dinsdag 2 november 2010

JURK


.........Deze jurk liet ik al eerder zien...ik droeg hem in de zomer op een witte broek....dat stond leuk...Maar nu in de herfst is een witte broek niet zo mijn ding...en op een zwarte.....nuhhhh.....ook vond ik hem iets te ruim ter hoogte van de verhoogde taille.....


.............................................................................................................................Ik heb er een sierband overheen gestikt en daar een lintje doorheen geregen....dat ik kan aantrekken naar behoefte.....onderaan het lint hangen kralen.....met laarzen en een 80 dinier panty of een legging staat het super.....ik draag er een wit vestje bij.....maar er kan ook een shirt met lange mouw onder....De mode is kort deze winter....en op deze manier vind ik het leuk en draagbaar......
......Ich trug das Kleidchen im Sommer schon mit weißer Hose.....aber jetzt im Winter möchte Ich keine weiße Hose....und ein schwarzes finde ich nicht gut aussehen........
..........Ich habe ein Zierband angenäht mit einer Perlen Schnur.....und tragen Sie mit 80 Denier Strumpfhosen oder leggings und Stiefel.....jetzt mit einer weißen Strick jackchen oder einen Pullover....

...Bedankt allemaal voor de lieve vakantiewensen......het was heerlijk....
Vielen Dank......für alle schönen Urlaub Wünsche.....es war so schön....

20 opmerkingen:

  1. Weer een heel leuk idee om je jurkje an te passen ,maar we willen wel een foto zien natuurlijk van het hele plaatje !! Ik weet zeker dat je er beeldig uit zal zien
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk zo hoor Thea.........fijne dag morgen....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Thea zo heb je er nog weer plezier van.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch makkelijk als jezelf je kleding kunt maken. Effen...... (pfff) iets veranderen en ze kan de winter weer door.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap dat je dat toch weer in een handomdraai voor elkaar hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea, leuk, zo kan je je jurkje bijna ieder seizoen aan,
    Vind je sierband ook erg leuk, hebben jullie een leuke vakantie gehad???? Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuk idee om dit zo aan te passen
    Ik kan zo moeilijk bij jou een reactie plaatsen, dit is al de 3-de poging

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwwww Thea, mag ik het patroon ook van je hebben, wat een beauty is dat toch en wat een crea oplossing van je.
    Je bent een hippe oma, en die overal wel raad mee weet.
    Ik benijd je wel erg, maar bewonder je des te meer.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed idee!Je jurk aanpassen aan het seizoen!!Veel draag plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ben jij toch een bezige bij en wat ben je zo handigggggggggggggg, mooi hor, ik kende em al in het eggie maar nu ziet ie nog mooier uit :)) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, een kleine aanpassing en hij kan weer een seizoen mee. Erg leuke stof vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je nu eens heel mooi en handig opgelost..
    Ik vind het een heel mooi jurkje, en je hebt er zo inderdaad een jaar rond wat aan.

    Leuk ook die kralen aan je lintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea,
    Creabea in hart en nieren. Het was weer genieten. rPachtige kransen......
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thea wat fijn dat je zo'n goeie vakantie hebt gehad. Ik heb 'ns even zittenneuzen op je dochter's weblog. Wat maakt die mooie dingen! Echt super. Ik kan wel zien van wie ze het heeft ☺ ☺ Liefs en een fijne dag. Gelukkig heb ik gisteren foto's gemaakt van alle mooie blaadjes want vandaag worden ze uit de bomen en van de struiken geblazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat handig als je dit kunt. Echt een heel leuk tuniekje zo.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thea wat een hippe jurk...
    En dat je zomaar effies die taille verhoogt,
    dat vindt ik helemaal te gek meis.
    Jij bent ook van alle markten thuis hihihi..

    Toedelsssssssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een hele mooie oplossing Thea!

    Heel leuk jurkje, geloof goed dat het in de winter ook leuk draagbaar is!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat handig om het zo aan te passen je hebt meteen weer iets heel anders !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. `Hallo Thea,

    Met naald en draad ben ik niet zo handig ,ik heb meer groene vingers ,heb me aangemeld als volger heb het idee dat onze interesse's aardig gelijk zijn

    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo ideaal hè, dat je zo de zomerkleren óók nu kunt aantrekken! Ik probeer ook zo creatief om te gaan met mijn spullen. Scheelt enorm in aanschaf van nieuws :-)
    Staat je leuk trouwens, dat jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥