zaterdag 20 maart 2010

EEN EI IS GEEN EI......


.........De afgelopen week heb ik samen met een vriendin een avondje eieren versierd......het papier dat ze nog had liggen was al heel oud maar erg apart......dit hebben we gebruikt om de eieren te beplakken......een beetje groenig en ook in ecru......het grijze ei heb ik eerst geverfd met hobbyverf en toen versierd....
......... Letzte Woche habe ich mit meinen Freundin ein paar Eier dekoriert......sie hatte sehr altes Papier liegen....es war in grün und auch in ecru.....Zuerst haben wir die Eier mit dem schönen Papier beklebt....sie sehen ganz chic aus.......Ich habe das graue Ei Zuerst mit Allesfarbe bemalt.......um sie dan zu dekorieren.....

21 opmerkingen:

  1. mmoi meid, tenminste is echt goed dekoreerde eieren, dat shabbychic is niet zo mijn ding, het lijkt nooit af, maar deze eitjes vind ik erg mooi gelukt en..... af!! greetz van mie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 ei is een half ei, 3 ei is een Paasei.... zo ging-ie toch?! Heel mooi, je eitjes, Thea! Een fijn weekend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 12 eieren een dozijn...............hahahahah!!

    Deze zijn leuk.........goed gedaan Thea !!

    Gezellig weekend lieve groetjes Ria

    Bedankt voor je leuke berichtje............doei

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie eitjes, kleine kunstwerkjes en eens iets heel anders dan gewoon geverfde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    Wat een mooie eieren, zeker mooi papier zeg.
    Verslavend hé dat eierplakken hihi

    Ik ga ook maar door....

    Fijne zondag
    Lieve groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg. Chique eieren zo! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie eieren en altijd een leuke hobby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een deftige eieren...heel mooi hoor....je bent echt een crea-Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi zijn ze geworden,echt iets voor mij.leuk werkje hoor.groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, ze zijn zo mooi geworden, schattig met die kantjes en sleuteltje/engeltje!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie romantische eieren!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea,
    JAAAAAA ik les alle reactis.
    maar omdat jij schrijft je moet wachten op het lukt met het drogen,dacht ik,ik gaa maar naar een bloemwinkel.zij moeten het dog goet weten.
    darum!!!!
    een ik dacht dat ik je die info ook greef.

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat een mooie versierde eieren, echt romantisch.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je eieren zijn prachtig. maar ja, je bent zo'n creatieve Thea, dat het eigenlijk wel te verwachten was.
    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig vind ik de eieren, met oud papier heb je vaak heel mooie resultaten,
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hay lieve Thea,

    Je eitjes zien er bekoorlijk uit..
    Het ei met zwart versierd lint is geweldig!
    Wat een leuke bezigheid is het...

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Thea,

    Nou je hebt ook mooie eieren versierd.Wat een handige manier om strikjes te maken. Bedankt hoor..... Ik had al die spulletjes voor de voorjaarskrans van de week op de rommelmarkt, leuk toch!
    groetjes en nog een fijne dag Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat zijn het mooie eitjes geworden! heb hier ook nog wat eitjes liggen, maar kom er niet aan toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij hebt ook mooie eieren gemaakt.
    Vind ook je kopje erg mooi en zo mooi op de foto.
    Je vroeg aan mij waar ik het papier vandaan had.
    Heb op de beurs scrapbookpapier gekocht en deze met de printer in kleur gekopieerd. Het papier van de scrapbook is nl te dik.
    Met het copie en goede lijm (decoupagelijm) lukt het wel.
    Mijn zus gebruikt ook allerlei inpakpapier.
    Las ook je vraag bij Esther. Decoupagepapier is het papier wat je er eigenlijk voor moet gebruiken het is een soort vloeipapier. Maar best duur 1 velletje kost ong. 1 Euro. Voor dat zelfde geld heb je bij de action een hele rol inpakpapier. Als het papier maar niet te dik is.
    Zo een heel verhaal hoop dat je er iets mee kunt.
    Groetjes en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wundervoll und so romatisch *schwärm*... Ein schönes Wochenende und sei ganz lieb gegrüßt von mir :O)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥