maandag 1 maart 2010

MAART DECORATIE....




........Tijdens de Maartse buien.....Rozenbuien zullen we maar zeggen......maakte ik deze eenvoudige decoratie..........met rozen pareltjes en oude bakvormpjes.......

.........Samen voegen op een klein taart plateautje....en je hebt weer eens wat anders.......heb je geen taartplateau.....geen probleem je maakt er zelf heel makkelijk een......ik laat het de volgende keer wel zien........hoe je dat doet....





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
....... Während es draußen regnete, machte ich in unserem Haus einen Rosen Schauer........ Eine einfache Dekoration mit Rosen, Perlen und ein paar alte Kuchenformen.......
......... Gemeinsam zu einem kleinen Kuchen Plateau hinzuzufügen, und schon hast du etwas schönes ....... hast du kein Torten Plateau stehen..... kein Problem,wir machen es uns selbst sehr einfach ein...... ich zeige Ihnen das nächste Mal ........ wie man so etwas tun kann..........

22 opmerkingen:

  1. Eenvoudig? Ziet er heel decoratief uit. Mooi. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Thea,
    Je moet hier echt iets mee gaan doen hoor.
    Wat een mooie stukken weet jij steeds weer neer te zetten, en zoals jij zelf zegt, zo simpel.
    NO WAY!!!!
    Ik vind ze magnifiek!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eenvoudig zeg je voor u wel maar voor mij weet nog zo niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thea?? het ziet er zo schattig uit allemaal !!

    Leuk hoor hoe creatief je bent !!

    Geniet van de zon ! en de week ! groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je decoratie erg mooi en haal heel wat inspiratie bij je vandaan. Ik had een wilgenheg in de tuin daar haalde ik de uitlopers af om kransen van te draaien. Hier zie je ze in het wild wel langs de waterkant en zandafgravingen e.d staan. Wij noemen ze waterwilgen, maar waarschijnlijk als je ze knot worden het knotwilgen?¿
    Op de rijst voor de vogels had ik ook nog geen antwoord gegeven. Ik geef de vogels gewoon de witte snelkook rijst die overblijft na de maaltijd (zonder saus natuurlijk)
    Ik had dus niet gewonnen met mijn foto, ondanks dat ik de meeste stemmen had :S misschien vonden ze het niet eerlijk dat ik stemmen via mijn site had gewonnen. Nou ja daar leg ik me dan ook bij neer. volgende keer beter. Ik zal jouw link ook even bekijken en wie weet doe ik daar eens mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Thea...de stolpen blijven ook mijn favoriet om wat leuks onder te maken...het is je weer helemaal gelukt zo'n prachtcreatie te maken...heel leuk geworden...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super chique zeg, leuk gedaan. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jajaa, troes zegt weer tis eenvoudig, maar voor jou geld dat alleen, voor ons?? Ik vind dat kaasstolpje echt weer zo leuk, kijk, dat heb ik dus niet :))) maar goed, we zijn overal ergens goed in, de een heeft dat wat meer dan de ander, en troes is gewoon in vele dingen een kanjer. Mooi meid, tis weer heel mooi, liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eenvoudig zeg je ..ik vind het erg chic en heel erg mooi geworden!
    Groetjes Corinas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. astridvanbeers01 maart, 2010

    Ziet er weer top uit, je hebt het in je vingers, well done.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Thea,

    Wat heb je weer een mooi stuk gemaakt.Wat me opvalt dat je vaak met parels werkt, dat geeft toch even een feestelijk gezicht!
    Ik wil je nog een mooie dag toewensen, hier schijnt de zon lekker en dat is een gezellig gezicht buiten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi die rozenknoppen! Combineert prachtig met de parels!! Benieuwd naar het zelf te maken taartplateau ....Leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thea, wat kan eenvoud toch mooi zijn. Ik heb echt genoten van je prachtige decoratie. Ik wens je nog heel veel creatief (rozenblaadjes) plezier komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea,

    woher hast Du gewußt, dass ich noch gaanz viele (zart) grüne Perlen habe?

    Ich mach mich ran!

    GlG Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hay Thea,

    Geweldig dit romantische tafereeltje onder de glazen stolp.
    Het kan haast niet romantischer!

    Liefs,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan weer Thea. De bakvormpjes zijn echt overal voor te gebruiken! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,

    Wat ben jij weer ontzettend creatief bezig geweest ! Hele mooie sfeer met die gedroogde rozen en die parels !
    En die bakvormen zijn ook heel mooi.
    Heb ze laatst eens op een rommelmarkt zien liggen, maar die man wist de prijs ook wel zeg ! Was me veel te duur...
    Mijn moeder heeft alleen grote vlaaivormen, is nou eenmaal een echte Limburgse, dus die bakt ieder weekend een verse vlaai. MMMMMMM
    Ik durf te wedden dat jij dat ook regelmatig doet ?

    Oh, en laat die eendjes eens wat harder lopen daarboven ! Ik verlang naar de lente. Een paar zonnestraaltjes is niet genoeg ;-)

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea,

    Oh, ik weet niet of ik ooit tegen jou verteld heb "det ich auch ein Limburgs meigtje bin" ;-)
    Mijn ouders hebben 33 jaar lang in Neeritter (vlakbij Thorn) gewoond en zijn vorig jaar naar Heythuijzen verhuisd. Zij zijn heel blij met de verhuizing (ze hadden een 2-onder-1 kapper met een MEGA-grote tuin en wonen nu in een appartement op de beganegrond) maar ik heb het er lang moeilijk mee gehad. Het was toch mijn geboortehuis... Maar ik snap wel waarom ze het hebben gedaan. Ze worden ouder en het onderhoud aan huis en tuin werd steeds zwaarder.

    Ik weet ook wel dat ik niet mag klagen over het weer, maar helaas werk ik fulltime, dus tegen de tijd dat ik kan genieten van mijn vrije tijd is het al later op de dag en is de zon alweer grotendeels weg.
    Maar ik geniet van het weekend !

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liebe Thea,
    wunderschön sind Deine Herz-Perlen-Dekorationen...
    Danke für die Anleitung...

    Liebe Grüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh wat is dit sfeervol gemaakt Thea.
    Echt klasse meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk allemaal. Ik kom graag nog eens bij je langs.
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Liebe Thea ,das Herzchen ist gaaaaanz entzückend!!!!Und unter der Glashaube wirkt es so zart und zerbrechlich .Einfach sehr schön!!!Schöne Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥