zondag 25 april 2010

~BELLE~ de beer


........ Hallo allemaal ........ mijn naam is Bèlle ....... deftig he .....


................................................................................................. Ik ben gemaakt van stretch badstof ....... Mijn maakster heeft me gekleurd met oude koffie .......en daarom ruik ik heel lekker .....mmmm ..... naar koffie ja ..... Mijn armen en benen kunnen bewegen ......en natuurlijk kan ook mijn hoofd draaien .... gewrichten noemen de mensen zoiets ......

.......... Ik heb wel heel erg mooie kleding gekregen vinden jullie niet ...... daar ben ik heel erg zuinig op ..... stel je voor dat ze vies worden ...... ik moet er niet aan denken ......

....... Mijn rokje en kraagje zijn gemaakt uit oude kant.....en op het hartje dat aan het strikje van mijn kraagje hangt staat.....Made with love...dat is engels en dat betekent.....gemaakt met liefde....en dat is zo......want zoiets voel je gewoon.....


..........Ik krijg vast nog een heleboel broertjes en zusjes......let maar eens op.....Dat gaat heel erg gezellig worden......kunnen we heerlijk samen spelen en liedjes zingen.....en spelletjes doen.....en en en......


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo......Ich heisse Belle.....Schön nicht.......Ich bin hergestellt aus Frottee und rieche sehr lecker nach Kaffee......Ich trage ein Röckchen und kragen aus alten Spitzen.....Ich darf nicht schmutzig werden.....das ist schade von die schöne sachen.....nicht.......
Später bekomme ich ganz bestimmt noch eine Menge von Kleine Brüderschen und Schwesterschen.....wetten....

Liebe Grüße von Belle

26 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, lieve, deftige dame is dit geworden. Hopelijk krijg ze nog veel mooie broertjes en zusjes.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej The,

    wat een schatje en wat een prachtige collages ik vind de foto's op alle blogs steeds mooier en mooier worden ik geniet hier enorm van.

    lieve groetjes en een fijne week Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Belle,

    wat een beauty ben je en je kleertjes zijn ook erg mooi!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je zou meedoen aan de wedstrijd miss beauty je zeker de 1ste bent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige en schattige beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een schatje. Die roept om meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje heb je gemaakt Thea, zo'n lieve uitstraling heeft ze!
    Heel veel plezier met het maken van de rest van de familie!
    Fijne dag!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje.
    Heel mooi gemaakt en prachtige kleertjes.
    Ga zo door dan komt er vast een hele grootte familie.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, mooi gemaakt en Belle welkom op de aarde en ik hoop voor jou dat Thea nog meer van jullie soort maakt ;-) fijne week allebei groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje................fijne maandag Thea.................lieve groetjes van mij......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea,

    dat is soooooo schatig.Ik ben neuw verlieft!!!!!
    Bella is echt een leif ding.Ik hoop dat zij nog een broer en een zus krijgt!!!!!!!

    Dan kan ik de belden mee genieten!!!!

    Groetjes en een fijne week wenst je Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wowww Thea,wat schitterend,zo mooi kant,en wat een lief snuitje.
    Hier ben ik helemaal verslaafd van.
    Beren en Poppen,ohhh om te kwijlen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat een lieffie! Ik ben dol op dit soort beren. Het is niet alleen de mannen die nooit volwassen worden in sommige gevallen, dat hebben wij ook he. Zo schattig. Ik wens je een hele fijne week en ik hoop dat het in het weekend daar bij jullie mooi weer is want dan kom ik weer. Hier is het nu prachtig.
    liefs. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve beer! Knap werk.
    Uh wat is een leliehaantje?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wie niedlich Belle aussieht, so hübsch !!!!
    Auf deinem Gartenblog habe ich gesehen, dass du auch eine Kiebitz-Schachbrettblume fotografiert hast ..... ich mache nur Schnappschüsse, du bist eine gute Fotografin!
    Herzliche Grüße an dich, leider kann ich auf deine Kommentare auf meinem Blog nicht antworten, weil du keine e-Mail-Adresse hinterlegt hast, aber hier auf dem Blog kann ich dir schreiben.
    Liebe Grüße an dich, deine Jutta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een scheetje Thea, wat een sympathiek snoetje heeft het zeg...hartstikke mooi gedaan... ben benieuwd naar de anderen...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb de popjes gekocht bij de Action.
    Er zitten 2 verschillende in een zakje en kosten nog geen euro.
    Eigenlijk zijn ze om op te plakken maar ik heb het plakkertje er af gehaald en vast genaaid.
    Het hoofdje is van hout.
    Hoop dat je zo voldoende info hebt.
    Groetjes en een fijne avond nog Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hay Thea,

    Wat een deftige Belle heb je gemaakt.
    Echt een liefie...ik ben nu al benieuwd naar haar zusjes en broertjes..

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is echt prachtig! heerlijk dat snuitje.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Thea

    De zaadjes zijn aangekomen. Ik zal ze vanmiddag de vrije grond geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea, Süß deine Bella, könnte sie so knuddeln.

    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Bèlle...wat ben jij mooi gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea,
    Ik kon het echt gewoonweg niet laten om naar je beertje Belle te gaan kijken.
    WAT heb je er een buitengewoon mooie beer van gemaakt, ze is zeer zeker een princes.
    Echt ik meen het als ik het zeg, geloof me, ze is PRACHTIG!!!
    De stofkeuze is zeer geslaagd voor Belle en dat je je in de koffie werled hebt gestort nu al meteen, petje af!!!
    Ik hoop meer van je werk te gaan zien, je hebt een gave voor beren!
    Veel liefs vanuit verweggiestan XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥