dinsdag 2 februari 2010

HAAL HET VOORJAAR.......


.......In het kader van het voorjaar in huis halen....gaan we weer een stapje verder....

......Het afgelopen weekend waren de bloembollen in de aanbieding bij de Aldi......de witte hyacinten heb ik in deze schalen gezet.....ooit kocht ik de grootste van de twee als fruitschaal.....maar ik gebruik hem ook heel vaak om een leuke decoratie in te maken.....later kocht ik een kleinere maat erbij.........ze hadden er ook nog eentje op voet......jammer dat ik die niet mee nam...toen ik er later voor terug ging...waren ze natuurlijk op....dat snap je.....vaak wil ik er even over nadenken wat ik er zoal mee kan doen....en ja.....dan ben je wel eens te laat......

.......Ik heb er wat mos overheen gelegd......Wat parels tussen gestoken......en een engelendecoratie.......

............Een paar mooie harten die ik ooit op een beurs meebracht...liggen op de grote schaal.....en ook wat parels natuurlijk.......



.......................Dit engeltje kreeg ik van Janine.............van Jeany's Brunnen...tijdens onze laatste BeNeDuis meeting......in die mand vol met leuke dingen......hij komt nu heel goed van pas.....


.......Allemaal in erg rustige kleuren......daar ben ik wel even aan toe......hihihi......Zolang het maar geen wit is.........daar hebben we buiten al genoeg van.....

20 opmerkingen:

  1. Voorjaar? Hier valt de sneeuw nog met bakken uit de lucht. Hoe heerlijk ik het ook vind dat we weer eens een echte winter hebben, ik ben ook wel toe aan het voorjaar. Dus bij mij staan de tulpen te bloeien op tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gemaakt, heerlijk met die hartjes en engeltjes. Mijn vingers beginnen ervan te jeuken. Komend weekend staan er zéker bloembolletjes op mijn lijstje ;)
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Thea,

    Je lijkt wel een styliste....
    Staat heel gezellig, vind ik...
    Ik zie op je blog nog 46 dagen voor het voorjaar begint, afstrepen dan maar....
    Fijne dag, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is vandaag erg grimmig en guur weer. Al het wit is weg.
    Met deze mooie schalen heb je al een beetje voorjaar gevoel in huis.
    Erg mooi gedaan.
    Maak er een fijne dag van, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lente decoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan jij dat toch geweldig ...decoreren...petje voor je af...zelfs heel diep !!
    Mooi en heerlijk die voorjaarsgeuren en -kleuren zo bij je te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke keer kijk ik naar je teller; nog maar 46 dagen voordat de lente begint.
    Ik vind je schalen prachtig, ik vind die natuurlijke kleuren erg mooi en die parels, waar haal je die nou toch vandaan? (kapotte ketting?)
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hmm kijk naar buiten bah, even op jou blog kijken en ja daar word ik weer vrolijk van al een beetje lente. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier bloeien de blauwe druifjes ook al, het blijft mooi!!

    Je hebt prachtige schalen en wat ben ik verliefd op je engeltje. Echt prachtig!!! Ik heb vaak iets met engeltjes....

    Een mooi geheel, maar herfst.... buiten is het echt bar en boos.

    Fijne dag,
    groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je vroeg op mijn blog welke lijm ik gebruikt heb voor de kaarsen, dat is decoupagelijm, zelf koop ik hem hier:
    http://www.yourzoap.nl/index1.html
    Normaal hebben ze die in alle hobbyzaken. Je brengt de lijm aan op de kaars, legt er een uitgescheurt motiefje van een servet op(alleen het bovenste laagje) laten drogen en dan nog tweemaal aflakken en dan lijkt het net een plastieklaagje. O ja, de lijm heb je in mat of glanzend, mat is natuurlijk het mooist ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. eine wunderschöne schale...und wie es erst duftet, wenn die hyazinthen aufgeblüht sind...ich kann es fast riechen.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een prachtig sfeervol geheel Thea. Het is weer genieten bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi thea,
    wat leuk die bloemetjes in je huis.ik will ook welke in mijn huis halen,nu moet echt het voorjaar in het huis.

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hat is buiten zo sombertjes..en nu kom op jouw blog...en het is lente!!!
    Heerlijk..dank je, mijn dag is weer goed!

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,
    süß... ich hole mir auch den Frühling ins Haus. Schöne Idee;)
    Liebe Grüße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja prachtig Thea...wat zal het lekker gaan ruiken bij je als ze uitkomen...mooi stukje hoor en die hartjes en andere dingetjes zijn zo mooi erbij...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea, ik zit ook al af te tellen hoor. 46 dagen naar het voorjaar. Ik moet ook nog wat voorjaar in huis halen. Ga ik van het weekend doen. Dan kan je vast wennen aan de geur van het voorjaar. Wat mijn project betreft. Ik heb moeten compenseren, zodra ik het cadeau gegeven heb zal ik en foto op mijn blog plaatsen. Het materiaal heb ik nog niet gevonden.
    Geniet nog van het voorjaar in huis en een prettige avond,
    Groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hahahha, ik wilde net zeggen, wat een leuk engeltjeeeeeeeeeeeeeee. :)) Heb er vandaag weer 12 gekocht, bei der happy preis, frhulings austaltung geoffnet. En Ini en ik er weer als de kippen bij natuurlijk, maare, je voorjaarsfest is een plaatje!!!! Zoals ik al zei, jammer, geen bloemist in de buurt :)) Liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jouw lentecreatie maakt de dag wel goed. Wat een weer was het zeg. Je kan hier niet eens de straat op zo glad is het. De kinderen kunnen er wel op schaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,
    Je hebt prachtige voorjaars stukken gemaakt.
    En de engeltjes zijn zo lief.
    De hartjes alvast voor valentijn.
    En ja rustige kleuren die zijn juist mooi.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥