donderdag 30 september 2010

ZWART WIT



....Zwart witte jurk van rekbaar stof....met een pasje voor en korte mouwtjes........Geen probleem zooo gemaakt......een groter probleem is het maken van een foto.....In het avondlicht word dat sowieso niks......dan maar even overdag.....natuurlijk geen fotograaf in de buurt......dan ga ik maar voor de spiegel staan.......en dat valt ook nog niet mee.......van mijn vele pogingen heb ik er een paar bij elkaar gezet.....

......Schwarz weiß Kleidchen aus Trikot Stoff....mit einen Pass und kurzen Ärmeln......soooooo fertig........Das Nähen ist kein Problem für mich aber die foto....Am Abend wird dass durch die Beleuchtung.....ohnehin nichts....es muss tagsüber....aber kein Fotograf in der Nähe.....

..Ja...aber dann mach ich es vor dem Spiegel.....und das ist auch nicht einfach......Von meiner vielen Versuche habe ich ein paar zusammen gesetzt......

22 opmerkingen:

  1. Leuk, mooie tricot, staat je goed. Heb er vandaag ook weer eentje getekend en geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhahahhha!! jij bent zo grappig !! daar sta je dan....hij is geweldig....en jij ook !!! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaaa, heerlijk ik zie het helemaal voor me, waar heb ik dat nog eens gezien????? ohja, bij mezelf.

    zeg troes waar is de krans?? ohja, je jurkje it helemaal toppie, past vast mooi bij de ketting

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwwwww Thea, wat mooi!!!
    Het staat je geweldig, je bent een fotomodel en fotograve, van alle markten thuis!!!
    Heb je daar een patroon van meid, of doe je dit zomaar uit her bolletje???
    SUPER MOOI!!!!!!!!!!!
    Knuffies Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het jurkje staan je mooi en leuke foto's ben je gemaakt, je ketting staat er ook erg mooi bij, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi jurkje heb je gemaakt en hij staat je super leuk!
    Je ketting staat er ook erg mooi bij!
    Foto's maken voor de spiegel is niet een van de makkelijkste dingen maar het is goed gelukt, leuke collages heb je er van gemaakt!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig jurkje heb je gemaakt Thea. en ik moet zo lachen om die foto's. Dat heb ik dus ook. Heel veel foto's voor 1 ding.
    (had een nieuwe bril en wilde mezelf op de foto zetten. Nou bijna mijn harde schijf vol zoveel foto's had ik)
    Fijne dag verder,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's heb je gemaakt!
    Tuniek staat je goed!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat staat het leuk !!,ik benijd je een beetje hoor met zoveel handigheid .Het is je gelukt om mooie foto's te maken ,want dat lijkt me zeker heel lastig
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi. Staat ook leuk met die broek er onder. Zou ik ook eens moeten proberen. BIj mij is het of een broek of een jurk (in de zomer als het heel, heel erg warm is).
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Thea dit is echt een mooi tuniek/jurkje..
    Staat je erg goed, en ook mooi met de pas vers gemaakte ketting ( denk ik?)

    Fijne dracht hè? die tuniekjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea,da muß ich schmunzeln!Ich habe neulich auch versucht ein Foto von mir selber zu machen und habe mir immer den Kopf halb abgeschnitten!
    Das Kleid steht dir aber sehr gut und das ist doch die Hauptsache!
    Lieben Gruß,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Das Kleid sieht super aus
    Das ist was mit Fotos,die Frau selber machen muss.
    Ich kann Dir nach fühlen
    Sie sind aber gut geworden
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke jurk
    en die foto´s zijn toch prima?!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,
    hast du da schönes gezaubert,sieht gut aus...und die Fotos sind prima;)))
    GGLG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea ,

    Mooi Jurkje staat je goed en je foto impressie schitterend !

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Thea ,das Kleid ist toll geworden und sieht super an dir aus!!Ich hatte es auch schon mal versucht mich selber zu fotografieren .Na ja ,was da raus gekommen ist ,nämlich nichts!!!Schöne Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je jurk is prachtig, leuk zw/w kan altijd ! Ik heb wel moeten lachen om je foto's ik vind het wel heel grappi al die vershillende foto's, ik zie dat het foto maken inderdaad niet in een keer goed ging maar ach...je jurk komt wel extra goed uit met zoveel foto's :-)

    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel voor je lieve woorden Thea, ik heb er vandaag nog maar een stukje over geschreven, ben er duidelijk nog niet klaar mee, en het van me afschrijven helpt goed.

    Wat geweldig dat je deze jurk zelf gemaakt hebt, heel erg knap, en wat een leuke fotorapportage van jezelf. Ik heb gelijk een lach op mijn gezicht!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een prachtig jurkje heb je gemaakt. Het staat je erg goed hoor.

    Grappig is het als je van je zelf een foto maakt

    en gezellig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En dat maakt ze even, mooi hoor. Dat is iets wat ik niet kan, kleding naaien! Ik vind hem echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wooow, Thea, Du siehst toll aus... da kann das schöne Wetter noch bleiben, nicht?
    und die Kette ist wunderschön und passt zu dem Kleid, großes Kompliment!!

    liebe Grüße zu Dir von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥