dinsdag 16 maart 2010

STRIKJES tutorial


......Strikjes maak je met een vork......Schleife macht man mit einen Gabel.....

....Steek de vork tussen het dubbelgevouwen lint......Legen Sie den Gabel zwischen das gefalteten Band......

..........Steek het rechter uiteinde door het midden van de vork.......Legen Sie die rechte ende in der Mitte der Gabel......

..........Het andere einde leg je er overheen en steek je ook door het midden naar achter.....de foto's spreken voor zich.....Das andere Ende legen Sie darüber und bringen Sie zurück in der mitte....die Bilder sprechen für Sich.....

.........De beide uiteinde zitten nu aan de achterzijde.......Die beiden enden befinden sich nun auf die Rückseite...

............Zo moet het er nu uitzien.......So sollte es nun aussehen.......

........Maak nu een knoop.........Legen Sie nun einen knoten....

..............En dan nog een knoop.....strak aantrekken......Und noch einen.....

.........Als het goed is ziet het er aan de voorkant nu zo uit......Und so sollte es am Vorderseite aussehen........

...........Het strikje van de vork schuiven........een paar keer oefenen....je moet er even handigheid inkrijgen........VEEL SUCCES.......

.........Nun die Schleife Von der Gabel Schieben......Nach ein paar Versuchen wirden es ganz bestimmt sehr schöne Schleife werden......VIEL SPAß.......

24 opmerkingen:

  1. Wat lief thea !!

    ECHT ........ik ga het uitproberen ............moet lukken nu toch??

    Maar eerst even slapen....weltrusten......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig. Dat ga ik ook eens zo proberen. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he troes, ja ik kende me al, en ik gebruik em tgw vaak, zo leuk en zo makkelijk om te doen niet waar. danku voor shering. :)) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een goeie truc zeg, ik dacht altijd dat die kleine strikjes door kindervingers gemaakt werden. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Thea, wat een goede tip.
    Het ziet er zo makkelijk uit als jij het doet hahaha.
    Reuze goed en duidelijk uitgelegd, aan jou hebben we wat, JE MAG BLIJVEN!!!!
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat handig zeg, dit had ik nog nooit gezien. Ik zit altijd te klooien om ergens weer een mooi strikje van te maken. Ik ga het zo meteen gelijk uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. handig en geweldig dat je het ons laat zien, ik ga het straks ook even proberen, bedankt, fijne dag groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar een vork al niet goed voor is, ga het zeker uit proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist wel dat het kon.....met een vorkje..maar je foto's zijn wel errug handig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O dank je wel dat vind ik leuk en handig.
    Ik ga het snel eens uitproberen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine tolle Idee um kleine Schleifchen zu binden. Ich habe es gleich ausprobiert und es hat geklappt.
    Prima.
    LG
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super idee, ga ik zeker gebruiken.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, dit ga ik zeker uitproberen! Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat heb ik ook nog nooit gezien.
    Moet ik ook proberen. Bedankt voor dit goede idee

    Groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou ,,dat ga ik zeker proberen,moet zeker lukken,je legt het zo goed uit.het worden mooie kleine strikjes..bedankt hoor.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Thea,
    WAT EEN LEUK TIP VAN JOUW.
    dANKEJE WEL.

    GROETJES CONNY

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi thea,

    wet je noog?ik heb je toch gefraagt voor de bloeme om te drogen.ik was in een bloemenwinkel een heb gevraagt.wij moeten erst de bloemen binden.een dan in een dunker droge ruimte hangen een drogen.
    het best aleen met pase een rose dan blijft de kleur mooi.

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige strikjes zo, weer wat geleerd vandaag! Vielen Dank!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een geweldig tutorial! zit inderdaad altijd te rommelen met die kleine strikjes...
    THANX voor de duidelijke uitleg!

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke tip.
    De strikjes van mij blijven nooit goed zitten.

    gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb deze tutorial gebruikt voor op mijn blog, ik heb de link van je blog vermeld.

    als je hier problemen mee hebt zeg het dan even dan haal ik het weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is gelukt heb een mooi strikje gemaakt.
    Hartelijk dank voor de tip.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mag ik je foto's ook op mijn pinterest bord zetten?
    Ik vind de foto's erg handig, al een leuk strikje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥