vrijdag 22 oktober 2010

KRANS VAN HEIDE


......Een krans van heide...dat idee was zelfs nog nooit bij me opgekomen......tot ik er eentje zag op de blog van Yolanda....Kom achterom....Tjaaaa...en dan wil ik dat wel eens even proberen he.....

......Men neme.....een rolletje binddraad.....een ijzeren ring en heide......plukjes heide zet je vast door middel van de draad..telkens een nieuw bosje dakpansgewijze werk je de hele ring af.....Eventueel een lint eraan...en klaar....

.....Ein Kranz von Heidekraut.....so eine Idee hatte ich noch nie.......Bis ich einer sah auf dem Blog von Yolanda
....Kom achterom....Tjaaaa...und dann müchte ich das gleich mal versuchen....nicht....
Mit einen Ring und eine Rolle Draht....hat man schnell einen Kranz gebunden.....

8 opmerkingen:

  1. Du hast ja schon wieder so viele Sachen gemacht. Einfach schön.

    Viele Grüße und ein schönes Wochenende
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig.
    Een krans van heide.
    Ben ik ook nog nooit opgekomen, ondanks dat ik veel kransen maak.
    Daar hebben we dus elkaar voor.
    Leuk.
    Groetjes, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge Thea, wat ben jij daar toch handig in, je ziet iets en gaat gewoon aan de slag.En het is mooi geworden!
    Fijn weekend gewenst!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee hoe kan dat, ik zie deze log niet bij mij staan?? maareeeeeeeeeeeeeeeeee, mooi meid, what else ? hahaha, zoals altijd, liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, wat zal ik zeggen......jouw kranzen zijn altijd een pracht om naar te kijken

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo heb je er weer een mooie krans bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toen ik de krans zag bij haar was ik ook gelijf vliefd. Leuk dat je hem ook gemaakt hebt, hij is mooi geworden.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je krans erg mooi! Leuk idee om met heide een krans te maken!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥