dinsdag 7 september 2010

GEURZAKJE


........Geurzakjes kun je maken in allerlei soorten en maten....ik maakte een eenvoudig recht model.....

.......versierd met kantjes en bandjes....gevuld met vulwatten en lavendel....is het een mooie decoratie.....Zo'n 3 centimeter van de bovekant maakte ik een tunneltje....daar heb ik smal kant door heen geregen...zodat je het zakje kunt sluiten met een mooie strik.....

......Duft Tütschen kan man in allen Formen und Größen machen....Ich habe ein einfaches Modell genäht.........und dekoriert mit Spitzen und Band.....gefüllt mit Watte und Lavendel......Ist es eine schöne Dekoration......

29 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze schattig! Heel mooi gedaan.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk he, dat doe ik nu ook zo graag maken, prachtig meid,.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,

    Dat zijn hele mooie elegante zakjes , die je hebt gemaakt. Jij kan ook niet stil zitten ;)

    een gezellige avond, lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Romantisch en wat zal het lekker bij je thuis reuken.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Thea
    Those little lavender bags are all so pretty.

    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukkies ! mooi gedaan hoor.....en jammer dat we geen geurcomputer hebben.......fijne avond liefs Ria........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ... hij ziet er helemaal niet "eenvoudig" uit, wat leuk gedaan zeg!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe Mooi Thea echt prachtig weer een mooi idee
    lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeer knap!
    Hele mooie geurzakjes
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn mooi geworden Thea...en door de stof en de kleur zijn ze super geworden..beetje brocante.....ook de kantjes en de lintjes etc., zijn mooi gedaan...leuk met vele op een glazen schaal ofzo...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea ik vind ze snoeperig
    Wat een schattige geurzakjes....
    Ik moet toch ook weer achter de naaimachine kruipen
    Groetjes Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige geurzakjes Thea,mooie stof en kant.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zijn wel heel erg mooi Thea!
    Ik wil ook wat lavendel op de tuin plukken want het nieuwe kastje met de mooie pootjes stinkt verschrikkelijk van binnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beeldige zakjes Thea.Ik ben ook gek op lavendel zakjes. Heb er altijd wat in voorraad om kado te geven en als we in zuid Frankrijk zijn breng ik altijd grote zakken lavendel mee. Heerlijke lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke zakjes heb je gemaakt mooi met het kant leuk om te doen he??
    Ik ga ze ook maken het zijn van die schattige cadeautjes!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Thea
    Ik zag dat ik al een tijdje niet bij je langs ben geweest ERRUGG!!! Mooi hoor je zakjes zo fijntjes!
    en die kleine meid hieronder wat is het een schatje. Mooie krans ook nog gezien!! hihi nou zie je wel veel te veel gemist! gaat niet meer gebeuren hoor!!
    Fijne week
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh Thea
    die sind wunderschön! So zarte Farben und herrliche Spitzen... einfach toll!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Thea
    Ik kijk regelatig op je mooie blog ,nu heb ik me maar aangemeld als volger .Leuk die geurzakjes en ik wil eigenlijk best eens proberen of ik het geduld heb om ook zoiets moois te kunnen maken .Ik vind de koffie pot op de foto's helemaal het einde ,ech heel mooi !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi gedaan, helemaal in je eigen stijl. ik heb je berichtje gehad denk ik.... je wil wel wat van de tegels uit de badkamer! :) komt helemaal goed. mail me je adres maar naar handmadebymeet@hotmail.nl dan stuur ik ze op. ik heb vanavond ook wat van de tegels van het toilet apart genomen voor je ;) haha, mijn vriend snapt er niks van! ik had vandaag ook al iemand via mijn blog voor de lampenkap op zolder ;) heerlijk toch om zo elkaar blij te maken :) ik hoor wel weer van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk, wat zullen die zaligi geuren door je huis.
    Ze zijn echt romantisch geworden, mooi gedaan Thea.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zauberhaft liebe Thea, eine sehr schöne Dekoration.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ziet er gezellig uit.mooie zakjes.kan ze hier al ruiken,mmmmmmmm lekker hoor.

    groetjes greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och, wat een schattige geurzakjes. Te mooi om in een kast of lade te leggen, deze moeten in het zicht hun werk doen

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat zijn dat mooie zakjes geworden. Zo leuk met dat kant. Heel mooi kant heb je hiervoor gebruikt. De neutrale kleuren maken het heel romantisch.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die Säckchen sehen sehr schön aus !!Und duften tun sie bestimmt auch ganz toll .Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk idee zeg!!! Hier ga ik binnenkort ook aan geloven denk ik :) eerst maar eens lavendel kweken ^-^ Liefs Jul

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze zijn echt mooi geworden wat zal het héérlijk ruiken bij jou!!

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thea deze zakjes zijn zo ontzettend fijntjes en romantisch!
    Leuk om te maken..en zo leuk gefotografeerd, met die witte koffiepot..leuk nostalgisch sfeertje.
    En wat maak je toch altijd een prachtge collage's

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥