woensdag 24 maart 2010

MET BALLEN.....



...........In het weekend vond ik deze mooie soepkop met schotel op de rommelmarkt.......ik kocht ze van een heel aardig echtpaar op leeftijd.....leuk als je dan ook nog een praatje kunt maken........Ik heb ze natuurlijk meteen in gebruik genomen.....ja...eerst afgewassen hoor........met de parelketting en de roosjes die ik nog had liggen.....past perfect....



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........... Am Wochenende fand ich diese schöne Suppen Tasse mit unter Teller auf dem Flohmarkt....... Ich habe sie sofort im einsatz genommen.....nein nicht mit Suppe...... mit eine Perlekette und ein paar getrockneten Rosen......Als deko steht sie jetzt auf meinem Schreibtisch.......

21 opmerkingen:

  1. Hoi Thea, het is erg moeilijk om bij jou een reactie te plaatsen maar de aanhouder wint. Wat is het toch leuk die rommelmarkten he? wij hadden afgelopen jaar een paar in een hele grote hal maar het liep niet goed genoeg denk ik want dit jaar helemala niets en daar zat ik dan met mijn verslaving.
    Wat een feest he die eerste mooie dagen van het jaar en weten dat dit pas het begin is en dat de tuin iedere dag mooier zal worden.
    Geniet ze maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen. liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaaa, ja onze troes kletst er graag op los, heerlijk toch meid, en die tas is erg sjoon!!! liefs van mie,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi ...............even een geniet moment weer !!

    Had ik even nodig bedankt............lieve lentegroetjes van mij..........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi soepie heb je ervan gemaakt Thea! Als het goed is moet je nu wel mijn foto kunnen zien. Ik had 'm niet verwijderd, maar iets van een storing denk ik.
    Hier was het ook zulk lekker weer! Vanmorgen druk gesnoeid in de tuin en lekker gekeuveld met de kids, ze waren vrij vandaag.
    Vanmiddag lekker naar de bios met ze. daan zijn vriendje ging ook mee. Hadden we toch de hele zaal voor ons 5-en!
    Vanavond weer even lekker knutselen. Ben de afgelopen dagen daar niet aan toegekomen...

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Thea,
    wunderschönes hast Du auf dem Flohmarkt entdeckt, gefällt mir sehr...

    Liebe Grüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea.... gauw even een groet en een reactie dat ik je soepkom hartstikke leuk vind...leuk opgemakt weer zo...ik kan ook geen reacties plaatsen of pas na een hele reeks handelingen..het is gekomen nadat je slide op je blog is...de protectie op mijn computer laat het niet door omdat het een onbeveiligde gadget is...jammer maar ik kijk wel hoor!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie setting, Thea. Je prachtige vondst wordt nog mooie met zo een leuk praatje! Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och Thea, hoe eenvoudig, maar het siert je weer.
    Je hebt het wederom gepresteerd van deze soepkom iets moois neer te zetten, echt heel gaaf!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay meis,

    Geweldig mooi is deze soepkom!
    En de collage die je weer gemaakt hebt van de soepkom is zo romantisch!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige soepkom en een heel mooi geheel is het zo. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige bloemetjes .
    Leuk hoor met die kommen kun je de mooiste creaties maken.
    Een hele fijne lentedag vandaag Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie soepkom hoor,en leuk opgemaakt. heb je er een, of meerdere,lekker groentesoepje erin,en smullen maar.ja de rommelmarkten die komen weer ,gelukkig.
    fijn weekeinde, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Thea,

    Je hebt er weer een mooi plaatje van gemaakt...een beetje nostalgisch....geniet ervan zou ik zeggen en denk erbij als je het gebruikt wat een leven die soepkom al achter de rug kan hebben...
    Daaaaag Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie soepkom heb je gekocht Thea. Daar kun je erg leuk mee stylen. Zag ook je strikjes, dat ga ik binnenkort ook eens proberen. Ben flink opgeschoten in de tuin, maar nog niet helemaal klaar met wieden. Daar ben je volgens mij nooit helemaal klaar mee
    :-) Fijn weekend zovast, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,
    Dank je voor je reactie op mijn blog. Wat een mooie soepkom heb je gekocht. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt hoor. Je tutorials zijn geweldig en ook de dingen die je maakt. Je heb er een volger bij hoor.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,Nou meid ik was het steeds blijven proberen hoor....hoe leuk die gadgets ook zijn ze hebben altijd een heleboel spam achter hun aan en dat vond de "protectie"niet goed en dan heb je heel veel tijd nodig om het erop te krijgen...het gaat weer prima...ben blij hoor...altijd leuk om ook een reactie achter te laten als je iemands blog leuk vind en er graag kijkt toch?!...nogmaals...prachtig je soepkom!!
    Alvast een heel fijn weekend...groetjes en bedankt Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi.
    't Zou leuk zijn als dat echtpaar deze prachtige foto's ook zou zien...
    Groet uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's heb je gemaakt!
    Moie soepkom met ballen!
    Ga je ze ook gebruiken voor een echt kopje soep met ballen?
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk is dat hé als je weer iets kunt vinden op zo'n rommelmarkt.
    Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

    Fijne zondag

    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liebe Thea,

    Sie sind sehr kreative Frau. Diese Idee ist sehr schön.

    Die freundliche Grusse aus Litauen - Jurgita :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥