donderdag 28 januari 2010

RANONKELS


.......Het rekje met flesjes dat ik vorig voorjaar in de kringloopwinkel meebracht.....heb ik maar weer eens tevoorschijn gehaald.....die witte ranonkels staan hier zo mooi in......

........Samen met het beren speeldoosje is het een leuk geheel...en er blijft genoeg plaats over op het tafeltje......om er een kopje koffie of thee neer te zetten als er visite komt.....

......Ook dit glas heb ik in dezelfde kringloopwinkel gevonden.......ik gebruik het altijd als vaasje......handig...vooral in de periode dat bloemen duur zijn.....zoals nu.....met weinig bloemen kun je er toch iets leuks van maken....


..........Het stelt niks voor...de hoeveelheid bloemen die er in staan....en toch geeft het een rijk gevoel.......De kransen heb ik gedraaid van de lange uitlopers van de klimopplant.......Stevig.........makkelijk en de kosten zijn nul komma nul.....dat is altijd meegenomen...........


.......Ik zag het ergens op een blog en heb er een paar gemaakt......prettig materiaal om mee te werken vind ik.......

23 opmerkingen:

  1. Staat vrolijk met al die bloemen en de kransen, wat een idee...daar was ik zelf niet opgekomen!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blijft ons maar verrassen en verrassen met je mooie creaties.
    Het is gewoonweg om te kwijlen zo mooi.
    Ik benijd je creativiteit enorm hoor.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goede tip, die kransen van klimop uitlopers. Die heb ik ook wel in de tuin dus ik heb er weer een project bij!!!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kleine boeketjes. Ik ben dol op witte ranonkels!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt het maar gezellig allemaal. Heerlijk om al het voorjaar in huis te halen. het geeft toch een sfeer die goed voelt. Waar de kringloop al niet goed voor is. Ik mag er ook graag eens rondneuzen, er is altijd wel iets leuks te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier vind ik altijd een tip hé
    jij bent zo een kunstenares!
    waauw meid!
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal weer top uit. Heel lief die kleine mooi makertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Thea!

    Vrouwtje Paddenstoel is inderdaad war groter dan de andere poppetjes, komt door haar lange benen. Wat dat betreft kan ze zo de catwalk op ;)

    En de hoeveelhied logjes, ik heb wil graag een overzicht van alles wat ik heb gemaakt erop hebben en plaats regelmatig 'oude' foto's tot ik helemaal bij ben ;)
    enn ik heb maar 1 log, jij houdt er 3 bij ;)

    Hier regent het ook brrrr, niets aan!

    jij ook een fijn weekend!

    Groetjes MAris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi je witte ranonkels en je boeketje is ook niet te versmaden!
    Je kransen dat vind ik een topidee!
    Binnenkort mijn broer maar eens lief aankijken als hij zijn haag gaat snoeien ;-)!
    Zo te zien heb je hele lange uitlopers nodig...
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. liebe thea,
    nein, ich schmücke mit den buchstaben keinen karnevalswagen *lach*
    da würde ich lieber aufkleber nehmen.
    deine blumen sind wunderschön.
    ich wünsche dir auch ein wunderschönes wochenende, hoffentlich mit weniger regen als hier.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk rekje, goed idee om daar de ranonkels in te doen, bij mij thuis gaan ze altijd slap hangen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea, jij kunt echt van niets iets maken. Nu die kransen van klimop weer. En je schattige ranonkels, wat zijn ze prachtig wit! En je andere boeketje. Ik schreef vandaag: een mens heeft niet veel nodig om gelukkig te zijn. Volgens mij denk jij er ook zo over. Heel fijn weekend enne.... geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea. Ranonkels(voorjaar), ze zijn er weer ;-) mijn lieveling's bloem. Ik heb ook z'n rekje,ga morgen meteen kijken of ik ze op de markt kan vinden. Je kransen zijn ook prachtig geworden. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kijk sunnige truus weet overal raad op :)) meid geweldig, vooral dat flessen standarrdje, en die kransen, die uitlopers heb ik ook, dra als het beer weer wordt haal ik ze ervan af, draai je die om ijzer heen of waarom heen draai je die? fijn weekend meid, Jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,

    heute war ich in einem Grosshandel, da kommt man eigentlich nicht rein :)
    aber hier in der nähe gibt es 2 tolle Geschäfte, einmal das Bastelstudio in Kempen, 15 km von mir entfernt und dann ein großes Geschäft in Venlo am Treffcenter, dort gibt es auch Perlen und Stoffe und andere Sachen.
    Wenn du magst können wir uns gerne mal treffen und Shoppen gehen *lach*
    Liebe Grüße sendet dir aus dem regnerisch-schneetreiberischen Straelen
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat staat het weer heerlijk vrolijk bij je Thea.
    Het is zo knus op je tafeltje, en wat heb je dat mooi gemaakt die kransen, Je verrast me elke keer weer,hoe kom je op het idee meis,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deine weißen Ranunkeln sind ein TRAUM.
    Herzliche Grüße und schönes WE Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Thea...jij kunt beter zelf een bloemenwinkeltje openen maar dan wel met al je mooie ideetjes en creaties te koop en het liefst hier bij mij om de hoek...wat een leuke hebbedingetjes heb je weer gemaakt...prachtig die Ranonkels..nou ja alles gewoon weer!!
    Fijn weekend...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel moois voor weinig of geen geld. Er leuk allemaal. Die Ranonkels staan prachtig op het rekje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige bloemen !
    Groet uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea,
    tolle Idee, Ranunkeln im Milchflaschenträger...was man alles so machen kann...
    und die Efeukränze sind wunderschön, danke für die schönen Fotos und die Inspiration...

    einen schönen Sonntag wünscht Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Thea
    Ook sjoen .
    Ik heb ook nog ergens een rekje met 6 vaasjes .tís koopzondag hier dus ik ga ff bloempjes kopen .Ziet er leuk uit !
    Grtjs Miek

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥