vrijdag 28 mei 2010

LEGER ROKJE


..........Dit is het 4de rokje dat ik voor kleindochter Lara-Lynn gemaakt heb......

.........Stoer en toch een echt meidenrokje........Ik kreeg een klein lapje legerstof waar al een rokje van geknipt was.....natuurlijk wilde ik een heel ander model maken.....dat snap je.......Maar met wat passen en meten kreeg ik het toch voor elkaar...ik hield zelfs een stukje stof over.........


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........Dies ist das vierte Röckchen das Ich nähte für meinen Enkelkind Lara- Lynn........Robust und dennoch ein echtes Mädchen Röckchen........Ich habe ein kleines Stück Stoff bekommen......wo schon ein Rock ausgeschnitten wurde..... natürlich wollte ich ein ganz anderes Modell machen......dass ist verständlich...... Aber mit etwas Hin und Her machen....ist es mir Schließlich gelungen....

20 opmerkingen:

  1. Grappige mix,stoer en romantisch!!Erg leuk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi thea en een lief en schatig rokje
    groetjes miet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Thea, wat een mooie combinatie zo.
    Je weet ook uit elk lapje een "beauty "te toveren zeg.
    Volgens mij weet jij een jute zak zo nog wel om te bouwen als kledingstukje.
    SUPER!!!!!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zalig he als je zoiets moois mag maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. enigggggggggggggg vooral dat kleine bloemke erop, mooi, wat zal ze het leuk vinden. fijn weekend meid, grusse van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Thea,wat een schitterend rokje,voor de kleine meid.
    Wat een prachtige stof,de kleuren zijn heel mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb jij echt knap gedaan zeg;]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea wat een lekker stoer rokje...
    Die printjes zo bijelkaar zijn super!

    Zonnig week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefällt mir gut dein Röckchen Thea.

    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed zo !! wat grappig stoer en lief !!

    Lieve groetjes Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk rokje, het zal je kleindochter prachtig staan. Mooie kleurcombinatie hoor.
    groeten en een gezellig weekend,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. auch dieser Rock ist wieder wunderschön geworden.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. callemie29 mei, 2010

    die kleine is nogal verwend met zo'n oma hé
    en neen jullie zijn geen blogvrienden meer hé
    jullie zijn niet virtueel meer voor mij jullie zijn reëel!!!!!
    dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke combinatie. Stoer met een beetje lief.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al je rokjes zijn even lief, Thea. Een leuke avond nog en een hele leuke nieuwe week, hopelijk minder regen. Hier verschijnt zo nu en dan alweer een stukje blauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea

    Wat een mooi rokje heb je gemaakt.
    Ik hoop dat de jasbeschermers weer helemaal
    terug komen en dat ik mijn E-Book veel verkoop. :-))
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Thea,

    Goed gelukt hoor dat rokje voor je kleindochter.Ik heb zojuist een jurkje geknipt voor mijn kleindochter van allerlei verschillende stofjes in dezelfde kleurtjes.Ik ga er ook nog een poppenjurkje bijmaken.Ik hoop dat het leuk word.
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappige mix van stofjes. En ja dat ken ik, dat je dan iets uit een lapje wil maken wat eigenlijk niet past. Maar als het dan toch lukt is de voldoening natuurlijk des te groter. Je kleinkind is vast apetrots op haar nieuwe rok.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi thea, bedankt voor je leuke en lieve reactie. Maar eh... jij bent anders ook lekkr bezig met al die leke rokjes voor je kleindochter! Je hebt de smaak goed te pakken zeg! 'T is weer een plaatje geworden!

    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk Thea. Wat je schrijft klopt helemaal. Het is stoer en toch heel lief. Schattig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥