zaterdag 16 oktober 2010

KASTANJE KRANS


...Kleinzoon Tristan kwam op een woensdagmiddag om een kastanjekrans te maken.....Omdat ik bang was dat we hem niet af kregen in een middag....Had ik al wat voorbereidend werk gedaan.....de strokransen met mos bekleed....dus konden we meteen aan de slag.....In de kastanjes hebben we eerst een gaatje gemaakt met een priem...en daarna op een prikker gestoken....Gezellig hoor...zo samen knutselen.....

....Gemeinsam mit Enkel Tristan machte ich an einem Mittwoch Nachmittag einen Kastanien Kranz...

....Ich hatte ein paar Stroh Kränze bedeckt mit moos....
in den Kastanien haben wir zuerst ein Loch gemacht mit einer Ahle.....und dan auf einen holzstecher heften...und so in den kranz hinein.....Wir hatten eine Menge Spaß zusammen.....

27 opmerkingen:

  1. Kijk dat manneke nou geconcentreerd bezig zijn :) Hij vond het denk ik wel leuk...

    En wat een gave krans is dat geworden zeg!!

    Toch wel erg fijn dat je daar tijd voor kan maken,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zeg !!! Thea...knap gedaan hoor van dat ventje.....en jouw natuurlijk....woon je zo dicht bij Lottum dan??????.....liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig zo samen een krans maken!

    Ziet er weer mooi uit.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker gezellig o m zo samen te knutselen, hij staat ook zo leuk op de foto!
    De krans is erg mooi geworden, weer een goed idee voor de herfstvakantie ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig zo samen en de krans is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig zo samen...mijn zoontje van 7 mag ook zo graag samen knutselen. Wil me ook bij alles altijd helpen.
    Het is een prachtige krans geworden!
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea , geweldig de krans en supergezellig natuurlijk met je kleinzoon .

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Samen knutselen ist super gezellig
    en de krans is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze glimmen ook zo mooi, heb je daar een foefje voor? Hier zijn ze na een paar dagen al erg dof.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhhhhh Tristan en Omi Thea, eindelijk is ie daar!!!!
    De krans waar ik zo naar uit heb gekeken.
    PRACHTIG!!!!!!!!!!!!! wat een teamwork, en wat een resultaat.
    Dat hebben jullie fantastisch gemaakt samen.
    Jonge wat zie je er stoer uit, ik vind je echt een leuke knul.
    Wat is jullie volgende project samen?
    Dikke knuffels voor jou Tristan en Omi, neem er zelf ook maar 1.
    Jullie hebben het verdiend
    XXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is super goed gelukt!! Nou meid wat een heerlijk dagje zo! echt genieten
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nu weet ik waardoor je zulke mooie kransen maakt je krijgt hulp van je kleinzoon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig zo samen een kastanje krans maken, hij ziet er ook erg mooi uit. Super, fijne zondag Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Der Kranz sieht super aus.Ich glaube Ihr Zwei hattet sehr viel Spass zusammen.Es ist doch schön so eine Oma zu haben:)))
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea,

    du machst immer iweder so schoene Kraenze.Grosse klasse.Meine Kleine hat gestern auch 223 Kastanien mit Papa gesammelt.Leider kann ich nicht so schoene Kraenze wie du.

    lg Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heeft ie toch maar mooi gedaan,
    En oma als hulpje...
    Prachtig....
    Wat kunnen ze dan heerlijk bezig zijn he
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige krans!!!En gezellig samen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gezellig samen met je kleinzoon een krans maken. En hij is zo mooi geworden.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Thea.
    Der Kastanienkranz ist sehr schön und haltbar,und noch Spaß dabei was will man mehr.
    Auch deine anderen Kränze sind sehr schön gearbeitet.
    Schönen Sonntag.Herzliche Grüße Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ich mag Deine Kränze und ihr hattet offensichtlich Spaß dabei. :) So soll es sein.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige krans hebben jullie samen gemaakt. En ik weet gelijk wat ik met de zak vol met kastanjes ga doen die ik van mijn nichtje heb gekregen.
    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben je toch creatief Thea! Leuk om dat samen met je kleinzoon te doen, dat noemen ze nou met recht "quality-time". (of ik dat nou goed heb geschreven weet ik niet maar je weet vast wat ik bedoel...)
    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. och meid je bent zo'n heerlijke oma, wat zijn dit weer leuke foto's en je krans prachtig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk, Thea! En dat samen met je kleinzoon Tristan. Het is wel een leuk idee voor de herfstvakantie, maar dan zoek ik nog wel iemand voor het voorbereidende werk!(Ik bedoel het als een grapje, maar ik heb echt geen idee hoe je het mos vastzet op een strokrans!)
    Veel plezier met jullie prachtige creatie!
    Groet,Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Thea,

    dat is zeker gezellig, zo samen knutselen! Wat leuk dat hij dat graag doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Thea,
    Wat maak je prachtige dingen!
    Ik ga je volgen!
    Mag ik vragen welk fotobewerkings programma je gebruikt?
    Ik vind dat je prachtige combinaties maakt!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥