vrijdag 10 september 2010

DE BOOT IN.........


........... Op 11 September 1992 stapten wij in het huwelijksbootje ...... Morgen alweer 18 jaar geleden .... wat vliegt de tijd ....... Het was een prachtige zonnige dag .....

....... Ook toen knipte en scheurde ik al de foto's die ik in het album ging plakken ...... van de restanten maakte ik deze collage ..... Het zijn allemaal kleine stukjes foto's ...... mijn man maakte daar toen weer een foto van ....... Gewone foto's ja .... het digitale tijdperk was nog niet aangebroken .... Ik droeg een wollen pakje van hand bedrukte stof ...... dat ik natuurlijk zelf gemaakt had .... Voor later op de dag had ik er een zijden blouse bijgemaakt ...... ook handdruk ......

....... Ondanks alle negatieve dingen die er op 11 September jaren later plaats vonden ...... blijft het voor ons een feestdag ...... En ja hoor ....... een tafeltje voor twee is al gereserveerd .......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.......
Am 11de September haben wir .... vor 18 Jahren....geheiratet .... Wie die Zeit vergeht....da war ich auch schon kreativ mit Fotos...Schneiden ..... Kleben ..... und zerrissen habe ich viele foto's ...... und von die restlichen Stücke machte ich eine collage .........

30 opmerkingen:

  1. Hoi Thea
    Het is inmiddels 11 September en dan mag ik jou en je man van harte gelukwensen met jullie huwelijksdag ,en nog heel veel zonnige jaren erbij .Wat een leuk idee zo'n foto collage en een mooie herinnering.Een heel fijne dag wens ik jullie.
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en nog vele gelukkige jaren.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte en een hele fijne dag met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da wünsch ich Euch doch sehr viel Glück und noch viele viele Jahre....
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je huwelijks dag Thea.
    Maak er gezellige dag van,18 jaar is niet niks.
    Prachtig zijn je foto,s.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Thea....Geniet er vandaag van...Het weer zit in ieder geval mee
    Enne.....foto`s maken hoor.
    Liefs ... Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!! JA tuurlijk is het voor jullie een feestdag, logisch toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. VAN HARTE GEFELICITEERD! Fijne dag en nog veel gelukkig jaartjes erbij gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GEFELICITEERD en een fijne dag, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat meid, maak er een mooi dag van en nog vele jaren erbij.... jammer dat ik je gezicht van toen niet geheel in beeld krijg, wilde wel eens zien hoe je er toen uitzag :)) doeiii en eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel hartelijk gefeliciteerd en een hele gezellige dag

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Thea. Nog vele jaren in geluk en gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lieve Thea van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en wauw 18 jaar heel veel plezier vanavond liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. van harte hoor thea en echtgenoot,wat gaat de tijd snel he.geniet vanavond maar eens goed.

    lieve groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd! Wens je een mooie dag, geniet maar lekker ! Fijn weekend
    liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op de valreep ... gefeliciteerd!

    Groetjes en fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartelijk gefeliciteerd! Toch wel byzonder hoor...

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig nog niet te laat!
    Hieperdepiep lieve Thea, wat een feest dat we even "mee mogen genieten" van dit heugelijke feit!!
    Waarom sta ik er niet van te kijken dat je dit mooi pak zelf hebt gemaakt.
    Je bent werkelijk een bijzondere vrouw!!!
    Je man zal maar wat trots op je zijn.
    Liefs en ik drink een lekkere borrel op jullie geluk.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van Harte gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd, doen jullie er nog maar 18 bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat!! En nog heel veel fijne jaren erbij natuurlijk.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Thea. Een leuk feestweekend! Hoie-he xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Wel een dag te laat, maar ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad en lekker hebben gegeten.
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog heeeeel hartelijk gefeliciteerd! War fijn dat jullie nog steeds zo gelukkig zijn. Heerlijk om dat mee te mogen maken. Voor osn is het al weer vier jaar. Maar nog net als de eerste dag:-) Weet je dat ik ook ga naaien Thea? Ik kan al jaren niet vinden wat ik leuk vind aan kleding. Meestal te somber en/of te saai. Ik houd van lichte en vrolijke kleuren. Nu ga ik binnenkort beginnen. Ben erg benieuwd:-) Liefs en op naar de volgende achttien jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thea
    Ook ik wil mijn felecitaties voegen bij alle goede en lieve wensen. Van harte proficiat, ook voor je echtgenoot. Je hebt er vast een leuke dag van gemaakt.
    Het gaat heel goed met de stek die ik van je kreeg. Hij heeft het in de warme zomer wat moeilijk gehad, maar heeft zich goed hersteld. En nu in onze warme nazomer gedijt hij prima.
    Een groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Thea, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijks dag.
    Een dag te laat maar de feestvreugde zit er vast nog wel in!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Thea.
    Ik wil je bedanken voor je compliment op me blog.
    Je moet je niet bezwaard voelen,omdat ik al veel reaties heb.
    Ik vind elk berichtje heel leuk,lees alles echt waar.
    Ik kan er ook niks aan doen dat ik veel reaties krijg,vind het wel altijd geweldig,dat de mensen me kaarten toch mooi vinden.
    Het doet me goed,wat verder heb ik niks,zit altijd thuis,man en kinderen werken.
    Ik heb enkel afleiding van me blog.
    Ik ben er heel blij mee en vind het ontzettend lief van de mensen.Dus ik hoop je meer op me blog tezien.

    Een fijne week verder.
    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Liebe Thea,
    ganz viel Glück und Sonnenschein wünsche ich Euch von Herzen und noch viele, viele gemeinsame Jahre mit viel Gesundheit, Zufriedenheit, Freude

    viele liebe Grüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Thea
    Ben wel wat laat maar wil je toch nog feliciteren met je huwelijks verjaardag.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thea,die Collage ist eine nette Idee,die ich mir merke!
    Und dann noch verspätete Grüße zum Hochzeitstag!Ich wünsche euch viele gemeinsame und gesunde Jahre!
    ♥lichst,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥