woensdag 24 februari 2010

HORTENSIAS MET HART



..........Vanochtend ging ik even bij de bloemist langs voor een bosje rose ranonkels......maar helaas alleen witte en knaloranje.....maar omdat ik in een rose stemming was heb ik twee hortensias meegenomen......Toen ik naar huis liep bedacht ik me dat ik mooi de hartjes aan de potten kon hangen die ik laatst samen met Tristan gemaakt had.......Zo gezegd zo gedaan......ik vind het resultaat niet slecht.....het past in ieder geval erg goed bij elkaar.......



...............Als jullie het leuk vinden kan ik wel een tutorial plaatsen van het hartjes maken...........

.......Heeft er iemand interesse misschien.........laat het dan.
maar even weten........


........HORTENSIEN MIT HERZ.........
.......... Heute morgen nach ein besuch am Markt, wieder auf dem Heimweg, bin ich gleich noch beim Blumengeschäft rein.Ich wolte ein paar Rosa Ranunkels kaufen...... aber leider waren nur leuchtend orange und weißen da......Ich bin aber heute in einen rosa Stimmung also habe ich zwei Rosa Hortensien gekauft......Und wie ich dan nach Hause spazierte dachte ich.....Ich hänge Herzen an die Töpfe...Diese Herzen habe ich letsten Freitag zusammen mit mein Enkel gebastelt.So gesagt....So getan...... Ich denke, das Ergebnis ist nicht schlecht ..... Zumindest passt es sehr gut zusammen.......

21 opmerkingen:

  1. Leuk die hartjes maar vooral de hortensia's zijn mooi. Jaaaaajaaaa graag wil ik weten hoe je de hartjes maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI die roze hortensia's. Ik heb gisteren een zacht blauwe gekocht, hij had nog geen roze...JAAAAAA graag een tutorial van die hartjes, ze zijn zo lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja zeker willen we dat weten dus erzähle mal frau troes, wie geht das denn? Mooi hoor, tis weer een plaatje, wat voor kleur hebben we morgen? :))) doeiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, da hast du dir aber wunderchöne hortensien gekauft. das herz macht sie zu einen richtigen hingucker.
    danke für deinen kommentar auf meinem blog. und ich denke mal, dass du jeansknöpfe meintest ? *lach*
    da liegst du voll richtig.
    Halbfasten habe ich auch mal gehört und in kempen ist dann auch ein markt, aber die wirkliche bedeutung kenne ich nicht.
    Ich grüße dich aus dem gerade doch sehr verregneten straelen ganz herzlich
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag een uitleg van de hartjes!!!
    ik vind ze super!
    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo

    Ze zijn geweldig die hartjes ik wil wel een beschrijving hoor!! maar wat is een .....................
    tutorial ????????

    Ria dom ?? ria verkoopt bloemen en hortensia's hihihihi!! fijne avond Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk uitleg van de hartjes ben benieuwd. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Thea,
    De hartjes zijn mooi geworden!!! Ik heb je de link van mijn blog nog gemaild. Lukte het niet om het te plaatsen of heb ik iets gemist??
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit met die hartjes. Natuurlijk wil ik ook graag weten hoe je die gemaakt hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig dat jij dat ook hebt, als je iets in je hoofd hebt qua kleur dat je daar dan ook mee thuis moét komen. Ze zijn leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rose is op dit moment ook mijn kleur.
    Erg leuk gedaan zo. Natuurlijk willen we graag weten hoe we ze kunnen maken. Ben erg benieuwd.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea !

    Oh die hortensia's zien er zo vrolijk en voorjaarsachtig uit ! Je krijgt zo weer helemaal zin in mooi zonnig weer.
    Wat leuk om zo samen met je kleinzoon te knutselen. Natuurlijk willen we zien hoe je die maakt ! Dus laat die tuteral maar komen, ik zit al in de aanslag ;-)

    Even over de jam: ja, ik weet het, 't is niet het seizoen (totaal niet) maar ik heb nog nooit jam gemaakt en wilde het uitproberen zodat ik weet hoe het moet als het wèl het seizoen is. Ik wil toch wat meer zelf gaan maken. Net als mijn moeder altijd doet.

    Ik heb ons kleine bruine vriendje niet meer gezien. Gelukkig maar. Was toch een vreemd gevoel achteraf. Maar op het eerste gezicht, als je niet weet wat het is, dan is het wel een mooi beestje om te zien. Rare gewaarwording !

    Groetjes, en dank je voor je lieve comments,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat staat dat schitterend Thea,prachtig in die witte potten, en die hartjes zijn echt prachtig,het breek helemaal op die witte potten.
    Echt heel chique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. thea ik heb je het al eens gevraagd waar haal je al die supermooie ideeen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige hortensia's heb en ik combi met de hartjes zo lief!!
    Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig hoe je zoiets moois hebt gemaakt!
    Elke keer als ik hier kom Thea wil ik gelijk aan de slag, ook zo met je mooie krans hieronder...;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooooooooooooooooooo nou snap ik het !!

    Bedankt Ria

    En niet blond hoor.............hahahahah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh mein Posting ging gerade einfach verloren..

    Hoi lieve Thea,
    wollte dir doch nur sagen,wie schön der Halbfastenmarkt in Kempen ist, der gleiche findet Anfang November auch statt..dann heißt er jedoch Hubertusmarkt ;o)
    Dazu kommt es das Kempen einfach wunderschön ist..
    Hatte in Sanny's Posting davon gelesen ;o)

    Jetzt versuche ich noch einmal mein Glück und schicke diese Zeilen ab ;o)

    Bitte nicht wundern wieso ich so selten hier bin,ein Umzug steht im März an,da gibt es noch viel zu tun.

    Dikke knuffel
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kleuren. Ik heb een lila staan op tafel. Zo mooi. Moet me altijd beheersen als ik ze in de winkel zie. Waar blijft je logje met de aankopen. Daar ben ik wel heel benieuwd naar (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. JAAAA!!!!! Ik zag dat je ze ook voor Jeany had gemaakt.
    Mooi dat roze!
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er heel mooi uit Thea! Ik wil wel graag weten hoe je die gemaakt hebt. Heel leuk idee. Fijne zondag ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. JAaaaaaa, ik ben dol op hartjes!!!
    Groet, aafke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥