zaterdag 31 juli 2010

ACCUBAK


........Het accubakje heb ik helemaal volgestoken met stukken polygonum cuspidatum.........allemaal in een verschillende lengte........



......daar tussen enkele pipetjes gevuld met Anemone Sylvestris........bewust steek ik er maar een paar tussen want ik wil wel dat de polygonum goed zichtbaar blijft.....Zo'n dankbaar bloemetje....die bosanemoontjes........................................Oja...ik heb de Polygonum cuspidatum niet zelf in de tuin.....Deze verschrikkelijk mooie woekeraar raak je nooit meer kwijt......je vind hem op plaatsen langs beekjes of bossen.....
............................Diesen Akku-Box habe ich ganz voll gemacht mit Stücken Polygonum cuspidatum......dazwischen einige Pipetten gefüllt mit Anemone sylvestris...oder Waldwindröschen...Waldanemone auf Deutsch....

....Ich möchte das Polygonum sichtbar halten........Daher gibt es nur ein paar Blumen dazwischen....Die Polygonum cuspidatum steht nicht in meinem Garten..... Es ist eine schöne Pflanze...aber eine furchtbare Wucherer..... Er übernimmt deinen ganzen Garten wenn du nicht aufpasst..... Und Du bekommst im nicht mehr heraus ......

22 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Thea !! wowwwwww..toppie...fijne zondag....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht sehr schön aus.Was ist das für eine Blume?
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea , wat een leuk idee ik vroeg me af wat ik op de achtertafel moest zetten je hebt me weer een idee aan de hand gedaan .

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Thea
    Danke für die tolle Idee!
    Das sieht wunderschön aus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee Thea, erg mooi zo in de accubak, staat erg gezellig!
    Je foto's van je kleinkinderen hieronder zijn ook zo lief, wat een schatjes zijn het en zo leuk op de foto gezet!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooi stuk.
    Super.
    Fijne zondag. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk idee. Zo'n bak heb ik ook eens gehad, maar denk dat ie er niet meer is ..........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Thea

    Ik heb nog 2 kleine mini accubakjes
    Leuke tip van je
    Die ga ik ook ermee te vullen
    Thank you
    Liefs
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel simpel maar een groots effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Thea
    Mooi hoor!! Ik houd niet zo van accubakken maar zo is het wel heel mooi!!
    ennuh vandaag maar eens even langs de beek kijken of ik ze ook kan vinden.
    Hele fijne zondag
    Yolanda
    Gek ik ben eigenlijk een hele poos niet bij je langs geweest. snap er niets van nou dan toch bij deze hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en het is weer een plaatje, prachtig meid, maar ja, ik verwacht ook niks anders hier :)) grusse van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk stuk en wat een leuk idee, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan thea. Prachtig in alle eenvoud! Complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat staat dat mooi Thea!!...wat een idee weer....en wat een prachtig plantje...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb nog nooit van dat polyhuppelepupspul gehoord Thea maar het is hartstikke decoratief. Heerlijk hè om zo van alles te frotten:-) Fijne week! Liefs Leonie
    http://www.tanteloe.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er prachtig uit, wat ben je toch creatief!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gedaan Thea,echt een lust om naar te kijken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dan heb je een lekker kunnen struinen langs beekjes enzo, en een "schat" mee naar huis gebracht.
    Je krijgt het ook wel steeds voor elkaar om van iets simpels, iets magnefieks te creëren, ik bewonder je daar enorm voor.
    Mooie anemoontjes, sierlijke en romantisch, echt knap weer Thea.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Du hast immer so tolle Ideen, liebe Thea, sieht ganz toll aus!!!

    liebe Grüße von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥