donderdag 16 september 2010

ROSE-RODE HORTENSIA KRANS





......... Wat een heerlijke periode is er nu aangebroken ......... ik verheug me elke dag weer opnieuw.....want ik kan nu naar hartelust kransen opmaken en binden......Ja...daar ligt toch echt mijn hart .... het is tenslotte herfst......en dan vallen de mooie materialen zomaar in je schoot.....Het werken met Hortensias is voor mij een feest ...... Voor deze krans gebruikte ik weer een oasisring......de werkwijze is zo langzamerhand wel bekend ...... en is op de foto's goed te zien ...... En zo niet ...... vragen stellen mag .......

.......... Was für eine wunderbare Zeit jetzt gekommen ist....Ich freue mich jeden Tag ....... denn ich kann jetzt ganz ganz viele Kränze binden und dekorieren ....
weil den Herbst ist da ..... und dann rollen die edle Materialien so auf einmal in deinen Schoß ........

............ Arbeiten mit Hortensien ist für mich ein wahres Fest.....Einen oassring habe ich für diesen Rosaroten kranz genommen.....Die Methode ist weiter....glaube ich..... bekannt........

20 opmerkingen:

  1. jajaja natuurlijk het is weer kransentijd!!
    ben er weer meid maar op niet regelmatige basis hoor
    en ??? welk hotel hebben jullie gekozen tja jullie gaab zeker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh geweldig wat een mooie krans, leuk al die kleuren ! Met het rood lijkt het net alsof er kersen in zitten ! En het blauw van de distel flatteerd wel heel mooi zeg, ik zou zo een workshop bij je komen doen !!

    Thea dank voor je lieve reacties op mijn stoel, je wil niet weten hoeveel moed ik daar van krijg ! Heel erg bedankt !

    liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,

    Wat krijg ik een heerlijk herfstgevoel van die krans!! Ondanks het vaak sobere weer, vind ik de herfst een heerlijk seizoen! Alles ruikt dan zo lekker!

    Mooi gedaan! Hij zal vast ook lang mooi blijven... Maar volgens mij heb jij er zo een hele hoop bijgemaakt :-)

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thea,wat mooi! Je gebruikt verse bloemen voor de krans? En droogd hij dan vanzelf in? De kleuren zijn prachtig.
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ..echt geweldig *wow*
    Mooi mooi mooi Deko Thea heb je gemaakt..
    De kleuren zijn prachtig..

    Du kannst Zaubern.liebe Thea ;o)
    Ich schreibe Deutsch,ok..
    Uns geht es wieder ganz gut, wir waren alle krank und ich konnte auch nicht arbeiten gehen,doch ab Montag arbeite ich wieder ganz normal.
    Bis dahin versuche ich auch etwas an Deko zu machen, doch ist diese nicht so wunderschön wie deine Dekoration.
    Bin begeistert von deinem Stil und Talent..
    Wünsche dir ein schönes Wochenende..
    Ohne Sturm und Regen!!
    Hier haben wir Beides davon.
    Zwischen den Meeren weht es immer ein bisschen doller ;o)
    Viele liebe Grüße
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, ik ben ook wèg van de hortensia! Ik had eigenlijk nog wel wat zomerdagen willen hebben, maar ik begin me nu toch ook wel weer op de herfst te verheugen.
    Fijn weekend,
    Natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kransen maak jij. Kwam per toeval op je blog maar kom zeker vaker kijken.
    Groetjes, Nicole
    p.s. kom ook eens gezellig bij mij kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Thea ,das ist ein wunderschöner Kranz .Du bist ein wahres Multitalent!! Ich wünsche dir ein schönes Wochenende Schöne Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kransen, ik mag het ook graag doen. Zo ontspannen en je ziet geleidelijk een mooie creatie ontstaan.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wunder...wunderschön liebe Thea, ich bin total begeistert.

    Herzliche Grüße
    und ein schönes Wochenende
    wünscht Dir
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie herfst krans, leuk al die kleurtjes zo bij elkaar,
    even over mijn uiltje, het zijn twee scherpe driehoekjes de buitenste is grote dan de binnenste.
    mocht het niet lukken stuur me dan effen een mailtje.
    Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea,

    Wat onwijs mooi heb je dat gemaakt zeg, ben er helemaal weg van! Ik word er ook weer helemaal blij van als ik weer hortensia kransen kan maken, meestal plak ik tegen de kerst een mooie dennenappel krans, ik begin binnenkort alweer met sparen van dennenappels, want het wordt weer zo mooi om in het bos te lopen met al die prachtige kleuren...
    En niet te vergeten al die gezellige fairs die ze altijd organiseren rond deze tijd, daar mag ik ook graag heen gaan...
    Erg ben ik, hé? Rond kerst ben ik nog erger...

    Een heel fijn weekend!!!

    Lieve groet, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat is wel een mooie rose/rode hortensia krans..
    Ik zou er ook weer eens wat moeten maken, maar het schiet er over.

    En waarom je mijn Twist-blog nog niet eerder gevonden hebt.??? dat weet ik niet, op al mijn blogs staat een link naar de andere blogs.
    ( heb ze gisteren wat 'opvallender'gemaakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Thea,

    Deien Kreationen sind wunderschön und von Deinen Bildern bin ich ganz begeistert. Da kommt Frau doch gern vorbei und erfreut sich an Deinem Blog.

    Ein schönes Wochenende
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea,
    wat een geweldige blog is dit!!
    Die ga ik dus maar es gauw toevoegen aan m'n favo's!!
    Het conservenblikje is een kwestie van schoonmaken en het papiertje eraf weken...
    Vervolgens 2 gaatjes maken (boren) en er ringetjes doorheen doen, touwtje eraan, plaatje uit een magazine erop plakken....en klaar!
    That's it!
    Ik kom binnenkort hier even lekker rondsnuffelen en inspiratie opdoen!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maak je toch prachtige dingen. Als jij toch eens een winkeltje bij mij in de buurt had ..........

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea, kei leuk ( ik hoop dat ik het goed zeg) dat het met het uiltje gelukt is, ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet, fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea,

    ich weis nicht ob heute Mittage die info wegen den Wichteln durchgekommen ist.Mitteineml;a war alles weck.Ok Also hier nocheinmal

    Es ist so wichteln bedeutet das man einem anderen menschen eine Ueberraschung macht.Normal duerfen sie garnicht wissen das ueberhaut ein Geschenk kommt.Aber gut bei wichtelrunden ist das eben so.Man macht eienr Person ein ueberraschngsgeschenk.Hier ist es so das jeder der mit macht auch ein geschenk bekommt.Davor wird abgesprochen wieviel es maximum kosten soll.Meistens zwischen 10 und 15 euro, exclusiev Porto.Und es sollte etwas selbstgemachtes dabei sein.Ich erstelle einen Fragebogen wo jeder seine lieblingsdinge angeben kann und was erabsolut nicht mag.Ob die person allergien hat usw.Das laeuft dann alles ueber meine Mailadresse.Las mich schnell wissen ob du mit machen willst ich will in der komenden woche schon begonnen alles zu prgannieserein damit jeder genug zeit hat um alles vorzubereiten.Und ich bin druck met mijn webwinkel een de Kerst.

    liefs Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liebe Thea,
    vielen Dank für deinen lieben Kommentar. Deine Kränze sind wirklich bezaubernd. Da werde ich aber jetzt öfter mal bei dir reinschauen!
    Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad Thea, je hebt al een heel rijtje kransen gemaakt, zo te zien .
    Heel gezellig, leuk om te doen en het kost haast niets. Tijd dan.....
    Daaaaag Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥