donderdag 18 november 2010

LADY'S NIGHT en VOGELVOER


.........Ik geef toe een ietwat vreemde combinatie...........Mijn dochter werd gevraagd door Leurs tuincentrum in Venlo om haar standje op te bouwen tijdens de Lady's night.....




.......Er hadden zich 2200 mensen aangemeld....wel druk ja....en ja....wie word er dan ingehuurd om een handje te helpen.....juist.....je raad het al.....geen probleem hoor...ik vind het heel leuk om te doen.....We stonden wel in het koude gedeelte....dus lekker een dikke jas aan........Ze maakt super mooie vogeltaarten.......cupcakes en bonbons voor de vogels......Eigenlijk veel te mooi om zomaar aan de vogels te voeren......Het beste kun je er zelf eerst van genieten door het binnen ergens neer te zetten........Het blijft daar ook jaren mooi....


.......Ze heeft er zelf ook een stukje over geschreven op haar eigen blog.....
LILA VLINDER .....We kregen heel veel leuke reacties en complimenten.....de ooohhhh's en ahhhh's waren niet van de lucht....Veel mensen hadden zoiets nog nooit gezien.....Ze vroegen dan ook veelvuldig of je het echt niet kon eten....ook waren er mensen die dachten dat het zeep was.....

.......Ze verkoopt ze ook via Marktplaats.....dus aarzel niet....

.......Ze is met eenvoudige taarten begonnen.....Maar door wat kleurstof door het vet te mengen......Levensmiddelen kleurstof...het is niet gevaarlijk voor de vogels of zo....krijg je de mooiste taarten.....zo gaat het steeds verder....Hier kun je echt je creativiteit aan bod vieren......Ik heb er zelf ook wel gemaakt...het is super leuk om te doen.....
....Klik hier voor de uitzending van TV LIMBURG .......

......Ook kun je er super mooie decoratie's mee maken......een paar kaarsjes en wat nepsneeuw en het ziet er op een leuk schaaltje al heel leuk uit....

......Meine Tochter wurde von Leurs Gartencenter in Venlo gefragt ob sie beim Ladys Night.... ihren Vogeltorte verkaufen wollte.....Es gab 2200 Frauen die angemeldet wurden......das ist sehr viel.....damit die Mama gefragt wurde...beim verkauf eine helfende Hand zu bieten.......

...Sie macht die aller schönsten Torten....Cupcakes und bonbons für Vögel......Eigentlich viel zu schön......um die Vögel zu füttern....Am besten Sie verwenden sie erst zur Dekoration im Haus......ihrem blog LILA VLINDER...Finden sie hier

UPDATE:.......Ook Jeanne heeft er al een logje over gemaakt...Lief van je...Hardstikke bedankt......

33 opmerkingen:

  1. Hee Thea!
    Wow wat een heerlijke gebakjes! Ze zien er ook nog eens prachtig uit!
    Zijn ze echt alleen voor de vogeltjes?
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww wat is dit gewelig mooi.

    Wat een creativiteit zeg ik vind het het super gaaf.

    Schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Écht super mooi Thea. Ik ga zo even op je dochters blog kijken. Gezellig om zo samen achter een kraampje te staan. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh wat mooi!
    Inderdaad zonde om aan de vogels te voeren
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, veels te mooi om zomaar aan de vogels te voeren. En worden ze niet hyper van de kleurstof hihi..
    Die van mij zijn er niks bij hoor, als ik dit zie..wauw.
    LIeve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik was al gaan kijken, maar de troste mammie schrijft veel uitgebreider :))) prachtige stukken zijn het dus je mag heel trots zijn op je dochter, lieve groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Thea
    Zo moeder...zo dochter
    Wat een ontzettend leuke vogeltaartjes en taarten zijn dat..
    Ik ga bij haar neuzen hoor..
    En beetje reclame op het bloggie voor haar maken.
    Zeker de moeite waard...
    Fijn weekend
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh ze zijn echt te mooi!!!Super orgineel.En ook nog wat verkocht?Stond zelf ook laatst op een ladies night..ook in het koude gedeelte..heeel gezellig ,veel proeven en bekijken maar weinig verkopen.Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er echt heel mooi uit! Ik moest ook eerst drie keer raden hoor voordat ik wist dat het voor de vogels was. Het is zo mooi, dat je het ook inderdaad binnen ergens neer kan zetten.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat zijn ze mooi. Ik heb er zelf ook wel eens eentje gemaakt maar niet zo mooi als deze, geweldig.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil een vogeltje zijn :))
    Wat zien die er mooi uit.Echte prachtstukjes

    een gezellig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea,
    erst mal ein riesen kompliment an deine tochter, die Vogelfuttertorten und Küchlein sehen ja sowas von genialstens aus...ich bin begeister.
    allerdings würde mich brennend interressieren, wann die Lady´s night ist...und wann du da bist...ich wohne doch nur 8 km von Leurs weg...da könnte ich doch sicherlich mal auf einen Sprung reinschauen und dich endlich mal im realen leben sehen *lach*
    melde dich bitte schnell....
    ausserdem kannst du gerne sonntag hier vorbei schauen, wenn du in der nähe bist, wir haben nämlich unsere 15. Adventausstellung .
    Knuddelige Grüße
    ich würde mich freuen, wenn es so oder so klappt mit einem treffen.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw ,onvoorstelbaar wat zijn dit luxe vogeltaartjes !!!!!!!!!!!!
    Ik vind een taart voor vogels al een verwennerij (hier moeten de musjes het doen met vetbollen en stooivoer...)
    Maar deze gebakjes dat overtreft werelijk alles...........

    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAUWWWWW Thea Super mooi om zo je tanden in te zetten, ik ga zo even op haar site kijken, Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. das sieht alles so appetitkich aus.... da werde ich ganz traurig, weil ich kein Vogel bin! ;o)
    Eine Ladys Night hört sich wunderbar an! Darauf hätte ich auch mal große Lust!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wooooo was du fleissig.Und alles so schoen Bund.Gefaehlt mir seeeehr.

    glg Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dit !!! geweldig wat een verwennerij voor de vogeltjes !!! hahaah!!!.....ziet er allemaal prachtig uit hoor!! fijn weekend ...liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn kleine kunstwerkjes, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw.. die sind super... Kompliment
    Wenn ich in Holland bin,so besuche
    ich immer Leurs
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw.. ik zag het kleine plaatje in de zijkant van mijn blog, en dacht nog: Zo Thea heeft een lekkere taart gebakken.
    Ga ik kijken, zijn het vogeltaarten, wat appart, heb zoiets ook nog nooit gezien. Geweldig...
    Ik vind dit ook leuke sint en Kerstkadootjes trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die taartjes zien er uit om zo in te happen ,ik vind het echt kunstwerkjes hoor .Wat een verwennerij voor de vogels ,ik zou ze hier niet durven neerzetten met al die katten hier in de buurt .Ik wens je een fijn weekend
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo allemaal, Erg leuk om de reacties telezen, helaas heb ik op moment nog niet de tijd om iedereen terug temailen maar echt heel erg bedankt!.

    En straks als alles zijn plaats hier heeft gevonden dan hoop ik ook dat ik iets meer tijd voor mijn blog heb.
    Ik het wel een hyves er ook van.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De taartjes zijn werkelijk prachtig! Wat een creatieve dochter heb jij, Thea! Waar zou ze dat nu van hebben? Super gezellig lijkt me dat, om zo samen dit te doen.
    Fijn weekend gewenst!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Thea, de vogeltaarten zien er prachtig uit zeg, zelf maak ik ze ook al een paar jaar maar veeeeeeeeel eenvoudiger dan deze prachtige creaties.
    Fijn dat je haar helpt en jullie zo leuke reakties kregen, dat doet toch altijd goed hè,
    Veel succes nog voor je dochter,
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De taartjes zien er heel mooi uit en toch ook wel erg "lekker".
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat is dit knap !!! Ziet er lekker uit , hihi.

    groetjes , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat heeft Lara niet van vreemden zeg!!!
    Wat een prachtige taartjes, ik ben bijna zeker dat ze leeg naar huis is gegaan.
    Lief van je Thea om haar mee te helpen, ach wat gezellig om samen dit soort dingen met je kind te kunnen doen.
    Je kapsel zit nog steeds perfect zeg.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Thea,

    Dit had ik nog nooit gezien! Wat ontzettend leuk! Ze zien er gewoon echt lekker uit! Een heel leuk idee zeg, lijkt me ook erg leuk om ze te maken. Prachtig.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg mooi zeg! Dat word een feest voor de vogels dit jaar :-)
    Liefs Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hay lieve meis,

    Wauwwwwwwww...wat zijn deze vogeltaarten mooi!!
    ik zou willen dat ik een vogeltje was...wat een prachtige taarten...
    Zo knap en verfijnd gemaakt...tjeetje ik geef een dikke 10 met een griffel!!!

    Fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi thea,wauw die zijn heel leuk gemaakt.mijn moeder linda zij dat ik op je blog moet gaan kijken als wij in nederland zijn gaan we altijd naar leurs.mn moeder is linda lismet,ik denk je weet wel wie.
    groetjes severine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een schitterende vogeltaarten maakt je dochter! Ik heb er ook eens één gemaakt, veel eenvoudiger natuurlijk, maar toen hij eenmaal buiten stond hadden ze er al gauw een vreselijke rotzooi van gemaakt. Ik kijk heel graag naar de vogeltjes op de tuintafel, die in de winter dienst doet als voedertafel.
    Fijne zondagavond nog,
    Natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Helemaal te gek al die mooie taarten voor die gevleugelde vrienden.
    Ze zijn inderdaad bijna te mooi om ze op te voeren maar goed zij moeten het ook goed hebben.
    Je vroeg je je af hoe ik die kleine malus appeltjes had gewaxt?
    Ik smelt in een klein pannetje gewoon de overblijfsletjes van kaarsen en dan doop ik de appeltejs en in. Het is even lastig om de juiste temperatuuur te vinden, is het te heet dan blijft het vet en niet aan zitten en is het te koud komt er een te grote laag op te zitten wat ook niet mooi wordt.
    Het is een leuk werkje met leuk resultaat.
    Fijne week wens ik voor je.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥