zondag 27 juni 2010

SCHELPENKRANS




..........Tijdens strandwandelingen raap ik weleens schelpen op.......die gaan dan mee naar huis en belanden soms ergens in de tuin....Ook maakte ik er deze krans van.....ik gebruikte een strokrans als basis...eerst bekleed met tillandsia en daarna met schelpen beplakt......een lint van raffia eraan om hem op te hangen......en wat sterretjes uit de winkel om hem af te maken......hij blijft heel lang mooi........Ik maakte hem al eerder en liet hem zien op mijn andere blog....maar omdat ik merkte dat er heel veel belangstelling voor is plaats ik hem nog maar eens......Komt mij goed uit......Ik heb niks nieuws gemaakt de laatste tijd.....ik was nog even op vakantie.....alweer ja.........Moet kunnen.........
.......Am Meer....sammle Ich schöne Muscheln.....davon habe ich in einen Kranz gemacht.....einen Strokranz zuerst bedeckt mit Tillandsia und dann die Muscheln verklebt.....die Sterne aber.....die kaufte ich im Shop......Ich habe bemerkt das sehr viele Leute interesse habe an so einen kranz......also poste ich es wieder.......ich habe in letzter Zeit nichts gemacht......weil ich im Urlaub war.....Schon wieder.......ja....Österreich und Deutschland besuchten wir.......

24 opmerkingen:

  1. nu was het wel erg lang geleden mooi is die krans wel geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Thea,

    Wat een mooie schelpenkrans, wat ben je toch een kei in het maken van kransen...helemaal gewelig!

    Liefs en een fijne week,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor. Ik heb er ook wel eens een gehad (een gekochte dan)en die bleef ook zo lang mooi. Heerlijk toch als je zo vaak op vakantie kunt gaan. Hier zijn we aan de laatste schoolweek bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Thea,
    Dat moet zeker kunnen!!!!! Geniet er maar lekker van hoor.
    Wat een leuke krans. Past helemaal bij dit seizoen natuurlijk. Ik kan de zee horen als ik er lang naar kijk!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er maar van meid !!! mooie krans hoor!! geniet van deze dag......ga ik ook doen.......pfffffff..tis wel erg warmmmmmmmm....lieve groetjes ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie krans ik vind die kleintjes er erg mooi tussen staan en kom net van een weekendje Texel terug. Nu ik deze krans zie weer ik wat ik met mijn schelpjes ga doen, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahha, je neemt het er maar lekker van hoor Thea, zolang je het kan doen!!!!!!!!!
    Dat geeft niets dat je er even niet was, je maakt het goed met deze heerlijke vakantie/schelpenkrans
    Pracht stuk , hij zal je tuin verrijken.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en mooie krans is dit geworden!
    Heb meteen naar je andere kransen gekeken, ook al zo mooi.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zomers gevoel krijg je bij het zien van je leuke schelpenkrans,mooi!Met schelpen kun je alle kanten op!!!Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Thea,Wat een schitterende krans,leuk met die schelpen.
    gewoon is wat anders.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor Thea, ik heb ooit zo een spiegelrand beplakt en hij blijft te mooi om weg te doen.
    Hoop dat jij met je krans net zoveel schik krijgt.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En het leuke van deze kransen vind ik altijd dat ze heéééél lang goed blijven en eigenlijk "kunnen" in ieder seizoen, prachtig hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom terug ! Mooi die krans ; kan ik ook wel eens gaan maken . Bedankt voor het idee !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi hoor meid, maarja, wat is niet mooi wat jij maakt, ik geloof das onmogelijk :)) beidewei, wat een hoop volgers heb je, een mooie bonte slinger van gezichten. :)) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,

    wat een heerlijke aparte krans heb je daar weer gemaakt.

    heb je het naar je zin gehad?

    Nog een gezellige zondag, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je krans is echt super gaaf!
    Goed idee om eerst tilandsia erop te doen en daar na de schelpen erop te lijmen!!
    Groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Du machst immer so schöööne Kränze. Und dieser hier gefällt mir ganz besonders. Ich glaube, wenn wir an der Ostsee sind, werde ich besonders nach tollen Muscheln ausschau halten. Einen Rohling habe ich ja noch da.
    Liebe Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een prachtige schelpenkrans geworden, die past hier in huis ook goed!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Thea en heeeeeel mooooooie krans,mag bij mij ook wel aan de muur hangen haaa
    groetjes miet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liebe Thea,
    ist alles im Lot bei Dir?

    Deine toll gemachten Kränze bewundere ich immer wieder bei Dir...
    tolle Idee, ihn mit Muscheln zu verzieren!!

    liebe Grüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Thea, je vroeg op mijn blog uit welk boek het zeepaardje komt, uit Tilda Landsted uit 2008.
    fijne zonnige dagen, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Thea, dit is nou echt zo'n krans die nooit gaat vervelen! Wat mijn lavendeltuin betreft, dat is een tuintje van ongeveer 20 vierkante meter, opgedeeld in vier vakken die volgeplant staan met lavendel. In het midden staat een fontein. Op 17 december plaatste ik een foto van dit stuk tuin in de sneeuw. Daar is de indeling heel goed te zien. En groot gelijk hoor dat je vaak op vakantie gaat, geniet er maar lekker van! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hay Thea,

    ik wilde even een berichtje over je nieuwe rokje plaatsen, en ik kan helemaal niet op je blog komen..gek hé?

    Maar dan doe ik het maar via deze weg...je nieuwe Hello Kitty rokje vind ik weer zo snoezig gemaakt...leuk kleurtje ook.

    Fijn week-end meis,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥