woensdag 3 februari 2010

CARNAVALSKRANS



.......Vorig jaar heb ik voor het eerst een krans gemaakt voor de Carnaval......dat is goed bevallen....dus heb ik er nu weer een gemaakt.....een klein beetje anders als de vorige.....maar wel echt Carnaval......hij hangt al langs onze voordeur.....

........Allerlei Carnavals accessoires heb ik er met krammen op vastgemaakt......en wat van die kleine waterballonnetjes...........die horen hier sowieso tot de vaste Carnavals uitrusting........


..........Daar kun je zoveel leuke dingen mee doen.....op je hoed.....drie bij elkaar in je haren...eerst bijelkaar binden en dan met glitterspray bespuiten of stickertjes erop plakken en dan een haarspeldje er tussen schuiven en in je haren steken.......

............Als oorbel....je steekt een oorbelhaakje door het uiteinde...eventueel een veertje eraan binden.....overal inzetbaar dus...maar het voornaamste .......blaas ze vooral niet te dik op....erg klein laten.....anders ziet het niet uit.........


.........De bloemen maakte ik van servetten.....ze passen er perfect bij........

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke orginele krans heb je gemaakt!
    Super, wat zal het gezellig staan op je voordeur!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n super vrolijke krans !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Doen ze bij jullie veel aan de carnaval? Hier is alleen een optocht en daar houd het eigenlijk wel mee op.

    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig joh!! Wij in hoge Noorden vieren niet echt Carnaval (al zeggen ze van wel WAAHAA) Mijn moeder en broers gingen vroeger (voor mijn geboorte) vaak naar vrienden in het Zuiden en vierden ze Carnaval mee. Mam was geen liefhebber maar toch vond ze het heel leuk om mee te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee zo'n Carnavals krans. Als hier Carnaval gevierd werd zou ik ook zo'n mooie krans maken.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, hij is leuk. Heeeeel leuk. Leuk idee ook die bloemenvanservetten!!
    Leuke woensdag, lekker genieten van het zonnetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke krans weer! Hier op ons dorp (in Zeeland) wordt er niets aan carnaval gedaan: het is voor 99.9% gereformeerd dus...........

    M'n man komt uit Limburg, maar dat is geen carnavalsvierder (ik wist niet dat het bestond, maar de uitzondering die de regel bevestigd is dus met mij getrouwd)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee Thea!!!! Zo gezellig en vrolijk. Wij zijn niet zo van die carnavalvierders maar van deze krans zou ik er nog bijna zin in krijgen!!!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gezellig z'n krans leuk aan de voordeur. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi erna,

    da heb je echt weer alles gegeven.wat is het leuk geworden!!!!
    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou maar die ziet er geweldig uit Thea. Wat gaat dat jaar al weer hard, binnenkort al weer carnaval. NOu ja , daarna komt de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea, als echte noorderling heb ik niet veel met carnaval. Maar als ik je krans zie zou ik zo met je meegaan om te feesten en te vieren. Wat een schatje! Ik word er supervrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat had ik nog nooit gezien, een karnavalskrans. Erg origineel !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. truus waar is mijn feestneus..... meid ik blijf hem enig vinden, en hij wordt ieder jaar leuker. :))) gruss von hier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben echt geen carnavalvierder...maar deze krans is echt SUPER leuk..die zou wel aan mijn voordeur mogen hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee, een carnavals krans. Zou ik nou nooit opgekomen zijn. Dit is dus het leuke van bloggen, al die ideeen die je opdoet. Dank je wel. Groetjee Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke krans. Het is een kei gaaf idee. Beter dan serpentines voor het raam op een lijntje. Veel plezier, het was zo leuk om de voorpret van je mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥