donderdag 11 februari 2010

POSTZEGELS MET KORTING


........ Bestaat niet zul je zeggen ....... dat heb ik ook altijd gedacht ..... en de postzegels vliegen er hier doorheen .... vooral in deze tijd .......

..... Ik koop al altijd mapjes van 50 stuks ....... dat scheelt wel .... zijn ze niet zo snel op .... maar toch ........ tot ik ergens las over de site ........ postzegels met korting ........

........ Ik ben er natuurlijk meteen een kijkje gaan nemen ..... en idd je kunt er postzegels kopen met korting .......


.......... Het bleek dan meestal te gaan om postzegels uit het Fl. tijdperk ..... nahhh ... allemaal omtellen dacht ik ..... teveel gedoe ..... Maar nee ......... dat word voor je gedaan ...... super toch .... je besteld gewoon postzegels van 44 cent of voor Europa van 77 cent .....maakt niet uit ...... en je krijgt de mapjes netjes uitgesorteerd thuis gestuurd ..... met een briefje erbij hoe of je moet plakken ....... erg duidelijk allemaal ......

........ Gratis priority stickers erbij ..... en je kunt je zelf al uittellen hoeveel je bespaard ....... ik vind iedere cent die je hierop kunt besparen is meegenomen ..... toch ....

........ Ga eens een kijkje nemen zou ik zeggen ......... Leuke bijkomstigheid is wanneer je een nieuwe klant aanbrengt ......... je ook nog een mapje postzegels helemaal gratis krijgt ..... Dus als jullie bestellen ...... ik hou me aanbevolen.....DAT GAAT ZO: Wanneer je aan het betstellen bent .... kun je op een gegeven moment de betalingswijze kiezen ..... daar zie je een vakje waar je opmerkingen in kunt plaatsen ...... als je daar mijn naam en adresgegevens invult ..... krijg ik een zakje postzegels gratis thuis gestuurd ......... is maar tijdelijk ... dat wel .....

....... Oja ..... niet onbelangrijk ..... ze rekenen geen verzendkosten ........

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief. Zo leer je nog eens wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee das handig, daar ga ik ook eens kijken, nu niet, vanavond en als ik het doe, krijgt jouw naampje een velltje erbij :))) doeiiiiiiiii en tanks voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee at zijn gulden postzegels mag dat dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi thea,

    wat een super tip van jouw.bedankt!!!!!

    ik zal an je denken

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goede tip, ga ook eens kijken op hun site. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Thea, dat is nog eens leuke en originele post. Ik ga vanavond, als de rust in huis is wedergekeerd (; meteen een kijkje nemen. Wanneer ik tot actie overga, kom ik bij je terug.
    Ben je al flink in de A LA A F stemming? Hihi....

    Leuke avond!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja dit is echt super hé. Ik had het gelezen bij Bettie. en heb ook al even een bestelling gedaan. Nog leuk ook die oude postzegels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea,

    Ik heb wel interesse! Moet ik via jou bestellen of moet ik jouw naam noemen.

    groetjes,
    Marianne.
    PS In m'n profiel staat m'n e-mail adres.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥