dinsdag 23 februari 2010

BLOEMBOLLENKRANS



..............Een kale muur bleef er over na het opruimen van de Carnavalskrans.........voor een Paaskrans vind ik het nog te vroeg......dus heb ik het zo opgelost......Ik vind het toch wel al iets voorjaarsachtig hebben.......maar nog niet tè........



..............Het is een strokrans met mos bekleed.....daar heb ik wat nepbloemen bij gebruikt...de katjes van het vorig jaar waren ook nog prima bruikbaar......en ik had nog tulpenbollen liggen die ik niet geplant had......ik niet zo gek op tulpen...deze kreeg ik ergens......maar voor in deze krans vind ik ze samen met de blauwe druifjes prima kunnen........



.........Deze krans gaat het vast en zeker wel redden tot ik.......voor mijn gevoel dan.... toe ben aan een Paaskrans..........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eine kahle Wand blieb ubrig nachdem ich der Carnavalskranz entfernte...Ich glaube, für ein Oster Kranz ist es noch zu früh ...... Aber ich habe das problem auf dies weise gelöst, mit einen Fruhlings Kranz. ....... Es ist ein Stroh-Kranz mit Moos bedeckt .....etwas Eucalyptus und Buxus...ein paar Blaubeer zweige und was Tillandsia ... und ich hatte noch einige nicht gepflanzte Tulpenzwiebeln liegen ...... Ich bin nicht besonders begeistert von Tulpen...Ich hatte dies irgendwo geschenckt bekommen ...... aber ich finde in dem Kranz gemeinsam mit dem Traubenhyazinthen sieht es sehr gut aus........
......... Der Kranz wird halten, denke ich bis es seit wird fur einen echte Osterkranz. .......

24 opmerkingen:

  1. Leuk je krans.
    Laat de lente maar komen.
    Hier schijnt in ieder geval vandaag het zonnetje.
    groetjes en een heel fijne week.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die leuk Thea en heel origineel!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een heel orgineel idee heb je daar gehad.
    Ik denk ook dat iedereen aan de lente toe is en daar is zo een krans ideaal.

    eerlijk gezegd...ik ben al bezig met de paasdeko :)

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer prachtig uit. Daar doe je het wel mee tot de pasen. Ben benieuwd wat je dan weer voor moois gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar is er weer een hoor...zo'n prachtige krans Thea...leuk alles door elkaar en het ziet er weer prachtig uit...en een kale muur heeft bij jou thuis ook helemaal geen kans lang kaal te blijven gelukkig...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en zo lekker voorjaarsachtig!

    Fijne avond,

    groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een schitterende krans Thea,mooie zachte kleuren.
    Complimenten meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor!!

    Alleen kunstbloemen !!???????

    Thea ?? ......eh ik ben het Ria van de bloemenwinkel......ahum !!

    Fijne avond meid !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou meid, jou creativiteit is tomeloos, wat mooi weer, wat ben je toch een kunstenaar, begin een winkeltje :))) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is 'ie mooi geworden !
    Fijne avond , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Thea,
    wunderschön ist Dein Kranz... ich liebe Kränze...

    einen schönen Abend wünscht Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Origineel en ontzettend leuk idee weer, Thea! Een gezellige avond! Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie krans lekker lenter's groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Thea, dein Kranz ist wirklich wunderschön. Ich möchte ihn gern nacharbeiten, aber ich glaube nicht, dass es mir so gut gelingt.
    LG Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahahhaa, hei preus, enne ik als rasechte preus, zie ook een paar foutjes, hahahahaha, het is niet 'es problem' aber das problem. :))) hahahahahahahaah, enigggggggggg, leuk, ik kan jou lekker plagen hier. :))))) daag troes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gemaakt hoor Thea. Weer zo'n supertip, bloembollen! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze vind ik heel erg mooi geworden, ook een prachtige kleurencombinatie. Zoals je zelf al aangeeft net iets tussen winter en lente in, geniet van ja mooie krans,
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. handwerken kan ik maar bloemdecoraties lukken me niet en die van jou zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat maak jij toch schitterende dingen.
    Echt z`n belofte-krans :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een enige krans...hou kòm je op het idee?? Geef je ook workshops?? En zouden de tulpenbollen ook uitkomen??

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze krans is weer geweldig!
    Ik heb volgende week vrij, dan ga ik ook eens een mooie krans maken..ik heb er zo'n zin in..

    Doegiesssssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is erg mooi geworden!
    Mooie kleuren heb je ook gebruikt, prachtig!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige krans is dat zeg !!!

    Maar hier nog lang geen voorjaar, het heeft vandaag op een half uurtje tijd gewoon weer 10 cm bijgesneeuwd. Het weet van geen ophouden !!!

    Je vroeg naar het zaaiseizoen hier ! Wel, na pasen begin ik binnen voor te zaaien, maar uitplanten of direkt zaaien kan pas midden of nog liever eind mei. En tegen begin september is het gedaan. Er zijn zelfs al jaren geweest dat het dan al vriest, dus dan is het helemaal om zeep. Het tuinseizoen is dus inderdaad wel korter hier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Thea,

    Maak je al die kransjes zelf?
    Geweldig!
    Echte creaties.
    Alles ziet er geweldig uit!

    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥