liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat harstikke leuk zo. Nu kun je alvast een beetje wennen...aan een ander kapsel. Laat je het grijs worden tzt? Puur natuur..
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea,

    Staat je erg goed !!!
    Is dit een tussen fase naar puur natuur ??
    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey meis,

    Wat een beeldschoon kapsel...leuk met die lichte plukjes...lekker stoer en hip.
    Enne wij noemen grijs haar hier altijd seniorenblond...en ook dit kan heel charmant zijn.

    Dit meis..,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee meid, wat een leuke coupe ook, ik vind het helemaal toppie, je lijkt 10 jaren jonger, wat zeg ik 10 ?? 20 jaar jonger :)) Mooi hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het leuk dat al meer mensen grijs durven zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat leuk hoor, ja dat is wel even wennen hé.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Finde das seht Dir sehr gut.Du willst pur Natur?Die Natur hat für uns die Farbe,die für uns am schönsten ist!!!Aber ich bin nicht sicher,ob das immer stimmt....
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey mooi mens ,wat staat dat gaaaaaf .Het geeft een veel zachtere uitdrukking.Leuk kapsel ook !!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat je geweldig !!! leuk Thea.......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi Thea, het verzacht je gezicht! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea,
    sieht sehr gut aus;)))
    GGLg Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fluit fluit, wauwwwwwwwwwwwwwwww
    Thea prachtig, wat staat dit je geweldig!!!
    Houden zo, je ziet er fris en fruitig uit, super modern en heel sjiek.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kapsel en ook de kleur. Ik zou graag van geverfd zwart terug naar mijn eigen grijs willen, dat is ook bijna niet te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's, staat je goed. Even over de vlinder de zijkant word ook met steentjes beplakt. Ik zal je hun web site meesturen www.thecraftkit.com
    fijne avond. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihi, ich war heute auch beim Friseur *lach*
    deine Haare sehen toll aus.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Thea.
    Lieve goetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Thea,

    Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog. Jouw taartje uit het vorige bericht ziet er ook heel goed uit.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liebe Thea
    da hast Du Dir ja was tolles vorgenommen! Ich habe vor ein paar Jahren auch beschlossen, dass mit der Färberei Schluss ist.... jetzt haben meine Haare die Farbe von "Bauernsilber" und ich bin froh darüber!
    Ich bin gespannt, wie es bei Dir weiter geht!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook donkerblond, uhm grijs. Ik verf al jaren! Helaas!
    Het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Staat je erg goed!
    En jouw gebakjes zijn ook weer goed geslaagd.
    Toppie!
    Groetjes, DEKAKADO,Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Staat je goed hoor!! Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. IK vind het en mooie kleur en ook je model is helemaal leuk!!!
    Lekker nonchalant hou ik wel van.

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thea Halo, Ik had lang rood haar, omdat ik al had wit haar 28Jahren. Voor ongeveer 10 jaar ik verf mijn haar niet, ik ben blij dat ik het deed, ik wil super goed.

    Ik wens u een goede zondag

    Met vriendelijke groet Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥