dinsdag 27 april 2010

ROSE DOOS





...............Deze box maakte ik een paar maanden geleden al.....ik wou ze toch nog even laten zien.....op deze manier van dozen maken worden er losse repen gesneden en met boekbinderslijm aan elkaar geplakt.....


.......Daarna worden de losse delen met stof bekleed en in elkaar gezet.......Je ziet de box onder je handen groeien.......van niets naar een mooi gebruiksvoorwerp.....of als decoratie natuurlijk.......

..............Het leukste werkje om te doen is de aankleding natuurlijk.....verzinnen wat er aan en op komt te hangen......Er zijn zoveel mogelijkheden......Dit is een echte meidendoos geworden.......


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
............Diese Box hatte ich vor ein paar Monaten schon fertig.......Ich möchte sie noch gern seigen.....Diese Art von Pappschachtel dosen zu machen.....es sind losen Streifen geschnitten und die werden zusammen geklebt......Und dan die teile überziehen mit stoff und suzammen verleimt........Das schönste was zu tun ist..... ist immer die deko.....Es gibt so viele Möglichkeite......Dies ist ein echtes Mädchen box geworden finde ich.......

19 opmerkingen:

  1. diese dose sieht klasse aus, aber auch nach ganz viel arbeit.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Thea,
    Nou inderdaad een echte meisjesdoos......
    Leuk gefreubeld hoor.
    Je vraag over op stof drukken met de printer.
    Ik heb op mijn printpapier een stuk kaaslinnen geplakt met pritstift , alleen langs de randjes.En toe ben ik het gaan proberen.En bij mij gaat het goed.een heel vel vol nostalgische plaatjes die in Hobbyhandig staan.Kan jij ook proberen hoor.Ga naar www.hobbyhandig.nl en dan naar gratis downloaden. Er staat ook een videootje op van een mevr die het voordoet, maar die heeft het echte foto- fabricpapier.Ik heb dus zelf een oplossing gezocht. ik hoop dat je genoeg weet.Daaaaag Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi geworden Thea. Een echte meiden geheimen/sieraden bewaar doos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay Thea,

    Wat een toffe doos heb je gemaakt.
    Een leuke meisjesdoos...wel weer een leuk idee meis..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Thea,wat een prachtige doos,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie roze doos !!!!!


    ....................................hahahahhahhahahhahahhahh!!


    Staat ook niet wat ik schrijf !!

    Fijne avond groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh hij is leuk geworden. boekbinderslijm???? daar hoor ik vaker over waar koop je dat??
    lieve groet Irma
    ps de poppetjes die had ik vroeger toen ik 12 jaar was ook en ik was er helemaal gek op ze zijn echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, was für ein schönes Schatzkästchen. Die ist dir aber super gelungen.
    Herziche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo liebe Thea,

    oh ich war so lange nicht mehr hier... und habe so tolle Sachen verpasst... aber das gute Wetter in letzter Zeit hab mich einfach immer in den Garten gerufen - du kennst das bestimmt ;)

    Das Kistchen ist super süß - richtig mädchenhaft! Zauberhaft!

    Liebe Grüße
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjee wat een leuk ding! Had je een voorbeeld bij de hand? Of verzin je zoiets uit jezelf. En hoe kom je aan die mooie labels. Veel vragen, maar ja op dit gebied wonen wij in een niemandsland.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor Thea. Leuk dat roze. En je beertje is ook niet te versmaden. Prachtig is ze geworden en zo lief aangekleed. Groetjes van Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Thea, da hast du eine bezaubernde Schatulle gebastelt, gefällt mir gut.

    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie roze doos echt iets voor een meisje.
    Erg mooi en leuk met gelukspopjes fijne dag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,

    Jeetje je bent echt van alle markten thuis zeg! Wat een mooie dingen maak je. Ik vind het ook zo leuk om iedere keer weer wat anders te doen. Ik kan niet goed bij 1 ding blijven. En ik vind het ook heerlijk om in de tuin bezig te zijn, en om allerlei bloggen af te neuzen voor inspiratie. En bij jou heb ik zeker weer leuke dingen gezien.
    Helaas moet ik tussen al dat hobbyen steeds werken (daar gaat veelste veel tijd in zitten hihi).
    Ik vind het ook heerlijk om tijd door te brengen met mijn heerlijke nichtje, maar die verhalen zul je wel op mijn blog lezen.
    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad echt een meisjesdoos maar wek een hele mooie! Erg leuk stofje heb je gebruikt en het opsieren is altijd het leukste toch?
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Thea...dit zijn zulke leuke projecten en jouw creatie is prachtig geworden...leuke kleur en de gelukspoppetjes zijn geinig bedacht om de doos open te maken...hartstikke leuk!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben gek op dozen, je kunt er weer zo lekker veel frutsels in bewaren. Deze is ook helemaal leuk. En wat een schatje is Belle geworden.
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dat mooi gemaakt. Echt een leuke vrolijke opbergdoos.
    Dit is iets wat me erg leuk lijkt om te leren. Want hiermee kan je volgens mij lekker je fantasie op los laten.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tis een plaatje meid, erg leuk geworden, ik was vandaag even anar het stoffen spektaker, vond een dame met allemaal leuke stofjes, patschwork voor een geweldig prijsje, :)) beidwei, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met de abraham hé? :)))) kaartje is onderweg, amar ja, in zeeland hadden ze alle postbussen verstopt. :)) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥