vrijdag 12 februari 2010

ZULLEN WE MAAR VAST BEGINNEN...


.......Gisteren heeft Lars al Carnaval mogen vieren op de peuterspeelzaal........sinds kort draagt hij een brilletje....staat hem goed....niet.....

..Op de een of andere manier lukt het niet om de Carnavalskleding mooi op de foto te krijgen........maar ik wil ze toch wel even laten zien.......




........Deze rok is voor onze jongste dochter......voor de Boerenbruiloft......Zwart met een boel kant.....en een brede strook broderie eraan en aan de onderzijde weer afgezet met kant......de zwarte strook heb ik op 4 plaatsen opgehaald...en er een strikje opgezet.......

10 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Thea,heel veel plezier met je carnaval.
    Geniet er maar heerlijk van.
    Hier bij ons is dat allemaal niet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat is Lars een schattig knulletje, dat brilleke maakt hem echt een ondeugd, ( als hij dat zonder bril al niet zou zijn!!!)
    Mooie kleding heb je gemaakt voor de carnaval, en wat doe je zelf aan?
    Wij gaan niet weg, ik heb er totaal geen zin in deze keer.
    Alvast ALAAF voor jullie en een dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, Lars die al carnaval viert en het brilletje staat erg goed, je rok is erg mooi geworden. fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoer ventje zeg met zijn brilletje. en wat heb je weer een prachtige rok gemaakt. Ik hoop dat je heel wat verkocht hebt van je spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heej Thea,

    Leuk met zijn bril het is een knappe jong kereltje.
    En je kleding erg leuk een heel fijn feest en geniet ervan.

    Lieve groet Irma en een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat hem lekker eigenwijs. Veel carnaval plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. soso ihr seit voll im faschingsfieber.wie suess der kleine man!!!!
    und der rock wenn alles weis waere wuerde ich den im sommer anziehen.

    liebe gruesse conny

    toll!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Thea wat zien de kinderen er leuk verkleed uit.Ja bij jullie is het echt Carnaval he? Hier in Drenthe mis ik het wel hoor. Ik kom uit Brabant. Als ik dat zo zie dan gaat het kriebelen. Alaaf en groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha, ik zie mark weer met zijn brilletje, enig vind ik dat toch, zo vertederend. :)) en je kleding is weer erg mooi gedetailleerd gemaakt. Doeggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea
    Eindelijk kan ik ook weer eens bij jou kijken. Ja, bij jullie is alles weer in de ban van de carnaval. Leuke dingen heb je gemaakt voor de kids. Zullen ze vast hoge ogen mee gooien. Een plezierig weekend toegewenst. Tons

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥