donderdag 9 september 2010

ROMMELMARKTEN


......In het weekend bezochten we enkele rommelmarkten......ze hadden er dit keer veel leuke spullen......zoals deze foute bloempot van v Bassano uit Italy......met capodimonte bloemen erop.....je ziet ze overal op de antiek site's staan.......Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen.....

.......Alles is al in de afwasmachine geweest.....want vies vind ik het wel....

..........Deze stofjes kocht ik er ook...samen voor 60 cent....alles is al gewassen intussen.....Dus ik kan er zo aan beginnen...........De stofjes passen perfect bij elkaar...vast door iemand gekocht om er patchwork mee te maken......al is de lap onderaan met de bloemen erop veel groter.....Maar dat geeft niet...hij komt wel ergens van pas....

.........................De kan heb ik....zoals jullie zien.....al in gebruik genomen.....de geurzakjes passen er goed bij.....een leuk plaatje zo bijelkaar.....

.......Ook kwamen we nog langs een Woonstee winkel.....ze hadden er erg mooie spullen.....beetje duur...dat wel...maar dat is bekend....daarom nam ik alleen dit mooi brocante fotolijstje mee.....

...............Trödelmarkte.......ach....Ich liebe sie....Stundenlang brauch ich manchmal.......und dan kan Ich wieder von vorne anfangen........Ich kaufte mir diesen Topf.................Von v Bassano aus Italy....mit Capodimonte Blümen......Auf die Website von Antiquitätenhändler werden sie oft angeboten.....Ganz falsch....sagt man hier in Holland dazu......aber das macht nix.....für die 2 euro.........Die Stoffe sind perfekt aufeinander abgestimmt.....und nur 60 cent....ob das zuviel ist......

21 opmerkingen:

  1. Je hebt weer leuke dingen gevonden en die lapjes zijn spotgoedkoop. De theepot en het fotolijstje zijn ook beeldig. Mooi gestyled alles.
    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Thea met een foute bloempot, ben benieuwd wat voor leuks je er mee gaat doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh meid wat een hoop goodies, en die stoffen voor 60 cent, heb je mazzel!!! maar wat heb je alles al weer mooi gedokoreerd, je maakt machtige foto's, mooie vondsten meid, beidewei, domphie is weer dimphie :)) doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk 'geshopt'.Mooie plaatjes heb je er gelijk van gemaakt!!succes met de stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was hast Du schönes gekauft....Wo warst Du denn??
    Ich will Dir gerne sagen,was ich mit Holland zu tun habe.....per mail
    Ja es war sehr schön.Wir hatten schönes Wetter
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha, ja die bloempotten zijn wel erg fout...
    Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

    de 2 glazen plateauschalen zijn erg leuk, die spaar ik :)
    De aardewerken heeft de foute kleur voor mij, maar die is ook erg mooi.
    Gek he.. dat we maar blijven 'verzamelen'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat je alles gewassen hebt zou ik ook doen.
    Maar ziet er weer leuk uit Thea!!

    Lieve groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowwww Thea,wat een schitterende spullen heb je gescoord.
    Echt om van te kwijlen meis.
    Veel plezier ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea
    Je hebt leuke aankopen gedaan,de koffiepot had ik al bewonderd .Ik ben benieuwd wat je met de 'foute'pot gaat doen En dat direct schoonmaken is herkenbaar,ik heb zelf voor mijn handen altijd zo'n pakje doekjes in mijn tas haha .Je hebt er in elk geval mooie foto's van gemaakt
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea, wat een leuke(foute) dingen heb je gekocht. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen, het ziet er nu in ieder geval schoon uit. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meid beheers je toch eens !! hahahhah!! wat een hoop.......leuk hoor!! ......fijne avond ik moet gauw verder druk druk...gaan morgen weg tas inpakken......doeiiii !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een erg leuke dingen heb je gevonden. En hoe kits kan het zijn. Ik vind je taartplateau ook erg mooi. leuk met een stolp erop of natuurlijk een mooi bloemstuk. We zullen ze hier vast nog wel eens zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige aanwinsten, vooral de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke dingen heb je weer gevonden.
    Mooi ook zoals je de foto's ervan maakt.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke spulletjes heb je weer gescoord. En alles weer lekker fris!
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woww Thea, wat lelijk!!! Ja echt, maar daardoor zijn ze dan ook weer mooi, snap je me nog!!
    Als je 1 zo een ding ziet, archhhhh, maar jij weet ze weer zo neer te zetten, op te vullen, samen te stellen, dat ze mooi worden.
    Ach wat zit ik te bazelen, je bent een kei en weet overal raad mee!!!
    Knuffel en super de luxe fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Thea,
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik hoop het ook snel af te hebben.
    Jij hebt ook weer leuke dingen bij elkaar verzameld. En hoed krijg je die foto's toch zo mooi? Ik kan al wel een collage maken, maar hoe krijg je daar die mooie randjes omheen? Gebruik je daar soms een apart programma voor?
    Heel leuk om weer bij je te kijken.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hay meisie,

    Wat een heerlijke foute bloempot heb je zeg hihihi...Dat is toch geweldig.

    En dan dat fotolijstje is gaaf zeg...echt een plaatje..

    Enne...wat lief dat je zo bezorgt over me bent..omdat ik zoveel produktie maak!

    Heel veel leifs en goeds,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo liebe Thea, da hast Du ja wunderschöne Schnäppchen gemacht, vorallem die Stöffchen finde ich hübsch :O) Ein schönes Wochenende und <3-liche Grüße Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja Thea ik ook ...:):)
    Je wil niet weten wat ik allemaal verzamel ( buiten de planten voor de tuin) zowat alles wat los zit.
    Ik heb zelfs al een klein museumpje ( volgens de buurvrouw dan) dat zal misschien nog wel eens plank voor plank op m'n blog verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelijk heb je Thea, stofjes komen altijd ergens van pas! Leuk he die rommelmarkten haha

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥