maandag 8 november 2010

DOEN OF NIET.....


......Ik weet eigenlijk niet goed wat ik nu eens zal doen.....Deze blog bestaat 2 jaar.....dit is mijn 200ste logje....ik steven heel hard op 200 volgers aan.....en eind van de maand ben ik ook nog eens jarig.....Ik word wel geen 200 jaar...dat dan weer niet....Hihihihi....
....Nu zou ik het best eens leuk vinden om een give away te houden....Maar ja...zelf doe ik nooit mee aan give away's op andere blogs.....ik heb namelijk de rare gewoonte om liever te geven dan te krijgen.....dus nu vraag ik me af.....is het raar om een give away te houden....wat vinden jullie......Mein Blog ist 2 Jahre alt........Dies ist log Nummer 200...fast 200 Menschen folgen diesem Blog....
und am Ende des Monats feiere Ich meinen Geburtstag....
nicht meine 200ste....nein....dass nun auch wieder nicht....
Ich denke.....dass ist Grund genug um ein Give Away zu halten....Aber Selbst....mache ich nie mit beim andere Give-Aways....Ich habe einfach die Gewohnheit
...lieber Geschenken zu geben als zu empfangen.....Was ist Ihre Meinung dazu
...tun oder nicht.....

......Jeanne vroeg of ze mijn idee mocht gebruiken op haar blog....en ja waarom niet....Ik vind het een hele eer....ze heeft er wel iets leuks van gemaakt.....Jeanne fragte mich, ob sie eine Idee von mir verwenden könnte auf ihrem Blog....Ich fand es eine große Ehre.....deshalb sagte ich sofort Ja....und schau mal....was sie daraus gemacht hat....

Ik heb nog eens met.......Photofunia gespeeld...dat blijft leuk...Spielen mit Photofunia macht immer Spaß....

27 opmerkingen:

  1. Tja Thea, ik zou zeggen DOEN!!!
    Je denkt er tenslotte hard over na, dus waarom niet!!
    Ennuhhhhh, ik vind het helemaal niet erg hoor, zou heel graag wat van jou kunstwerken winnen, wie niet!!!
    Zeg wanneer ben je eigenlijk jarig Thea, misschien zijn we wel gelijk?
    Ik de 21 ste, dat is nog net schorpioen.
    Wat heerlijk dat Jeanne je tip op haar weblogje heeft geplaatst.
    heel simpel en een reuze effect.
    Toppie moppie!!!!
    Veel succes met je beslissing, al heb je die volgens mij al wel gemaakt.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DOEN hoor. Je maakt altijd zo'n leuke dingen. Je krijgt natuurlijk ook opeens bezoekers die je anders nooit ziet en ook niet meer zult zien. Maar ik heb het heel leuk gevonden mijn give away. De tip van de weckglazen is fantastisch, ben al op zoek naar weckglazen, die cakevormjes die kan ik wel ergens vinden, alleen nog de ornamenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg DOEN !!!...het is zooo leuk Thea.......echt geloof me........mensen blij maken is gewoon zo fijn gevoel.......ik zou het het liefst elke week doen.......of iedere dag !! hahahhahah!! liefs fijne week Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea,

    entlich komme ich auch wieder dazu bei dir vorbei zu schauen.
    Ich wuerde auch ein giveaway machen.Slber mache ich es auch weil ich viel fredue daran habe anderen ein Laecheln auf das gesicht zu zaubern.
    Stehl dir vor Du bist 200 jahre, was frau da alles erleben kann bzw erlebt hat....lach

    sei ganz lieb gegruesst von Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon DOEN!! (zegt zij in de hoop ook eens iets te winnen ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea
    Als je het leuk vind om mensen blij te maken zou ik dat gewoon doen ,Ik geef mezelf ook niet op voor Give Away's maar vind het leuk om te lezen hoe anderen genieten als ze iets winnen.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Thea, ich freue mich für Dich, daß Du schon so viele Blogleser hast und auch, daß Du bald Geburtstag hast- zum Glück noch nicht den 200.ten *lach* ... Dein Blätterkranz ist auch wunderschön :O) - Hab eine gute neue Woche und ganz herzliche Grüße - Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja sicher musst Du es tun......
    Ich würde mich freuen,für Dich...aber nicht mit machen.Ich bin auch so Eine:(((((
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je aan een give away doet, ik heb het zelfde, vind het altijd veel leuker te geven als te krijgen. Ben zelf nog aan het broeden ;-D over mijn give away.
    Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gewoon doen je maakt veel te leuke spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Thea;
    Je hebt inderdaad mooie herfstbladerenkransen gemaakt, hoor!
    Enne; als je zin hebt om een give away te houden; moet je het gewoon doen!!!
    Ik doe wel mee hoor!
    ik zie zulke mooie dingen!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waarom niet???
    Je maakt de mooiste dingen, dus kan me voorstellen dat je er iemand héél blij mee gaat maken.

    Leuk is dat photofunia hè...heb er ook al eens wat mee gerommeld.

    fijne dag meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou het gewoon doen. Je maakt allemaal prachtige dingen dus ik denk dat er genoeg mensen zijn die er aan mee willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja Thea...een give-away is leuk misschien.....maar ik doe ook niet mee aan zoiets...ik geef er zelf nooit een en je kunt natuurlijk dan niet op "andemans bruiloft"dansen...ook zijn er altijd zoveel die daar mee bezig zijn dat het teveel tijd zou kosten voor mij om uit te zoeken waar je aan mee doet en bij wie niet...je moet volger zijn...een post plaatsen meestal over de give-away en een reactie...ik reageer liever op de leuke creaties die gemaakt zijn ..ik maak ook graag mensen blij maar deze manier is niets voor mij....maar "ieder diertje zijn pleziertje" natuurlijk...gefeliciteerd met zoveel volgers in iedergeval!!
    Groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou je presentjes zijn nu al in trek merk ik :))) hahahaa, Meid doen wat je zelf wil, zeg ik altijd, als het goed voelt doen en als je denk, neuuu, dan doe je eht toch niet, dusssssssssssssssss, jij beslist, dat je veel aanmelders krijgt dat verwacht ik wel :))leuk je prachtige creatie bij Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan. Sta er eigenlijk ook nooit bij stil of het mijn zoveelste logje is of hoe lang mijn weblog bestaat. Ik weet wel dat ik mee zou doen bij jouw (lol), want je laat altijd van die mooie dingen zien (hahaha). Zelf zeg ik altijd dat ik 160 moet worden om alles nog eens te maken wat ik nog wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Thea...
    Leuk meis dat je linkie naar mn bloggie hebt neergezet
    Hastikke lief van je.
    En die give away...gewoon doen meis
    Liefs
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joh dat is leuk gewoon doen hoor. Doe zowiezo mee hoor, hihi.

    We wachten op je!!

    Fijne avond liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou zeggen; gewoon doen !!!
    Leuk !!

    gezellige avond ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thea! Een give-away past dan heel goed bij je..! Je houd meer van geven dan krijgen, dan is een give-away perfect voor jou toch! :) Ik ben heel benieuwd of je het gaat doen, en wat het wordt..! Ik heb ook nog geen give-away gemaakt maar zit bijna aan de 50 berichten en 50 volgers.. Zit er een beetje aan te komen dus :)
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea,

    Kwam af en toe een bericht van je tegen op mijn blog en werd benieuwd naar jou blog! Wat een leuke dingen maak je zeg! Heb me meteen aangemeld als volger!

    De stofjes markt was geweldig he! Ben goed geslaagd!

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou het ook doen Thea, zeker als je het leuk vind om te geven.... het wil toch niet zeggen dat je dan voortaan aan die andere mee moet gaan doen.

    Ik bespeur iets van... dat wil ik ook wel eens doen, dus.. gewoon doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tuurlijk, doen!!
    Ik zet ook wel een link op mijn blog.

    Daag
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Liebe Thea
    Natürlich sollst Du ein Give Avay auslosen! Weil es Dir Spaß macht und vielen anderen auch!
    Du bist Sternzeichen "Schütze"? Ich auch ;o))
    bis bald
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ach Thea, ik heb er niks mee, ik geef liever geld aan een goed doel want wij hebben alles al maar dat is mijn bescheiden mening :-)
    Wel alvast gefeliciteerd met dit alles.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Liebe Thea,
    Glückwunsch zu deinem 200. Leser. Mit einem Give Away machst du bestimmt jemanden sehr glücklich und was gibt es schöneres als anderen eine Freude zu machen? Ich gehöre nämlich auch zu denen die lieber geben als nehmen....
    Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Liebe Thea,
    meinen herzlichsten Glückwunsch zum 2. Bloggeburtstag und zum 200. Post!! ich besuche Dich sehr gerne und verliebe mich immer in Deine wunder-wunderschönen Kränze... freue mich einfach, dass ich bei Dir lesen darf...
    Ein Give-Away wäre ganz toll!!lieben Menschen eine Freude zu bereiten, was kann es schöneres geben!! auch ich gehöre dazu...geben ist seeliger denn nehmen...
    ;-))))a b e r... ich hab' auch eine kleine Schwäche...mache selber gerne bei Giveaways mit und freue mich ganz doll, wenn ich etwas gewinne...

    herzlichst Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥