maandag 15 november 2010

MINI TAARTJE


.........Op de blog Theemuts- Rommelhoekje van Romkje zag ik mooie minitaartjes staan.....Leuk.....Dus toen ik in het weekend een klein kadootje nodig had heb ik er eentje gemaakt.....ik vond hem zo leuk dat ik er meteen ook nog eentje voor mezelf gemaakt heb.....


.......Auf der site von Theemuts-Rommelhoekje von Romkje sah ich einen minitorte stehen....Ich fand sie wünderschön......Ich habe 2 stück gemacht.....eine zum mitnehmen und natürlich auch eine für mich.....

23 opmerkingen:

  1. Wow wat mooi Thea.Schitterende combinatie van rozen distels en papaverbollen.
    Geniet er maar van hoor.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden Thea en er is toch niets leuker geven dan een cadeautje dat jezelf gemaakt hebt en niets leuker krijgen dan een cadeuatje waarvan je weet dat er aandacht aan besteed is

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat leuk zeg, met relatief weinig materiaal zoiets maken. Goeie tip...
    Ik maak soms mini boeketjes uit de tuin, ook altijd zo schattig en het rare is, meestal geef ik ze weg, niet doen dus.
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea,

    Ik vind jouw taartje super mooi geworden !!!
    Het lintje erom is erg leuk.
    Wat lief dat je mijn blog vermeld ,bedankt .
    Je weet dat ik gek ben op glaswerk en volgens mij hebben we dezelfde schaaltje op voet...

    Lieve groet Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg romantisch, wat een geweldige taart!!
    Ik heb meteen gekeken naar die weblog en me als volger opgegeven.
    heerlijk zeg wat een toffe dingen.
    Thea, je bent geweldig, dikke knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea dat heb je weer super gemaakt..
    En....Eindelijk taart waar je niet dik van word.
    Daar lust ik er wel een paar van:-))))
    Fijne dag verder..
    Liefs.
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. auwwwwwwwwwwwwwwwwwww, ja zeg, je moet niet van die mooie dingen hier neerzetten, nu ben ik van mijn stoel gevallen!!!!!!!!!!!!!
    Meid wat is ie toch mooi.... ik herhaal, wanneer begin je een winkel?????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh Thea wat mooi weer je bloemen taartje ,die rozen zijn zooooo mooi .Lief dat je Romkje even noemt want ook zij maakt zulke mooie dingen ,en zo inspireren we elkaar steeds weer .Fijne week
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel gezellig uit hoor Thea ...goed gedaan meis.....ik had ze ook gezien g=bij Romkje....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi mini taartje heb je gemaakt! hij mag dan wel mini zijn maar je hebt zo een groots resultaat!
    Goed idee, ik sla hem, even op!
    Groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk minitaartje heb je gemaakt. Altijd leuk die papaverdozen.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi taartje, en zo te zien allemaal materialen die mooi indrogen, dus heb je er nog lang plezier van

    En ik zou willen dat iemand zo'n kadootje voor mij mee zou brengen......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er weer supermooi uit Thea...je zult het maar krijgen als "meebrengsel"...juist de "mini"maat maakt het heel mooi!!...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je taartjes die zijn weer geweldig.

    Fijne avond liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Ik hou van rozen.
    groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk taartje, ik zou er zo mijn tanden erin kunnen zetten, Voor de ondergrond van mijn vlinder gebruik je een piepschuim voorbeeld,(op de eerste foto zie je hem liggen)De tilda poppen zijn haar eigen ontwerp maar je kunt volgens mij gewoon een basis model gebruiken, Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Belachelijk (grapje), Je maakt echt hele mooie spullen. Ik ben aan het wachten op weckglazen, iemand had ze nog in de kelder staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat n leuk taartje!! En dat taart plateautje is ook erg leuk!

    Liefs Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een scheetje Thea.
    Ja daar kun je wel mee aan komen.
    Met dat plateautje eronder lijkt het een nog echter taartje.
    Fijne dinsdag.
    Lieve groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hay meis,

    Geweldig zijn je taartjes geworden..
    Leuke foto's ...beeldshoon.
    Ik ben gelijk effies gaan kijken bij Rompkje,
    leuke blog zeg!
    Ben gelijk volger geworden..bedankt voor de tip.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb jij je taartje PRACHTIG versiert ! Ik hou van bloemen, MOOIE keuze gemaakt Thea. Een FIJN lintje er rond en het is af. WAUW !!

    En op de tuindagen in Beervelde komt men zalige dingen tegen hé.
    Je stolp is ook prachtig. Ik val in herhaling, kweetet.. :)
    Ik ga je volgen.

    nog een fijne dag , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk Thea. Ziet jouw tuin er ook nog best goed uit voor de tijd van het jaar? Ik geniet er nog steeds van. Vandaag is het hier prachtig weer. Hoe is het bij jou? Last gehad? Volgens de weerberichten de komende dagen droog en zon.
    Ik verheug me erop. Ga nu met een kopje koffie op een fauteuil lekker naar buiten kijken naar de vogels en de kippjes. veel liefs. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig! Helemaal mijn smaak! Ik gebruik vaak dezelfde kleur rozen en ook de distels! Ze drogen ook mooi in. Daar kun je nog lang van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥