woensdag 6 oktober 2010

~~HERFST~~


.......Detailfoto van de herfst....

......Ooit zag ik in een tijdschrift deze 4 Jaargetijden staan......je kon ze kopen als reproduktie.....hardstikke duur....Ik vond ze erg mooi en het liet me niet los......Toen heb ik ze gewoon van dat blaadje nagemaakt......met stof en garen....en natuurlijk ook nog enkele dingen toegevoegd.......die ik er leuk bij vond staan...Ik heb ze ooit al eens laten zien op mijn andere blog....maar ik heb het daar gewist....Vandaar dat ze hier nog een keer langs komen.......

.......Ik vond het heel leuk om ze te maken.....

.........Nog steeds ben ik er blij mee......

.....Ze hangen nog steeds hier in de kamer......


.......Ik heb nog even een collage gemaakt van Lara-Lynn......hier draagt ze het tuniekje....waarvan ze zegt...Omi maakt.....mooi....anderhalf jaar en amper drie turven hoog.....maar ze weet het wel.......

.........Einmal sah ich in einer Zeitschrift diese 4 Jahreszeiten stehen.....Dann habe ich sie nach gemacht....auf einem Tuch mit Nadel und Faden.....ohne Muster.....

...Auf diesen bild ist Lara-Lynn mit den Tunika den ich für sie gemacht habe......sie sagt dan immer...Omi gemacht.....ist schön.....anderthalb Jahre ist sie jetzt....und sie weiß genau was sie will.....

20 opmerkingen:

  1. ooh wat een dotje en wat staat het tuniekje haar leuk! Je hebt trouwens prachtige stof gebruikt!

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schilderijtje en voor ieder seizoen 1, geweldig, het jurkje is schitterend net als het meisje erin liefff. Fijn Weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk idee en de motiefjes zijn zoooo schattig!
    Een gezellig weekend Thea, geniet van je kleinkinderen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje......en ik vind je 4 jaargetijden ook erg leuk !! fijn weekend liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie jaargetijden, leuk ze zijn zo gedetailleerd, erg schattig, wat kan je van zoiets dan lang genieten, het is tijdloos mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea,
    die Jahreszeiten sind sehr schön und deine Enkelkind ganz bezaubernd mit der Tunika;)
    GGLG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!! Dat je de jaargetijden helemaal hebt nagemaakt van een plaatje! Wat creatief!
    Wat super schattige kleindochter heb jij, ze is wel trots haar nieuwe jurk!
    Fijn weekend,
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk meisje in haar mooie overgooiertje door oma gemaakt (hoop later ook op zo'n kleindochtertje). Maar je schilderijtjes vind ik ook schitterend. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea! Wat heb je dat mooi gedaan met die schilderijtjes! Super zeg!
    En dat jurkje... zo leuk! Ze loopt er ook erg trots mee he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap van je dat je dit zo hebt nagemaakt, kan mij voorstellen dat je er nog steeds trots op bent.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze weet het zeker goed Thea. Dat heeft Omi heel mooi gemaakt!
    En die schilderijtjes vind ik ook schiterend! Wat een kunstwerkjes.
    Fijn weekend verder,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een poepie is het ook.
    Daar maak je toch graag leuke dingen voor.
    En je jaargetijde vind ik ook enig
    Hou daar wel van
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea, je collage steelt natuurlijk de show, met de leuke kleindochter. Stoer staat dat met het jurkje en de laarzen.
    Wat heb je die vier jaargetijden ook prachtig gemaakt. Deze zijn ook uniek.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea,

    Ik vind je jaargetijden prachtig! En het tuniekje staat hartstikke leuk!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hee, heb ik deze gemist?? Maare, ik kende ze natuurlijk al, je prachtige herfstborduurseltjes, prachtig meid, en je kleindochter erbij :))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gewoon even nagemaakt, ikzelf ben een ramp met naald en draad :-) Lara-Lynn weet het wel, Thea....maakt....mooi
    Fijne week nog, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wunderschön malst Du mit Nadel und Faden, liebe Thea, ich bewundere Dich sehr, Du bist sehr kreativ!!
    Deine süße kleine Enkeltochter Lara-Lynn weiß ja genau, was sie will, ganz süß sieht sie aus in der neuen Tunika...

    herzliche Grüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och ,sind die Bilder goldig .Ich liebe naive Malerei! Die Bilder sind Stoffcollage.Oder?Sehen jedenfalls toll aus !!Ich hatte so ähnliche als Druck,das ist aber schon ca.30 Jahre her .Da waren sie schon mal in Mode .Kommt alles irgendwann wieder .Schöne Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea, wat vind ik dit kanp van je en wat zijn ze mooi geworden!! Jij kan dan ook alles geloof ik!! Even namaken zeg je dan ha ha !
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wunderhübsch ist Dein Herbst liebe Thea und eure Kleine ist soooo zuckersüß ;O) Ein schönes Wochenende und <3-liche Grüße Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥