dinsdag 28 september 2010

ZWART WITTE KETTING


........Deze zwart witte ketting maakte ik een paar weken geleden al.....ik wil er ook nog een armband bijmaken.....maar ja...zoals dat zo vaak gaat..........het komt er niet echt van......

......De zwart witte kralen zijn van glas en dus nogal zwaar.....ik wil nog even bekijken hoe ik ze aan een armband ga verwerken......Voor de ketting gebruikte ik er 3......


...............Bij toeval ontdekte ik dat je van deze belletjes leuke knoopjes of bloemetjes aan een ketting kunt maken.......Ik heb er 8 aangeregen zoals je ziet....Die belletjes zijn zo licht als een veertje.....en als je het volgende kraaltje er een beetje strak achteraan zet vormt zich vanzelf een bloemetje.......leuk toch.......


........ Durch Zufall habe ich entdeckt dass diese Blasen...... schönen Blumen oder Knoten auf einer Kette machen können....... ich haben 8 stück davon genommen.... wenn du dan die nächste Perle Einfädelt....gibt es eine nette kleine Blume.......Schön nicht........

19 opmerkingen:

  1. wat schattig!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie ketting Thea. Leuk al die belletjes bij elkaar.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi ketting en helemaal de kleuren van deze winter!!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag Thea, De ketting is inderdaad heel leuk geworden en dat hi8j zwaar zal zijn, geloof ik meteen.
    Kun jij dat hebben aan je nek?
    Ik moet er niet naan denken, maar prachtig is hij wel hoor.
    Van "maar wat doen" komen vaak de mooiste dingen, en zie hier!!!!
    Petje af ( als ik hem ophad)!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor zo'n ketting. Je knutselt er heel wat af, dan een krans of kleren en nu weer een ketting! Knap hoor als je dat allemaal kunt.
    De blognaam past er echt bij jou!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij kunnen jouw handen echt alles maken wat je ogen zien. Erg mooi en leuk die kleine belletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ketting en die belletjes wat een Super leuk idee, die ga ik onthouden, Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw,das machst Du auch noch... Du bist ein Multi-Talent.....
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw Thea dit zou zo in een winkel kunnen liggen, jij bent ook altijd zo heerlijk bezig , groetjes en liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie glaskralen die zwart met witte.
    Zwart en wit is nooit fout he?
    Wat een heerlijke kleurrijke liet je op je vorige post zien, heerlijk herfstgevoel geeft die krans.
    Hopelijk knnen we de zomerstraaltjes nog even vast houden.
    Lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea,

    wat ga je hard zeg! Ik kan je maar amper bijhouden met het bekijken van je blog! Zoveel mooie dingen en leuke ideetjes!

    Heel leuk gedaan met die belletjes aan je ketting, erg origineel.
    Je hartvormige krans is ook super, wat een goed idee om een kleerhanger te gebruiken!!

    Fijne avond!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh Thea,Wat prachtig gemaakt,echt heel chique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ja........jij bent ook van alle markten thuis he???....geweldig !!!! liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea
    Wat voor mooi's heb je nu weer gemaakt jij kunt echt alles. Zo handig.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg mooi meid, je bent toch een alles kunner :)) die armband lukt je vast ook goed, liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi. Heb vorig jaar een kralenworkshop gedaan. Leuk om te doen. Ben benieuwd naar je kastanje krans. Ik heb ze nog niet. Meestal vinden de kinderen ze wel, maar nog niks gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Thea en Tristan,
    Veel plezier met knutselen vanmiddag en laat je de krans wel door Oma op dit blogje zetten?
    Ik zal het in de gaten houden, dat wordt vast weer een SUPER mooie krans.
    Veel plezier oma Thea en Tristan en tot snel XXXXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zwart wit is altijd mooiiiii. Elegant en tijdloos! Prachtig, Thea.
    Een fijne woensdagavond. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi gemaakt en deze kleuren passen bij heel veel kleren denk ik!
    ook al mooi om zo neer te leggen ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥