zondag 28 maart 2010

VERGETEN....


Vergeten was ik om deze fragiele boeketjes te showen......Ik plukte ze en omwikkelde ze met organza lint.......In een mooi glas zagen ze er zo lief en teder uit....
......Dat sneeuwklokjes zo heerlijk ruiken.....dat was nieuw voor me......



VERGESSEN

Vergessen habe Ich um diese heikle Bouquets zu showen......Nach den abpfücken habe Ich sie mit Organzaband gebunden......In einem schönen Pokal schauten sie so süß und zart aus.......
......Schneeglöckchen wie dass riecht....Mmmm..... so lecker.....dass war neu für mich....

18 opmerkingen:

  1. iedereen vergeet al eens iets het is pas jammer als het om mooie dingen gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat een mooi gezicht! Zo lieflijk mooi, ik wiast ook niet dat ze lekker ruiken!!
    Ga toch eens sniffelen aan de sneeuwklokjes in de tuin straks ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve boeketjes, mooie stillevens zijn het geworden met de kippetjes erbij. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel mooi en lief boeketje. Staan sneeuwklokjes eigenlijk lang als je ze geplukt hebt? De bloemen die ik net gepost heb, staan heel erg lang (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige boeketjes Thea. Zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea o wat prachtig die sneeuwklokjes ik hou er ook zo van net als van lelietjes van dalen. Die laatste heb ik voor het eerst in mijn tuin gepland. Zaterdag allemaal zomerbollen gepland in de tuin wat was dat toch weer genieten de geur van de aarde en vieze handen. Kipje anabel week niet van mijn zijde en ik voerde haar wormen die ik vond.
    Iedere dag is er weer iets gegroeid of de grond uit. wat ben je toch rijk als je dit soort dingen ziet. ik wens je een heeeele fijne week toe. liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er inderdaad teer en lief uit. Dat kon je toch eigenlijk niet over het hoofd zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi boeketje Thea,maar je kipjes zijn nog mooier hoor,en dat is samen prachtig.heb jezelf deze bloempjes in de tuin,

    lekker weer he,tenminste hier.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk klein boeketje. Staat altijd lief. En je foto's zijn weer geweldig :-) groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bonsoir!
    Inderdaad, beeldschone boeketjes en weer prachtige foto`s. Ik kan nog wat leren van je. Ook heb ik even op je moestuin blog gekeken. Volgens mij zitten er nu dikke slakken, met nog dikkere buiken, sliep uit, naar jou toe te doen. Ja, tuinieren gaat soms door diepe dalen, maar de volhouder wint. Prettige week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja want op de grond liggen ruiken hoe die geuren doet een mens eigenlijk nie he? maar wat zijn ze leif, en zo mooi gemaakt meid, pettie af. Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk datje laatst even langs kwam wippen Thea.
    Erg gezellig.
    Ja jij hebt nogal wat blogs, kan me voorstellen dt je niet weet waar je moet linken.
    Ik maak nogal veel met mijn handen dus hier zou ik zeggen?
    Lief die boeketjes met sneeuwklokjes.
    Die lieve bloemetjes zijn echte kleine lentebodes voor mij, ik vind ze schitterend.
    Alvast een fijn paasweekend toegewenst.
    Lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry dat had ik nog helemaal niet gezien, de link heeft een mooie plaats daar gekregen.
    Dank je.
    Ik moet nog wat inhalen hier in blogland dus ik ga weer verder.
    Fijne dag vandaag, hopelijk mag je genieten van wat voorjaarsstraaltjes.
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat gewone sneeuwklokjes er zo mooi en dromerig uit kunnen zien! Prachtige plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor Thea...zulke kleine lieve boeketjes...ik vind het zulke mooie delicate prachtbloemetjes..leuke foto,s weer!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Thea,

    Heerlijk die prachtige bloemen...de foto's zijn zo goed...ik kan ze haast vanachter mijn laptoppie ruiken...geweldig meis!

    Liefs en een fijne dag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,
    Kwam hier bij toeval voorbij, mooie foto's heb je op je blog staan!!
    Groetjes en een fijne dag, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt heel mooi! Ook de compositie van de foto. Een genot om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥