vrijdag 12 maart 2010

NOG ZEVEN DAGEN.......



.......... Nog 7 dagen ...... en dan begint de lente ..... De vierkante bordjes met bloemetjes waren het begin van de verzameling ....... En welk merk ..... och dat maakt niet uit .... ik koop alleen wat ik mooi vind ..... en het liefst ook nog voor een leuk prijsje ......



........ Een kransje van blauwe druifjes ...... word natuurlijk nog mooier als de bloemetjes blauw gaan kleuren .......... Even afwachten of dat ook nog gaat gebeuren ..... dit is de eerste keer dat ik een bloembollenkransje gemaakt heb ....... Ik heb de draad gewoon dwars door de bolletjes heen gestoken .......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..... Noch 7 Tage und dann beginnt der Frühling ..... Diese viereckige Teller mit Blumen waren der Anfang meiner Sammlung ....... Ob welche Marke auch ..... das ist egal .... Ich kaufe nur das was ich schön finde ..... und natürlich am liebsten billig .....
...... Einen Kranz von blauen Muscari ....... ist natürlich noch besser wenn die Blumen blau geworden sind.....es ist einfach abwarten ob das noch passieren wird ..... Dies ist nämlich das erste Mal dass ich einem Kranz von Blumenzwiebeln gemacht habe ....... Den Draht habe ich einfach durch die Mitte der Blumenzwiebeln gestochen .......

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lente decoratie,
    wij hebben hier nog steeds sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's nog een vraag over de krans met blauwe druifjes schitterend maar plak je die met lijmpistool of rijg je die met draad.

    Heel fijn weekend !

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Frühjahrsdeko hast du wieder...schwärm.
    Ich muss auch langsam mal was tolles kaufen/machen...damit der Frühling Einzug hält.
    Ein schönes Wochenende wünsche ich dir.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,
    was für eine wunderschöne Frühlingsdeko, der kleine Kranz gefällt mir als Idee besonders gut.
    Ja noch 7 Tage dann habe ich Geburtstag...und es kommt der Frühling so steht es im Kalender:))
    Liebe Grüße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die mooie creaties doen ons toch echt naar de lente verlangen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O die krans is heel apart, ik vraag me ook af hoe je dat aan elkaar gemaakt hebt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's van je tafeltje buiten zo te zien?
    Je kransje van Blauwedruifjes vind ik zo bijzonder lief!
    Maak je ook een foto als ze bloeien, dat lijkt me zo mooi!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    da heb je ja weer super mooi dingen getoovert.gezaubert

    der granz mit dem zwiebel zieht super schoen aus.
    noch eine frage,wegen den bluette.
    bei hortenzyas ich weis nicht wie man sie schreiebt.du hattes einen kranz im letzten jahr in liela davon gemacht.mich wuerde interessieren wie ich das machen,das sie so wundervoll trocknen???

    waere lieb wenn ich eine antwort bekommen koennte.

    ein schoenes und sonniges wochenende wuescht dir conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Thea, je bolletjeskrans is heel heel leuk. Super idee. Paars en wit, mijn favoriete kleur bloemen.... Een fijn weekend! Nog even over de foto bij mijn post vandaag, ik heb gewoon een foto gemaakt van een mooie foto in de Jeanne d'Arc.... Veel groeten van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haaaaaaaaaaaaaai troes, ik denk ik ga een andere naam voor je verzinnen. ehhhhh, ff denken, die wunderblume :)) is dat wat? meid wat heb je dit weer prachtig gemaakt, je moet die kransen verkopen meid, geweldig. fijne weekend en veel leifs van mie. janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk kransje is dat met die druifjes.
    Ik kan me goed voorstellen dat het erg goed eruit ziet als ze bloeien.
    Maar dat laat je ons zeker nog zien

    Groetjes, Lilly

    de sneeuw is weer verdwenen en het is 8° hier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat kransje..................laat je hem ook nog zien als ie bloeit ??

    Rein bracht gisteren een bakje met sneeuwklokje mee naar huis ! zo voorjaar is dat............

    Ik heb net alweer violen buiten gezet....heb er ook zo zin in.................de klanten ook hoor het was druk vandaag.................iedereen koopt bolletjes...............en tulpen...ranonkels ........etc...............fijne zaterdagavond en zondag morgen van mij.......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Thea
    Oh wat een leuk idee om de blauwe druifjes zo in een krans te verwerken!
    Ik heb ze zelf op een moskrans geplakt maar dit vind ik eigenlijk leuker omdat je dit ook zo makkelijk op de deur kunt hangen.
    Een heel fijn weekend
    en weer bedankt voor je super leuke idee
    Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke krans zo met die blauwe druifjes Thea erg orgineel. En wat een heerlijke lentefoto´s. Het ziet er zo gezellig uit.
    Geniet er van!
    fijne zondag
    lieve groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van je berichtje en mooie foto's krijg ik echt zin in voorjaar. Deze week ga ik ook voor wat lente aan de voordeur zorgen.
    Je krans met blauwe druifjes is prachtig!
    fijne zondag van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thea, wat een schattige blauwe-druifjes-krans heb je weer gemaakt...en ja...ik tel samen met jou de dagen naar de lente af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat geweldig zeg. Had dat even gemist hier, die prachtige werkstukken! Ik heb vorig jaar in een blogje een keer geschreven dat ik het boekje zo graag wilde hebben en toen reageerde er iemand op dat ze het wel aan me wilde verkopen. Misschien voor jouw ook een idee? Als ik het ergens eens spot, zal ik aan je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea,
    net je blog gevonden.. watt is jou duits goed zeg!! Veel beter dann mijn nederlands..
    Zo moie Fotos en werkstukken.
    Ik zou jou Blog graag op mijn Blog, hm da gaat zij weer "verlinken".

    Groetjes uit het Norden van duitsland
    CaroLine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Thea,

    Het gaat opschieten richting lente...heerlijk..ik heb mijn was te drogen buiten, de buitendeur staat nu een poosje open....ik drink buiten koffie, nu moet ik wel zeggen dat ik een heel beschutte tuin heb en mijn bodywarmer aan.Ik ben een echt buitenmens.... we zijn aardig bezig om creatief te zijn voor de lente....
    daaaaag een fijne dag met de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Thea, deine Dekoideen sind wie immer genial. Vor allem der Kranz mit den Traubenhyazinthen sieht sehr extravagant aus. Eine super Idee.
    LG Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea
    eine shcöne Osterdeko hast du, den Kranz mit den Blumenzwiebeln find ich ganz toll. Und deine Schneeglöckchen blühen shcon richtig toll.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥