dinsdag 9 maart 2010

PAAS MIX


........Een mix van voorjaars en Paas decoratie's sluipen stiekum ons huis binnen......geeft niet....want van beide word je vrolijk.....iets wat je over de buiten temperaturen niet kunt zeggen......alleen achter het venster is het behaaglijk....



.........Dit mandje bracht ik bij de Action mee......ik heb het meteen in gebruik genomen.....de tag die ik al eerder maakte vond ik er goed bij passen........Ook dit kapstokje komt daar vandaan.....het is bedoeld om buiten onder het afdak neer te hangen.......zo af en toe een krans eraan hangen is de bedoeling........tot die tijd ligt het binnen.....


.......Een combinatie van voorjaar en Pasen is deze collage......ik vind het ook heel moeilijk om het uit elkaar te houden.......



........ Eine Mischung von Frühlings und Osterschmuck kriecht so langsam in unserem Haus hinein.....macht nichts....den beide bringen nur Freude.....was man über die Ausen Temperaturen nicht sagen kann...... direkt hinter dem Fenster ist es bequem....aber sonst....
......... Ich habe dieses Körbchen beim Aktion mitgebracht ...... ich habe es sofort im einsatz genommen.....die Tags hatte ich schon fertig......
Ich finde sie ziemlich gut dabei stehen....... Diesen kleiderablage ist auch von dort .....ich werde es im Garten aufhangen....... so dass ich manchmal einen Kranz daran aufhängen kan...bis dahin liegt es im Wohnzimmer......Diese letste Collage ist einen Kombination von Frühling und Ostern...... auseinander halten finde ich sehr schwierig.......

19 opmerkingen:

  1. Lieve Thea,

    Wat een pachtige spulletjes...en wat een geweldige collages!
    En inderdaad hier wordt een mens echt vrolijk van..

    Fijne dag!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je weer leuke sfeervolle plaatjes zien. Zo jammer dat wij die winkel niet in de buurt hebben zitten. Kom er daardoor zo weinig. Vandaag een heerlijk zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelijk heb je, haal her voorjaar in huis, in onze serre is het voorjaar, lekker achter het glas, ik zie boven bij jou dat het over 11 dagen lente is, .............. gekken daarboven!! Mooie fotos meid, en die van sjors vind ik het leukst. :) liefs van mig2

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemal mooie foto´s.
    Lieve groetjes
    Britta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes heb je gekocht. Het word tijd dat ik ook weer eens naar de action ga. We waren ons al een poosje aan het inhouden ;) Anders krijgen we zo'n huis vol overschot en aangezien wij nogal klein wonen, moet ik niet te vaak kopen. Je hebt ook prachtige collage's gemaakt ze stralen heel veel gezelligheid uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt. Ik kan maar geen genoeg krijgen van al die mooie paasdecoraties dit jaar.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea

    Meid wat ziet dit er leuk uit zeg......je mandje is schattig en ben verliefd op je stolpje.........leuk die link naar marktplaats hoe doe je dat ?? zodat je gelijk jouw adv ziet ??

    Groetjes fijne avond Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea wat een mooie fotocollages heb je gemaakt.
    Je spulletjes zijn prachtig.
    Dat stolpje vind ik ook zo leuk, je heb een gezellig lente paas sfeertje hoor.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een geluk dat jij zo mooie fotos maakt dat geeft wel een gevoel van waamrte want buiten is het niet te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Da hast du wieder mal eine herrliche, leichte und edle Deko gezaubert. Die Sehnsucht nach Frühlig steigt langsam ins unermessliche.
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom via via op jou site terecht en vind het super leuk.
    ik ben zelf ook een knutselaar en kan bij jou echt mijn ei kwijt!! hahaha
    mooi hoor die collages daar ben ik wel jaloers op want foto's maken en bewerken daar heb ik nog moeite mee.
    tot snel
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie foto's en chic hoor. de foto's met de eitjes zijn wel erg mooi, echt lente. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi thea,

    wat leuk gemaakt.
    ik was ook al an het denken om dit mantje te gaan koopen.
    echt hell leuk gedaan.

    liefs conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Thea, ik heb van de week ook het mandje meegenomen bij de Action! Je hebt er weer wat moois van gemaakt zeg! Prachtig!
    Ik hoef gelukkig niet alle verjaardagen af te lopen ;-)!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ... ganz, ganz zauberhaft, liebe Thea! Herzlichst, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige pasen/voorjaarsdecoratie!!!!
    De hoedendozen zijn idd van de Action, met behang beplakt zal ook mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je collega's zijn om in te lijsten!! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heeeee,je gooit me er uit,zit ik me daar een hoedje te typen,en pats bom, weg ben ik.probeer het nog een keer,,lieve labels heb je gemaakt.en gezellige paasversiering in huis hoor.ik schreef net dat ik nergens zin inheb,
    ben een beetje zat (niet dronken hoor)maar gewoon,je weet wel,bah.

    groetjes greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En die mandjes zijn weer bij de Action te koop.
    Ik heb er tig keren mee in mijn handen gestaan, niet wetend wat ermee te doen.De inspiratie was helemaal weg.
    Maar de ideetjes komen zo weer terug...op naar de Action.
    Prachtige foto's !

    Gr.
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥