zaterdag 10 april 2010

ROMMELMARKT


........Allerlei leuke dingen vond ik de laatste tijd op rommelmarkten.......zoals deze soepterrine.....

...........Ik had er wel liever eentje gehad met een klein bloemetje erop.....maar deze is qua model wel zo mooi......en ook de prijs was aantrekkelijk.....€2,-..... daar kon ik hem echt niet voor laten staan.......het is een echte oude...nou ja.....wat is oud tegenwoordig.......in ieder geval....ik heb hem meegenomen.....Ook het mokje komt van de rommelmarkt....ik heb er twee stuks van...met bordjes erbij.....maar of die er echt bij horen....daar heb ik zo mijn twijfels over.....of ik ze ga gebruiken of ergens neer zet als deco...daar ben ik nog niet over uit.........



.........De gedroogde rozen vind ik er intussen wel erg vaal uitzien.......Vandaar dat ik maar snel een paar bossen rozen gekocht heb......

.........Deze twee bossen hangen al op zolder om te drogen......

.......Natuurlijk heb ik ook een bos in een vaas gezet......dat snappen jullie zeker wel......ze zijn zooo mooi......


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........ Verschiedene lustige Dinge fand ich vor kurzem auf Flohmärkten...eine davon ist diesen Suppenterrine........... Ich hätte lieber einer mit kleinen Blume gekauft.....aber leider gab es die nicht.....Dieses Design fand ich so schön...... und der Preis war sehr attraktiv.....nur Zwei Euro..... Ich konnte ihn nicht stehen lassen....wirklich nicht.......es ist eine echte alte......naja.....was heißt alt.....Diese Tasse kommt auch von dem Flohmarkt......Ich habe zwei Stück davon.....ob ich sie benutzen werde oder irgendwo als Dekoration hin stelle......Ich habe mich noch nicht entschieden.......Mittlerweile blicken die getrockneten Rosen sehr blaß.......Also kaufte ich snell ein paar Rosen Straußen.......Diese beiden Straußen hangen schon im Dachboden zur Trocknung.....Natürlich steht jetzt auch ein Strauß in eine Vase.....das werdet Ihr sicherlich verstehen......sie sind auch sooo schön....

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, een beetje struinen op rommelmarkten? Ik heb pas een schaal gekocht, en hij lijkt een beetje op jouw soepterrine. Toen ik thuis kwam zag mijn man dat er een verkeerd dekseltje op zat. Jammer hoor. Maar jij bent goed geslaagd zie ik.
    En wat een prachtige rozen!!
    Fijn weekend verder,
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Thea,

    Lekker is dat hé...mooe spulletjes kopen voor een luttel bedragje..daar wordt ik altijd heel erg blij van...
    En wat heb je een beeldschone spulletjes op de kop getikt...echt schitterend..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig hoor!!! en je rozen ook.....fijne avond lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ik vind ik de terrine mooi, ja echt een dotje.
    Je hebt gelijk de gedroogde exemplaren komen niet mooi uit zo, maar de verse rozen zijn werkelijk oogverblindend mooi, ik ben er ook zo dol op.
    Je zult alles vast weer subliem weten te decoreren, dat kun je gerust aan jou toevertrouwen.
    Dikke knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kun je blij zijn hé met zo'n mooie aankoop voor een prikkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, ben benieuwd hoe de rozen straks gedroogd op je blog staan. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie soep terine. Bij ons zijn er niet zoveel rommelmarkten. Later in de zomer en met koninginnendag.
    Rozen ze zijn zo mooi en in zoveel kleuren.
    Ben de laatste tijd helemaal in to rose. Dus ook rose rozen.
    Fijne Zondag, Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een koopje Thea en dan ook nog voor zoiets leuks. Dat is het leuke aan rommelmarkten lekker struinen en dan met koopjes thuiskomen.
    Wij doen dat hier toch te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hi Thea,
    your vintage china collection is amazing: love those tureens and that beautiful tea cup!
    great roses bouquets.
    fondly
    rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vondst, bij de eerste foto keek ik even op naar mijn keukenkastjes want ik heb er eentje die er wat op lijkt maar die mooie tekening zie je maar weinig. Ik gebruik de mijne soms als bloempot. fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtkoopjes Thea...zo heerlijk op een rommelmarkt struinen en dan ook nog zoiets moois vinden...met je rozen zit het wel goed..deze zien er in iedergeval schitterend uit en ruiken zullen ze ook lekker!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi hoor, miep, ik kom tgw niet meer op rommelmarkten, vind dat ook niet meer zo erg, ben meer in de nieuwe dingen, de hobbyidingen, hahahaa, daar kan ik ook lekker tussen zoeken en nieuwe ideeën opdoen, heerlijk alz we zo bezig kunnen zijn, niet waar. Jouw stukjes zijn in elk geval weer erg mooi. Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea,
    die Suppenterrine hätte ich für 2 Euro auch mitgenommen. So billig gibt es hier sowas nicht. Wir wollten heute auch auf einen Flohmarkt, aber ich habe Halsschmerzen. Da haben wir es gelassen. Außerdem war es kalt und nass. Da macht es auf einem Flohmarkt nicht so viel Spaß.
    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da hast du aber ein super schönes Teil erworben.
    Eine richtige Augenweide.
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rommelmarkten, ook jouw hobby? Hier zijn er enorm veel,gecombineerd met plantenmarkten.Die hebbedingetjes kunnen een mens zo gelukkig maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die soepterrine is prachtig, daar kan je supermooi mee decoreren, een goede aankoop heb je daar gedaan,
    fijne dag nog van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige soep terrine en heerlijk he dat slenteren op een vlooienmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea,

    wat leuk je spuletjes n de romelmarkt.
    Ik wacht nu op de romelmarkt bij de koniginendag.
    Naturlijk hop ik op da ik leuke dingen tegen kom.
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥