zaterdag 8 mei 2010

GEBAK VAN DOORTJE


14 opmerkingen:

  1. mmmm dat ziet er heeeel lekker uit, ben je 50 geworden??? nou meid van harte gefeliciteerd en nog vele vele jaren, lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je nou taarten bakker geworden................??

    Thea maakt een carriere toer !! hahahhah!!

    Vertel.............ik wil het weten !!

    HhHHAHAHHAHAHAHAHH!!

    Fijne moederdag ! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thea...wat een heerlijke gebak van Doortje!
    Daar zou ik ook wel eens een stukje van willen proeven...maarre...wat betekent dat taartje met 50 bovenop???
    Ik ben nu erg benieuwd hhiihihii....
    Laat je het ons nog even weten??

    Doegiesssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, wat een mooie taarten heb je gemaakt!
    ik ben ook benieuwd naar het getal 50..als je jarig bent vandaag van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo thea heb je sarah gezien als dat zo is gefelicteert met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk z'n taart smullen maar. fijne Moederdag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Thea
    Wat is dit nou allemaal
    Gebak van Doortje?
    Het is van Doortje is zij 50 geworden of ben het die het gebak van Doortje heeft gekregen
    Wat een Mysterie en wat een mysterisch getal
    OOOh ben benieuwd
    In ieder geval lekker genieten van het gebak van Doortje!!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. callemie09 mei, 2010

    mmmmmmmmmmmmmmm honger
    en wie is je 50 geworden
    hihi jij niet hé dat weet ik wel
    ik nog een paar jaar hihi
    knufke
    fijne moederdag meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Thea. Die 50 duidt op 50 jaar dus proficiat en nog vele jaren. Ik zie daar allemaal gebak staan en het ziet er allemaal heerlijk uit.
    Fijne moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea. Ik weet dat jij niet 50 bent geworden dus waarschijnlijk ben je heerlijk bezig geweest voor een ander. Het ziet er allemaal erg smakelijk uit. En ik hoop voor jouw dat je ook een stukje mee hebt mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Thea,

    hahhahaaa, je zet (bijna) iedereen op het verkeerde been, wel leuk om te lezen!

    Ga je banketbakker worden? De taarten zien er heerlijk uit!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmmmmmmm, dat ziet er daar heerlijk uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hmmmm, der sieht so lecker aus....aber ich darf nicht. mache gerade diät und das würde meine punktekonto sprengen *lach*
    liebe grüße
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,

    mensch die sieht lecker aus.
    Ich muss ja gestehen das ich nicht halb so gut backen kann wie du.

    sei lieb gegruesst,
    leider habe ich im moment sehr wennig zeit um oefters zu kommentieren.

    conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥