zondag 21 november 2010

KORTE ROKKEN.......MODE ????


......Ja hoor.....met een dikke zwarte pantykous en laarzen vind ik het zelfs heel leuk staan.....Die korte rokjes.....

......Een lange tuniek hoort er natuurlijk bij.......

.......Niet dat ik me zoveel aantrek van wat mode is.....maar dit vind ik wel heel leuk en bovendien......zit het heel lekker.....Dit setje maakte ik een aantal weken geleden......ik heb het intussen al heel veel gedragen......

....Diese kurzen Röcke die jetzt im Mode sind....finde ich elegant....mit einem schönen langen Tunika......dicken Strumpfhosen und Stiefel....super angenehm zu tragen.....
Ich habe dieses Set vor ein paar Wochen schon genäht.....Ich trug es schon bei mehreren Gelegenheiten......mit viel Spaß kann ich sagen.....

20 opmerkingen:

  1. hey, was Du alles so machst, ich bewundere Deine Vielseitigkeit!! sieht ganz toll aus!!
    und lasse liebe Grüße aus dem Drosselgarten, hier, liebe Thea.
    danke sehr für Deine Glückwünsche zu meinem 1. Bloggeburtstag, ich habe mich sehr gefreut...

    einen guten Start in die neue Woche wünscht Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje heb je gemaakt, iets wat fijn zit draag je dan ook vaak hé.

    fijne dag gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay meis,

    Ja dit zou ik ook wel aantrekken, met dikke pantys en stoere laarzen...
    Gaaf setje...leuk gemaakt!

    Fijne week!
    Maeijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,
    ein schönes Set,gefällt mir gut;))
    LG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me heel goed voorstellen dat het lekker zit.
    het ziet er ook erg leuk uit trouwens!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een leuk setje Thea.
    Fijne week,
    lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie set Thea !!!
    Zelf draag ook erg graag rokjes .

    Fijne dag ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea,
    Het is een heel mooi setje. De rok vind ik ook mooi gemaakt met die stroken. Als het heerlijk zit, aantrekken hoor!!

    Groeten,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik draag ook heel vaak korte rokjes.
    Met een legging en laarzen.
    Vind het fijne zitte dan een broek.

    Het muziek papier heb ik bij Boekenvoordeel gekocht. Het waren hier 2 boeken voor 2,99.
    Als je wilt wil ik je er wel een paar opsturen.
    Met kopieeren maak je er dan zoveel je wilt.
    Ook vind je muziek papier als je googelt.
    Ik heb het daarna bewerkt met disstress ink.

    Groetjes en een fijne dag.

    Ik dacht dat ik dit berichtje al eerder verstuurt had maar kan het niet terug vinden.
    Dus als je hem dubbel leest sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk setje, ik draag weinig rokjes voel me er altijd onzeker in die dingen, jullie ook een fijne Week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor !! Thea.........geweldig en fijn dat je het vaak draagt !! .....geniet er nog maar lang van!.......fijne week liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er heerlijk comfortabel uit Thea, dat lijkt me echt een "woonset".
    Je weet vast wat ik daarmee bedoel.
    Mooie stof zeg, je zult je er vast een dame in voelen.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Groot gelijk Thea , niks aantrekken van de mode !! Die maak je toch zelf zekersssssss !!
    Jouw rokje vind ik heel mooi om ook zonder tuniek te dragen zodanig dat men de stroken ervan ziet :) Schitterend handwerk !

    nog een prettige dag , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat ziet er zeker goed uit met laarzen. Weer mooi gemaakt

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GEFELICITEERD oma met de verjaardag van je kleinzoon!
    Gezellige verjaardag toegewenst......

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is nog eens leuk, op die onderste foto lijkt het net een jurkje, ik draag het ook graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er leuk uit! En het draagt inderdaad ook nog eens fijn! Mooie stof ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja dat kun je nue wel zeggen, maar daar hebben wij dus geen foto van, dus eerst een foto laten zien met inhoud van dit essemble. :)) wat er overigens erg leuk uit ziet. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuk setje Thea, ik vervang de dikke pantys tegenwoordig door leggings. Vind ik net iets lekkerder zitten.
    Fijne avond nog en welterusten voor straks! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk setje heb je gemaakt. Lijkt me inderdaad fijn dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥