maandag 5 april 2010

3 EI IS EEN PAASEI.....




1 ei is geen ei
2 ei is een half ei
3 ei is een paas ei
........Dat is een spreuk van vroeger......toen ik jong was werd het vaak gezongen.....het sluit tevens de paas logjes af.......






...........Een buxuskrans heb ik op de franse vaas gelegd die onder de carport op het tafeltje staat.......daarin een groot ei met een decoratie van touw........

........Bakken is ook een van mijn vele hobby's.....maar daarvan heb ik hier nog niet vaak iets laten zien....het recept voor de taart vind je op mijn Moestuinblog.......

1 Ei ist kein Ei
2 Ei ist ein Halbes Ei
3 Ei ist ein Osterei
........ Es ist einen alten spruch aus meinen Kindheit......wir haben es oft gesungen als ich jung war........es schließt auch die Oster posten ab......
.... Ein Kranz aus Buchsbaum habe Ich auf die Französische Vase gelegt der unter unseren Carport auf den Tisch steht.......darin ist ein großes Ei mit einem dekorativen Schnur.........Auch Backen ist einer meiner vielen Hobbies.....Ich habe hier aber nicht oft etwas davon gezeigt....das Rezept für den Kuchen kann man auf meinem Gemüsegarten Blog finden..........

15 opmerkingen:

  1. Eine ganz tolle Osterdeko hats du dir gezaubert! Und der Kuchen sieht zum Anbeissen lecker aus und ist bestimmt schon in eurem Bauch *lach*
    Sei lieb gegrüßt
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea

    Je hebt gewoon 4 blogs zie ik !! nou.hoe hou je dat allemaal bij ??

    Wat een heerlijke taart heb je gemaakt............en zo mooi !!


    Nou meid fijne avond nog ! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super foto's en een lekkere taart hmmmm groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, ik hou van de sfeer van Pasen.Waarom??? ik zou het niet weten maar ik hou van de vorm van eieren. Kippie anabel verwend ons iedere dag met een eitje en iedere dag is het bijzonder. Wat een prachtige taart heb je gemaakt zeg. Wat is het toch fijn om zoveel hobby's te hebben he? Wij hebben weinig bijzonders gedaan maar wel genoten. Vandaag een lange wandeling door de duinen en over het strand en op een terras met buitenopenhaard warme chocolademelk gedronken.Ik kijk iedere dag weer snel wat er weer uit de grond gekomen is in de tuin, nog niet zo heel veel maar we hebben wel ons huisje verhuurd aan een echtpaar koolmees en dat is ook genieten om te zien hoe ze bezig zijn. ik wens je een fijne week. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sehr elegante Eier, wie immer wunderschön.
    LG Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat de pasen weer voorbij is nu moet ik alle gezellige dingen weer opruimen. Maar er komen vast weer mooie dingen voor terug.
    Mooie foto;s.
    Fijne week Groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, dat muziek ei en dat groen ei, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaan zinnig mooi, meid je bent zo'n profie!!!! kanjer ben je!!! verkopen die handel in een zeer exclusieve zaak. :))) dat gaat lukken, en die taart, die stuur je maar hier heen, hahahaha, ohne ik mot lijnen:)) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Godeavond lieve Thea,
    bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blokje.
    Je foto's zijn erg mooi..leuke Paas Dekoration.
    De taart ziet lekker uit..

    De verhuis duurt nog..
    Es geht alles etwas langsamer als gedacht.
    Aber das wird schon werden.

    Ik wens je een heel mooi paasweek.
    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's heb je geplaatst, mooie eitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Thea! je bent weer lekker bezig, vooral die taart... YAMMIE! en die eitjes...schattig gewoon!

    gr Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea. Ik ben gisteren met marktplaats bezig geweest maar de foto was te groot, zal het vandaag nog eens proberen, Daarna wou ik ook een blogje erover maken. Ik hoe je op de hoogte. Fijne dag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik nog eens, ik heb vandaag de prijs veranderd.
    Ben eigenlijk wel benieuwd wat jij zou bieden???
    (Als ik je dat vragen mag) groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice post, Thea... I am appreciate... two tombs...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je moet niet lachen als je mijn paaslogje leest van 2 dagen terug leest.....
    Ha, hi...2 zielen één gedachte moet je maar denken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je taart is super, Thea, hoelaat is de koffie klaar? Hihi..

    Leuke avond nog!

    Veel groeten van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥