maandag 4 oktober 2010

FAMILIE KIEKJES


........Zelf laarzen aan trekken....wat een karwei...Selbst Stiefel an ziehen....Was für eine lästige Aufgabe.....

.........Lara-Lynn noemt elastiekjes auwaa...toch moeten ze in de haren...want ze wil graag mooi zijn......Lara-Lynn nennt Gummibänder für's Haar.....auwaa...aber trotz dieser.....Müssen sie in ihren Haaren....sie ist ein richtiges Mädchen....und ist gern schön.....

......Oefenen voor de familiefoto...moeilijk hoor....om 3 kids net op het goede moment te treffen....het hoeft niet allemaal zo strak te zijn....maar toch....Üben für das Familienfoto....das ist schwer....3 Kinder genau bis zum richtigen Zeitpunkt zu treffen.....es muss ja nicht alles so glatt sein....Kinder sind Kinder....

.....Uiteindelijk zijn het toch deze geworden....Schließlich...sind es diese geworden.....

......Mmmmmm...lekkere chips....Mmm....ist das lecker....Chips....

.......Een ijsje eten....Ein Eis essen kann Ich genießen...am meisten der choco....

.......Deze foto's kreeg ik van mijn dochter.....ik heb er even wat leuke collage's van gemaakt.....Diese Bilder habe ich von meiner Tochter bekommen.....Ich habe ein paar nette Collagen davon gemacht.........

21 opmerkingen:

  1. wat schattig.... of zoals mijn kinderen zeggen VET schattig
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige vetkezen zijn dat toch!!!
    En jij blijft lekker rustig fotograferen, knap hoor, ik zou al meteen met die smoelendoekjes in de weer zijn.
    Relaxte Omi die dol is op deze portretten, OVERDUIDELIJK.
    Ik heb het al heel vaak gezegd, je zou echt van foto's maken je beroep kunnen maken Thea.
    Fijn dat we weer even bij je binnen mochten kijken.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig om je kleinkids zo te kunnen fotograferen en er dan zulke leuke plaatjes uit weet te halen. Mooi!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ich finde, das hast Du gut gemacht.Was hast Du doch leuke Kleinkinder....
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes,.......en wat hebben ze een lieve oma.....fijne week meis....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatjes!!prachtige foto's..wees ermaar zuinig op!!!Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke lieve foto's en wat een leuk stel, wat een bezit lijkt mij. Geniet van ze, fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was für schöne Bilder hast du da zusammengestellt;)) Wunderbar;))
    GGLG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes!!!

    Prachtig!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea wat een genot he van die leuke kindjes?
    Ik ben dus op jouw aaraden naar roermond geweest en het was erg leuk. Ik herkende ook waar je foto s gemaakt waren.
    Vandaag ben ik ziekjes en ik ben echt net een klein kind, ik geef het toe maar ik accepteer het ook van mezelf, ik voel me heel zielig en nemand houdt van me. haha. Ik val er niemand mee lastig hoor, ik lijd in stilte. Gelukkig kan ik tegen Willem lekker klagen hoe erg het allemaal wel niet is en ook dat lucht op. Vanavond weer vroeg naar bed. Voel me gelukkig al wat beter hoor. Veel liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige fotoos heb je gemaakt van je kleinkinderen Thea, schattig om te zien!!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes zeg. Wees er maar heel trots op!
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach meid tis echt genieten, die bovenste met die laarzen, geweldig!! geniet van je kleinkroost meid, het is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi trotse Oma
    Wat een leuke foto's van je kleinkinderen !
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke foto's. Leuk is dat om die wiebelkontjes op de foto te krijgen. Het is je goed gelukt. Vooral die met de laarsjes ontzettend komisch.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Thea ,die Zwerge sind ja sooooo niedlich .Machen bestimmt viel Spaß.Bei uns ist es auch so schön .Von mir aus könnte es so bleiben .Schöne Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kleinkinderen heb je toch, en de foto's zijn echt geweldig. Daar zullen ze later erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Er is toch niets mooiers...

    Enne die kaarsen was echt toeval, of misschien waar het hoofd vol van is?

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik probeer nu voor de derte keer bij jouw een bericht achter de laten.

    de belderen zijn super leuk.Wat lief kinderen.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thea, ik ben al enkele dagen bezig om bij jou een berichtje te posten. Maar steeds lukt het niet. Wat een heerlijke foto's weer van je kleinkinderen! Ik denk niet dat het nog mogelijk is om een krans te maken van de wingerd, de blaadjes zitter er erg los aan. De foto's zijn van vorige week. Maar volgend jaar wil ik je best wat takken toesturen hoor! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥