vrijdag 9 juli 2010

NOG EEN HELLO KITTY ROKJE


...........Een tijdje geleden kocht ik dit Hello Kitty stofje via internet......voor we aan onze Donau rondreis begonnen was het ongeveer af.....en vanmorgen heb ik er de laatste hand aan gelegd.....Ik hoefde alleen het kantje aan de onderzijde nog........

.........Was eigenlijk zo gebeurt.....maar ja ik zoek het de laatse tijd niet zo......en dan blijven dingen weleens liggen.......Lara-Lynn vond het wel leuk....en haar broers ook......Bij het vorige rokje dat ik voor haar maakte had haar oudste broer ook al zoiets van ja....leuk.......hij had het al bijna aan...wilde er juist instappen...toen ik zei dat het voor hem te klein was.....Hij wil ook wel eens iets hebben dat door mij gemaakt is...ik heb hem beloofd eens een bloesje voor hem te maken.......En dat vond hij wel een goed idee......Het liefst iets met Mickey Mouse.....dus eerst op zoek naar stof.......

...........Het is hier vrij rustig de laatste tijd....weinig logjes en weinig reactie's van mij......Dat zit zo....Eerst hadden we het feest voor mijn man......50 jaar.....daarna gingen we 15 dagen naar Gran Canaria.....Toen we daarvan terug kwamen had ik best wel veel last van mijn nek.....ik dacht kou of zo......maar na een poos ben ik toch maar naar de huisarts gegaan....en met therapie was het met 5 weken gelukkig over....Maar al die tijd heb ik me heel rustig gehouden...om niks te forceren......Daarna gingen we aan onze Donau rondreis beginnen.....9 dagen...toen we terug kwamen was er hier een hittegolf op gang gekomen.....Ppppfff.....De eerste dag dat we thuis waren werd ik gebeten door een insect.....De dag erna kreeg ik een hele dikke enkel en het grootste gedeelte van de voet zette verschrikkelijk op.....Het zag erg rood gloeide helemaal en een jeuk.........Maar daar ga je niet aan dood....dus na een week ging het alweer iets beter.....en intussen blijft het zooomers weertje aanhouden.......Dus veel puf heb ik nog steeds niet.......Ik wil dan ook nog een poosje dit tempo aanhouden...en lekker rustig genieten van de zomer......Heel af en toe een logje plaatsen....en soms een reactie schrijven.......heeeeeeel rustiggggggggg.........FIJNE ZOMER.......


........... Es ist ziemlich ruhig hier in letzter Zeit.....wenig logs und fast keine Reaktion von mir...... Lassen Sie mich erklären....Zuerst hatten wir das fest für meine Mann 50 Jahre......und dann gingen wir 15 Tage nach Gran Canaria.....Als wir zurückkamen....hatte Ich ziemlich viel Schmerz in meinem Nacken....nach einer Weile bin ich zum Arzt....Therapie....Und nach 5 Wochen ging es dan wieder....Dann sind wir an unserem Donau Reise....9 Tage...Als wir zurückkamen...gab es hier eine Hitzewelle....Ppppfff....Am ersten Tag zu Hause.....bekam ich eine Insektenstiche
..... Am nächsten Tag bekam ich einen sehr dicken Fuß und Sprunggelenk........ Es brannte.....und Jucken........ Aber davon wird man nicht sterben....so nach einer Woche war es wieder ein wenig besser.....und inzwischen bleibt es schönes Wetter......Bisher habe ich immer noch wenig lust etwas zu machen......puff ....... Ich würde dieses Tempo für eine weile anhalten.....schön und ruhig den Sommer genießen...... Sehr gelegentlich etwas neues of den blog schreiben......und manchmal auch eine Antwort...... Habt einen schönen Sommer..........

15 opmerkingen:

  1. lang geleden dat we je nog gehoord hadden maar het rokje is wel prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    ein süßer Rock und ein ganz bezaubernder Stoff;))
    GGLG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach lieve schat, wat een trut insect om je zo veel ellende te bezorgen.
    Ja die hitte, niet te doen he.
    Je rokje, wat een schatteku alweer, en begrijpelijk van je kleinzoon om hem eens aan te proberen.
    Ik hoop dat je snel aan je Mickey Mouse lapje kunt komen, ik zal mijn ogen open houden en als ik iets zie, geef ik een seintje.
    Dikke knuffel en veel beterschap.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wowww Thea,Wat prachtig gemaakt,leukke stof,echt schattig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. liebe Thea,
    ich freu' mich, dass es Dir schon besser geht...

    lass es langsam angehen und genieße die Zeit...

    alles Liebe und Gute von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt veel meegemaakt de laatste tijd. Wat een ellende kan je van een insectenbeet hebben he.
    Het rokje is schitterend hoor.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig rokje.
    Het stofje is helemaal geweldig.
    Mag ik vragen waar je die vandaan hebt.
    Gelijk heb je rustig aan doen is met deze hitte het beste.
    Groetjes en fijne zomer Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief rokje!

    Doe kalm aan met de hitte!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms is er om wat voor reden ook geen tijd om te bloggen, en dat moet toch ook gewoon kunnen. Bloggen is leuk en moet dat ook vooral blijven, dus gewoon lekker andere dingen doen en in die tijd inspiratie opdoen en straks weer met frisse ideeën terugkomen.
    Schattig is het rokje geworden.
    Een heel fijn weekend en hartelijke groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He wat een getob!Beterschap!!!Schattig rokje!Rustig aan,meid!groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. meid neem je tijd, soms moet je gewoon ff dimmen, en nu is jouw dimtijd, we wachten wel op je, liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ich finde den Rock sehr schön
    Lass Dir Zeit..Es kommt auch wieder besser
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hello kitty ist immer toll, leider werden meine kleinen mädels schon zu gross dafür.
    sie finden es zu babyhaft *lach*
    Bei uns ist es ganz gut gegangen mit dem Wetter heute, ein paar pflanzen wurden rausgerissen, ein paar äste sind abgerissen, an den fietsen der kinder ist ein schutzblech kaputt...ansonsten glück gehabt.
    Du hast geschrieben, dass du nur ca. 30 km von hier entfernt wohnst...da bist du sicherlich auch öfter mal in venlo?
    dann komm doch mal auf einen kaffee vorbei, würde mich freuen dich kennenzulernen.
    Liebe Grüße und eine sturmfreie woche wünscht dir
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je voor het op zoeken.
    En ja heel jammer maar wie weet kom ik het ooit nog eenss tegen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel heel mooi hoor
    groetjes en doe zo verder

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥