maandag 20 september 2010

UILTJES SLEUTELHANGER


.........Bij Esther van de blog HOBBY ES...zag ik de vorige week een leuke sleutelhanger staan....Zij kocht er eentje als telefoonhanger in de winkel en maakte dat na.....Ik vond hem wel zooooo lief.....Omdat mijn sleutelhanger nodig aan vervanging toe was.....besloot ik een poging te wagen.........

..........Esther ging uit van een driehoek....dus dat heb ik eerst ook gedaan....maar helaas....het werd niks.....Bij mij tenminste niet...althans...ik was niet tevreden....laten we het zo zeggen....toen maar iets anders verzonnen.....en ja...dat ging beter...kijk maar...Het uiltje is 5 en een halve cm groot geworden......De foto's zijn niet echt mooi van kleur....Hij is rose met een turkoois blauw buikje....Ik hoor het wel....als er meer uitleg nodig is......

.....Bei Esther sah ich einen Schlüsselbund stehen......und weil meinen schon lange fällig war für den Austausch....beschloss Ich auch eine Eule zu machen....

....Die Länge beträgt 5 und eine halbe centimeter.....lass es mir wissen.....Wenn ich einen Tutorial davon machen muss......

27 opmerkingen:

  1. Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen Thea, het is een super leuke uil geworden.
    Is dat rubber op zijn buikje?
    Ik vind de wiebeloogjes erg leuk, nu kan hij goed de zakkenrollers in de gaten houden.
    Let je wel op dat je uil niet weg vliegt, dat zou zonde zijn.
    Ik vind hem super.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een scheetje..
    Ben gek op uiltjes....
    Er zwerven hier ook een stel rond in huis..
    Leuk gedaan meis...
    Toppie..
    Liefs..
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk meid, je bent me toch een frubelke, goed gedaan ziet er echt grappig uit. grusse van mie, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das hast Du sehr gut gemacht und ohne Muster...Wauw
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk geworden.
    Bij mij staan ze nog op mijn to do lijstje.
    Groetjes en een fijne avond.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk. Als de kleinkinderen hem zien, moet je vast weer aan de slag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig uiltje is het geworden met die leuke grote ogen!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk!
    Heb ook al eens een uiltjeshanger gemaakt van vilt.
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat enig gelukt ook een poging Thea jij maakt wat je ziet jij bent echt heel creatief en handig, ziet er super geinig uit, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje......liefs fijne week Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vindt super gedaan Thea ik doe je het niet na.
    fijne avond nog, lieve groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Thea,

    Meis wat een geinig uiltje is dit.
    Het lijkt me niet makkelijk om te maken..
    Zo grappig met die grote ogen...

    En ik vindt je krans hieronder ook helemaal geweldig!

    Toedellllllllllllllllllls,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh Thea,

    Wat ontzettend leuk! Echt een superschattig uiltje! Een leuk idee, en knap gemaakt.

    Je vroeg of ik voor het maken van lingerie een aparte naaimachine gebruik. Dat is niet hoor! Ik ben gezegend met super-ouders, en daarvan heb ik voor kerstmis destijds een naaimachine gekregen (Pfaff). Daarmee maak ik ook mijn lingerie. Zeker een aanrader. Vooral als je van die lieve, kleine uiltjes kunt maken... (dat is ook gepriegel lijkt me...)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Thea SUPER en wat een leuke stofjes heb je gebruikt. Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,
    Wat een super schattig uiltje heb je gemaakt! Ondanks dat de kleur op de foto niet goed overkomt vind ik ´m helemaal geweldig!!!
    Alvast een fijne dag morgen!
    Liefs Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooh hij is erg leuk geworden Thea. Ik heb nog steeds het patroontje liggen om er een te haken, maar ben zo druk dat ik al twee weken niets heb geknutseld. Hoop toch eind van de week iets te gaan maken hoor.
    Fijne week,
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schattig eigenwijs uiltje :)))

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die leuk geworden zeg! Ik stuur 'm door naar een creatieve vriendin. Ik vermoed dat zij wel meer uitleg zal willen... Een hele fijne dag met je lieve bengeltjes. Ik, kleinkinderloze oma:-) geniet in gedachten met je mee. Liefs Leonie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thea,
    Wat heb je een leuke sleutelhanger gemaakt! Ik vind het een heel grappig uiltje en de stof past precies, met dat snaveltje.
    Nog bedankt voor je leuke reacties!

    Fijne week, en hopelijk morgen net zo mooi weer als vandaag. Lekker genieten van het najaarszonnetje.

    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dein Schlüsselanhänger ist toll geworden.
    Ich hatte auch Probleme mit blogger. Habe mich gewundert, warum ich kaum Kommentare bekomme, aber ich habe mir jetzt die neue Version von blogger runtergeladen, jetzt funktioniert es wunderbar.
    Danke für deine lieben Kommentare auf meinem Blog.
    Liebe Grüße
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi en schattig uiltje, en zo 'uit de hand'knap hoor Thea...
    en dat wil ik dus ook nog wel eens gaan maken.
    Ja, je hoeft je geen dag meer te vervelen, op internet is zoveel leuks te vinden om te maken.

    Wat ik ook erg mooi vind is dat ringetje onderaan met die 'pegelkraaltjes'

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hee Thea! Wat een super schattige sleutelhanger!! Echt een lieverdje...
    Gr. Jul

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke sleutelhanger, echt een dotje.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Liebe Thea,
    vielen Dank für deinen Besuch auf meinem Blog und deinen netten Kommentar! Schön, dass du mich in der weiten Bloggerwelt gefunden hast. So kann auch ich mich nun durch deine tollen Blogs klicken und soooo viele schöne orginelle Ideen bewundern.
    Wir scheinen ja auch ähnliche Hobbies zu haben: Handarbeiten, Garten, Fotografieren!
    Ich komme gerne wieder vorbei!

    Liebe Grüße
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk zeg! En dat ziet er niet zo moeilijk uit! En uiltjes zijn echt mijn favoriet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Thea

    Ik heb net je berichtje gelezen op mijn blog, maar deze is ook lief hoor! Mag ik vragen waarmee je de oogjes erop hebt gelijmd?

    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat mooi zeg. Uiltjes blijf ik leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥