woensdag 14 april 2010

LAVENDELHART


.......Zo rond Maart is het de tijd om Lavendel terug te snoeien.......

........Van dat snoeiafval heb ik een hartje gebonden......heerlijk...hoe dat ruikt.....

.......Ik had er een plaatsje buiten onder het afdak....voor in gedachten.....maar de geur deed mij besluiten om het toch maar eerst een poosje binnen neer te leggen.....

...........Een April decoratie heb ik er van gemaakt.....

........Samen met wat andere spullen op het ronde dienblad..............Nu de paasdecoraties opgeruimd zijn is het toch weer even kaal.......

.........Deze collage heb ik 2 keer bewerkt....ik kon geen keuze maken...vandaar dat hij er 2 keer opstaat.......

........ Deze stofjes kreeg ik gisteren binnen ........ besteld via internet bij Country Smile..... Supersnel geleverd.....als je wilt kun je een kijkje bij haar nemen ........

....... So rund März ist es die Zeit um echter Lavendel zurück zuschneiden ........ Von diesem abfall habe ein Herz gebunden ...... Es riecht köstlich ..... Was für einen Düft ......
....... Ich hatte einen Platz draußen unter der Markise im Auge ........ aber der Geruch machte das ich mich anders entscheiden habe ...... Ich machte einen
April Dekoration davon ...... zusammen mit einigen anderen Sachen auf das Runde tablett ....... Nun die Ostern dekoration geräumt ist ..... brauchte ich unbedingt noch etwas schönes .....

22 opmerkingen:

  1. Mooi en weer super creatief. Het is misschien beter dat ik daar geen kijkje ga nemen (lol). Veel plezier met je stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om zo je tuinafval tot iets moois te maken. Prachtig hart, Thea! Een zonnige, leuke woensdag. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach meid, het is een wonder hoe jij uit niks zo iets moois kunt maken, je bent een kanjer hierin, veel plezier met de stofjes, ze zien er erg leuk uit, liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig hart is dit geworden Thea en wat heb je er een supermooie collage van gemaakt. Geniet van de lekkere geur in huis,
    fijne dag nog van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig hart. Als ik mijn ogen dicht doe, kan ik het hier ruiken. Mmmmmm ........ heerlijk!
    En die stofjes??? Ik ben even gaan kijken maar dat is veel te gevaarlijk. Veel te leuk, hellupppppp!
    Groetjes en een fijne dag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi lavendelhart. Echt prachtig gedaan hoor. Ja, Country Smile heeft hele mooie en leuke stoffen.
    Fijne dag,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en wat zal je mooie hart lekker ruiken! een goed idee, ik moet ook nog aande snoei maar soms wil ik van alles en komt het er niet van... ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ben ook gek van lavendel en die stofjes ja die zijn om te stelen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOOoo ik ruik het hier al...lekker . Wat een mooi hart. Ben benieuwd wat je met de stofjes gaat doen.

    Mijn stofjes gaan lekker op MP.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kransje heb je er van gemaakt. Tja je zal maar zo crea zijn met je afval. En de geur zal ook heerlijk zijn. Ik vind je compositie er ook heel sfeervol uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed plan, ik heb ook aardig wat gesnoeid maar om er iets leuks mee te doen daar denk ik dan weer niet aan. En het ruikt ook zo zalig. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee om hier een hartje van te maken. Ik heb alles alweer gesnoeid en weggegooid natuurlijk...voor volgend jaar dan maar onthouden.

    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi hart!!! ik kan alleen geen bloemen meer zien....kwam om 8 uur pas thuis en morgen gaan we weer verder........secretaressedag !!.mijn vingers doen helemaal zeer...............pfffffffffffffffff ik heb wel 100 boeketen gedraaid...............en morgen.......er liggen er al 60 te wachten echt bizar !!! ...pfffffffffff.....eerst even slapen....................groetjes Ria.....hoezo thuis niet creatief??? hahahahh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gedaan, dei blaadjes zijn van de clematis. staat er al een paar jaar en elk jaar zooooo moooi! :) have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea, even over de pip studio stofjes, het zijn wel de originele stofjes, ik zag op MP dat ze ze gekocht, heb een pakketje besteld en met de originele stof vergeleken en ja hoor de echte, ik ben er achter gekomen dat ze dekbedden in repen knippen en weer verkopen, nu ben ik een quilt aan het maken en heb stukken over vandaar MP, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi nog eens met mij hihi. Ik heb de pip studio een tijdje geleden een mail gestuurd met de vraag of ze ook stof per meter hadden en die bestaan dus echt niet. Als je op MP kijkt en bij zoeken Pip stof in typt kom je bij alle pip stof advertenties. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Danke liebe Thea! :) Das Lavendelherz ist ganz toll!



    Schneesternchen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heej Thea,

    ohhhh ook al weer zo leuk, ben ik net na weken voornemen klaar met mijn gipskruidkransje wil ik nu natuurlijk ook zo'n lavendeldottigmooiliefschattigkransje, en zo mooi op de foto;-)leuk idee.

    lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen lieve Thea,
    je hart is prachtig!
    Lavendel te gebruiken een heel leuk idee.
    Ik heb ook een hart gemaakt, maar met Buxbaumzweige.
    Et komt vandaag op mijn Handarbeitsblog.

    Je Deko is altijd mooi..
    De verhuis hier is eind April.
    In 14 Tagen gehts nun los, wird auch Zeit,lange genug hat's auch gedauert ;o)

    Veel lieve Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige plaatjes van een lekker ruikend hart.
    Je rokje van de post hier boven is super lief. Mooie kleurtjes. Mooi gemaakt.
    Fijn weekend. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Thea even kijken of ik hier kan posten want meestal gaat het mis.
    Hoe was het in Hoofddorp? Nog mooie stoffen gevonden?
    Als ik je tegen zou komen zou ik je absoluut herkennen met je mooie rode haren.
    Wat een feest he dat mooie weer. Ik heb kikkerdril in de vijver en de meesjes hebben 9 eitjes. fijne week.Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een goed idee van die lavendel!!! GA ik zeker eens proberen... doe je dat op een metaaldraad hart????
    gr Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥