maandag 2 augustus 2010

NAZOMERSE KRANS


........Vandaag had ik zin om een krans te maken............

........Ik nam een oasisring en heb in de tuin hier en daar wat geknipt.........

........Wat kogeldistel Echinops bannaticus en Koninginnekruid of Leverkruid Eupatorium cannabinum.....

.........Verder nog Hemelsleutel Sedum telephium....wat Hertshooi Hypericum en wat groen van de coniferen.......Och ja....vergeet ik bijna de papaverbollen.......

.......Heute hatte ich so einen lust um ein Kranz zu machen......... Ich nahm eine Oase Ring und begann in den Garten hier und da etwas zu schneiden....Was Kugeldisteln Echinops bannaticus und Wasserdost Eupatorium cannabinum.....Weiter noch Sedum oder Fette Henne....was für ein schöne name.....

was Hypericum oder Johanniskraut und etwas Grün von der Nadelbäume.......Oh nein.......Da vergesse ich fast die Mohn kapseln..........

28 opmerkingen:

  1. Ha Thea
    Ik zou zeggen breng hem mij maar bij mij achterom!
    hihiihihi
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan hoor!
    Mooie krans.
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg ......wat is ie mooi !!! ...bij mij mag je voorom hoor!!! hahahahhha!! die yolanda......liefs fijne week Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is erg mooi geworden, knap hoor dat je dat zelf kan maken en allemaal in de tuin heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo liebe Thea,
    oh der Kranz ist traumhaft schön! Ich liebe diese Kränze und deine Farbauswahl ist zauberhaft...

    Liebe Grüße
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Der Kranz ist super schön
    Klasse wenn Frau so viele Blumen im Garten hat...
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn troes heeft weer zin om wat te maken, dat lees, zie en hoor ik graag. en zoals altijd is het weer een plaatje!!! Prachtig meid, liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie krans hebje gemaakt, ik vind de kleuieren ook weer zo geweldig, en allemaal uit eigen tuin dat is helemaal leuk!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend. Een plaatje. Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze vliegt er weer in heerlijk om naar de krans te mogen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Thea geweldig wat een mooie krans, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie krans gemaakt.
    Prachtig van kleur.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig...hele mooie kleurtjes en materialen heb je gebruikt.
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wie ist er schön.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoihoi Thea,

    Wat heb je weer een prachtige krans gemaakt.

    Heerlijk om naar te kijken.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Thea, wat een supermooie krans, heerlijk als je zo door je eigen tuin kan lopen en alles bij elkaar kan sprokkelen met zo een mooie creatie als resultaat. Lekker genieten!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er echt oog voor, Thea. De kleuren passen prachtig. Blauwe distels, ik werk er ook graag mee.
    Ik schrijf meteen je naam op een briefje en gooi het in de giveaway schaal. Leuk dat je meedoet. Het zijn inderdaad een schaartje en een vijl.
    Een leuke avond nog! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooierd, je hebt ook bijzondere, niet alledaagse bloemen en groen ervoor gebruikt. Hopelijk kun je hier nog lang van genieten.
    liefs Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Thea,

    je krans is prachtig geworden.

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow, das ist ein wunderschöner kranz thea, das hast du super hinbekommen.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thea, jij vertelt het altijd zo losjes en eenvoudig, maar ik zou het je in geen honderd jaar na kunnen doen. Ik vind dit zó knap !! Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Thea.
    Ein wunderschöner Kranz hübsche Blümchen hast du da verwendet.
    Liebe Grüße Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige krans Thea. Mooie combinatie van kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi is ie geworden, alleen dat nazomerse. Ja ik weet het je merkt buiten al dat de natuur alweer aan het veranderen is maar ik wil er eigenlijk nog niet aan dat we weer richting herfst gaan.
    Mijn tuinverhalen gaan gewoon door op mijn blog Rosabears. Maar het werd me allemaal een beetje teveel 4 blogs bijhouden. Daarbij liepen de verhalen ook steeds meer door elkaar heen.
    Groetjes en alvast een heel fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Thea we gaan naar Wellooi bij Venlo in de buurt, ligt deze plaats bij jou in de buurt???? groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat en prachtige krans!! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hay,,Thea,daar ben ik weer,
    mooie krans hoor,vooral omdat het verse bloemen zijn.
    ik heb twee keer 10 dagen in het ziekenhuis gelegen,balen hoor met dat warme weer.
    lieve groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥