woensdag 2 juni 2010

NIEUWE AANWINST

......Herkennen jullie dit ook.......ik ging naar de bloemist toe om een paar planten te kopen.......de hortensias die ik in pot op de vensterbank had staan waren niet mooi meer......dus besloot ik om 2 nieuwe planten te kopen......

.......Maar toen ik naar binnen liep viel mijn oog op deze prachtige pot......en ja op de site table die achter de bank staat mocht wel een nieuwe pot komen......Een nieuwe plant erbij gezocht.....eentje met een donker blad.....die hebben niet zoveel licht nodig namelijk.....


.............................Thuisgekomen meteen het zaakje overgeplant en het tafeltje opnieuw gedecoreerd......En de andere planten......die ik eigenlijk ging kopen.......ja...die moeten wachten tot een volgende keer.....Deze pot was erg zwaar en omdat ik al meer boodschappen gehaald had.....kon ik niet meer dragen.....volgende keer maar weer....

Erkennst du das auch..........Ich ging zum Blumenladen um ein paar Pflanzen zu kaufen......die Hortensien im meinen Fenster fand ich nicht schön mehr......also hatte ich mir beschlossen zwei neue Pflanzen zu kaufen...........Aber als ich in den Laden kam.......Viel mein Auge auf diesem wunderschönen Blumentopf......

Auf der Tisch hinter der Couch da könte ich vielleicht einen neuen BlumenTopf verwenden...... Als ich dan Zuhause kam habe ich die Sache gepflanzt und den Tisch wieder neu dekoriert......Und die anderen Pflanzen...... die ich eigentlich kaufen wollte......ja....die werden bis zum nächsten Mal warten mussen.....den dieser Topf war sehr schwer und ja....da hatte Ich meine Hände mehr als voll........

17 opmerkingen:

  1. Prachtige pot Thea, ja daar zou ik ook op vallen. Nou ja , ga je vandaag weer eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Thea, inderdaad een hele mooie pot. Denk dat wel meer mensen dat hebben dat je soms met meer thuis komt als dat de bedoeling was.
    Jezelf een keer verwennen mag ook wel, toch?
    Fijne dag vandaag, gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat gebeurt soms he, naar de winkel gaan met de bedoeling van dit en dat te kopen en toch met andere dingen naar huis gaan het moest maar zo mooi niet zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Thea, heel decoratief. Nog van harte met je man zijn vijftigste verjaardag en wat heb je leuke kleren gemaakt. Fijn dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea, leuk he hoe dat gaat. We gaan voor een plant en hebben uiteindelijk allemaal nieuwe spullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige pot Thea,mooi die donkere plant erin.
    Staat super bij al je spulletjes op je tafeltje.
    Veel plezier ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, wat vervelend!!!
    Nou moet je nog een keer terug met het risico dat je weer zo iets leuks ziet ;-) Tsja, bloemenwinkels blijven gevaarlijke opstakels?!?!?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea,

    Ja zo een prachtige pot kan je toch echt niet in de winkel laten staan :))echt mooi hoor.
    Ik kom ook niet aan planten voorbij

    een prettig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das ist ein sehr schöner Blumentopf,ich hätte ihn auch genommen.......
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie pot Thea, en natuurlijk bij jou leuk gestyled.Fijne dag nog met de heerlijke zonnige groetjes uit het westen van het land,
    A n n e m i e k e

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kan wel zien dat het een zware bloempot is, hij staat erg mooi in combinatie met je andere spulletjes.
    Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige pot zeg, je hebt een goede keuze gedaan.
    Hij komt zeer goed tot zijn recht met die donkere plant erin.
    Je hebt weer een mooi pronkstuk bij.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou het was het sjouwen waard Thea...prachtige pot en met die donkere plant..zoas de vorige "meiden"al schreven ...het staat geweldig!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hay Thea,

    Die pot is echt heel erg mooi!
    Leuk gedecoreerd zeg..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou hier hoef ik geen leesbril meer op te zetten, wat is alles groot?? Ik wil dat ook al heel lang, maar ik snap niks van die bloggertip link, dus dit gaat me niet lukken, marianne wil me helpen, want mie niet meer lukken sellef. :)) meid pas wel op met dat tillen hé? denk aan je nek, heb je al peutje gehad?? Ik hoop dat het weer wat beter gaat? vooral in de zon zitten, heerlijk warm, liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. woooow, den Blumentopf hätte ich auch mitgenommen,
    liebe Thea, so ein Prachtstück...

    ein schönes Wochenende wünscht Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Thea, an diesem wundervollem Blumentopf wäre ich auch nicht vorbeigekommen *lach* - GGLG Gaby :O)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥