donderdag 4 februari 2010

OUDE TROEP.....


.......Dat oude troep uit de kringloopwinkel best mooi kan zijn bewijst deze glazen schaal op voet weer eens.....

...ik vind het altijd leuk om in zo'n winkel rond te snuffelen......je vind er altijd wel iets van je gading en meestal voor heel weinig geld.....en op die manier krijgen de spullen nog een tweede kans en is er minder afval......Maar helaas is de kringloopwinkel hier in het dorp opgeheven......en zo direct in buurt is er geen...jammer......


...........In deze schaal kun je mooie stukken maken......door de voet krijgt het meteen allure vind ik........



18 opmerkingen:

  1. Ik kom ook regelmatig bij de kringloop. Ik koop lang niet altijd wat maar soms doe ik een prachtige vondst. Jammer dat er bij jou geen meer in de buurt zit.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een kringloopbezoekster, er zijn van die periodes dat je niks vind maar de zoektocht is altijd spannend, stel je voor dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig bloemstuk heb je hierin gemaakt, ik hou ook van de kleurencombinatie!
    Zelf ben ik ook zo een kringloopliefhebber, ik moet er 15km voor rijden maar dat is geen reden voor mij om niet te gaan ;)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, zo simpel klinkt het............... maar als je het stukje ziet zie je wel dat er een vakvrouw bezig geweest is, moooooooooooooooooooi meid. Liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom ook graag bij de kringloop, en ga ook weleens een ochtend invallen bij de kringloop waar mijn vriendin vrijwilligster is. Vanmorgen heb ik ook weer een bezoekje gebracht bij onze kringloop en heb daar een super aanvulling op mijn rood/wit servies verzameling gevonden. Soms is het helemaal niets en soms kom je met schatten thuis. Ik vind het nog steeds veel leuker dan zomaar een winkel binnen lopen en iets kopen, hier geniet ik veel meer van.
    Het bloemstuk wat je gemaakt hebt is heel mooi. Mooie kleuren zo bij elkaar en je brengt me weer op een idee.
    groetjes en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n mooi boeket en waar de kringloop al niet goed voor is.Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige schaal zo op die voet en je bloemstuk is om te watertanden...!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wunderschön geworden....und dein strauss erweckt frühlingsgefühle in mir....seufz...aber gestern war es hier 9 grad und heute ist es 7 grad warm...und der doofe schnee ist weg!
    lg
    und ein wundervolles wochenende wünsche ich dir.
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, als je een beetje creatief bent, zie je overal wel iets in. Je hebt dat oude glas prachtig tot z'n recht laten komen met dat bloemstuk, en inderdaad, dat bloemstuk mag best op een voetje. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer zeg dat hij opgeheven is. Ik moet ook 8km verder voor de dichtstbijzijnde. altijd genieten daar. Al word ik wel steeds kieskeuriger. Ik heb al zoveel/teveel spullen dus eigenlijk moet ik eerst maar eens spullen bij hun brengen voordat ik weer iets koop

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea, jij kan van een straatsteen nog een mooi stuk maken. Wat een mooi stuk heb je weer gemaakt. Prachtig! Jammer dat je niet hier in de buurt woont. Hier hebben we een keer in de maand kofferbakverkoop. Ken je dat? Zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea de schaal is erg mooi...maar het stuk wat erin gemaakt is...is werkelijk BEELDSCHOON!!!
    Wat wordt ik hier toch weer blij van.
    De schaal is mooi..het stuk is mooi..en de foto is ook weer mooi,kortom een dikke 10!

    Fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea, jij doet je naam ook echt eer aan hè wat een creativiteit toch elke keer weer. Laat wel niet vaak een berichtje achter, maar kom regelmatig even langs en zie dan het ene moois na het andere moois. Die carnavalskleding vond ik ook erg leuk. Hier leeft dat helemaal niet zo dus ben daar ook niet mee bezig. Mijn naaiproject ligt doorgeslagen en wel op mij te wachten, maar er zijn weer wat dingen tussendoor gekomen. Nou ja het loopt niet weg.
    Fijn weekend nog.
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje Thea, wat een prachtig bloemstuk! Je hebt het echt in je vingers, een plaatje!! De schaal op voet geeft het nog meer maar dat had het stuk helemaal niet nodig hoor. Een heuse beauty (zou overigens helemaal niet misstaan op MIJN tafel ....).
    Een groetje van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,

    Meid, wat heb je daar weer een prachtig bloemstuk gemaakt.Staat prachtig in de schaal.

    groetjes, Lilly

    als je wat wil weten vanwege Wenen dan stuur me eem mailtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jij tovert alles om in mooie dingen
    pffffffffffffffff
    en alles is hier ok
    heb net een eel mooi weekend achter de rug
    mijn eerste strandwandeling wellicht in de mist maar het was zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi thea,
    ja ik heb de sacken gratis gegregen.een ben hell erg dankbaar ervoor.
    jetje dat nederlands schijfen blijft lastig.
    nu ben ik an het denken wat ik als bedankje kan geven.hij zal ja niet voor nix mooite heben gedaan.ik denk later een keer een oude stuhl te kopem een hem met die sacken de polstern.

    groetjes conny

    en sorry voor de fouten worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Crea by Thea, ja, ik kom regelmatig bij mama Muis. En ik ben zeker een kringloopfan. Zou het een eer vinden om op je blogroll te mogen verschijnen. En kun je wat van je gave met groen doormailen? Helaas heb ik geen groene vingers en lijkt alles wat ik met bloemen en bladen etc. zou doen op de armetierige kerststukjes die ik vroeger als kind fabriceerde, haha. Gelukkig heb ik mijn moeder in de buurt, die is daar erg goed in. Leuk dat je geweest bent op mijn blog. Heb me als volger aangemeld bij deze blog. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥