woensdag 6 januari 2010

NIEUWE DECO


........JA.....EN DAN IS HET JANUARI......BUITEN SNEEUW EN IJS......BINNEN KAAL EN LEEG......

.......IK HEB AL EEN NIEUWE LADING ROOSJES GEDROOGD......SAMEN MET DE GRANAAT APPELTJES IS HET HET EEN LEUK GEHEEL.......


........DIE KOMEN ALTIJD VAN PAS.....EN ZIJN ERG HANDIG OM SNEL EEN LEUKE DECORATIE MEE TE MAKEN......IK VIND DE ROOSJES EIGENLIJK NOG WAT TE FEL VAN KLEUR......MAAR DAT DUURT MEESTAL NIET ERG LANG.......IN HET VOLLE LICHT WORD DE KLEUR SNEL MINDER.......MET EEN FOTOVERWERKINGSPROGRAMMA KUN JE ER HEEL LEUKE DINGEN MEE MAKEN.........ZELFS EEN ECHT SCHILDERIJ MAAK JE IN EEN HANDOMDRAAI......IK GEBRUIK HIER VOOR PhotoScape EEN GRATIS PROGRAMMA.....HET MOET WEL OP JE PC GEINSTALLEERD WORDEN...........

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's heb je gemaakt, schitterende stillevens!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Thea!

    als de roosjes iets bleker worden dan vindt ik ze ook mooier, alles is mooi bij elkaar gezocht..zijn dat granaatappels die erbij liggen?

    Fijne dag enne als ik vragen heb dan hoor je het wel ;)

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roosjes worden door de tijd inderdaad alleen maar mooier,soms help ik ze door een heel fijn laagje creme verf uit de spuitbus :)
    Wat is dat mooi gedaan met dat fotobewerkingsprogramma, heel mooi om een kaart mee te maken, jij hebt echt wel heel veel creativiteit in je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel lief zo'n schilderij,je roosjes zijn mooi.ik heb ze ook nog in de meterkast hangen,en die waren geel,ga vlug kijken wat voor kleur ze nu hebben.
    wat is dat voor een programma,waar je het over hebt.

    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf hou ik ook wel van die felle kleuren hoor. Het wordt vast weer een mooi kunststukje. Bij de tuniek van Amy heb ik rechtstreeks op de tuniek geborduurd. Bij de poppenkleertjes op borduurvilt en dat er later opgenaaid. Hier niet veel sneeuw, maar wel spekglad. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea !

    Allereerst nog de beste wensen voor jou en je gezin!

    Oh wat vond ik de berenkistje mooi zeg ! Ik kan goed geloven dat ze het mooi vond. Wat een gepriegel om zoiets te maken. Jij moet wel een engelengeduld hebben !!

    Nog 72 dagen tot de lente ? Jeetje, dat duurt nog lang ! En ik ben toch al niet zo'n winters type... Nou ja, doorbijten zullen we dan maar zeggen !

    Heb je de foto's van de badkamer nog gezien ? Ik heb ze eindelijk online... Had de tekst al eerder klaarstaan, daarom is het berichtje gedateerd op 11 december, helaas.

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    De orchidee doet het (tot nu dan) prima op de badkamer. Blijkbaar is zo'n "vochtige" ruimte prima voor ze. Licht is inderdaad een beetje weinig voor de spiegel met dat ene spotje, maar ik maak me niet op, dus daarvoor heb ik geen extra licht nodig. Voor de gewone dingen is het prima licht. En we kijken wel even of we misschien nog een spotje erboven hangen, dat moet zich allemaal nog uitwijzen hoe alles is in de praktijk.
    Het is inderdaad genieten, vooral van de douche. Wat een ruimte ineens zeg ! En ik moet nog heel wat accesoires zoeken, heb al een paar dingetjes staan, maar wil het ook niet vol maken ;-)

    Kerst was bij ons heel sober, had ook niet zoveel zin om te decoreren. Die vaas vond ik al schitterend vanaf het moment dat ik hem tegenkwam bij het tuincentrum. Heeft alleen even geduurd voordat ik een goede bestemming gevonden had. De strokrans is beplakt met gedroogde grijze blaadjes (weet niet precies wat het zijn...) en daarna heb ik lichtjes met spuitsneeuw erover heen gespoten. Vandaar die wittige tint. Vond ik wel mooi staan!

    Heb je wel een leuke tijd gehad met kerst of waren het gewone dagen net zoals anders ??

    groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay Thea,

    Wat een mooie collage...
    Dit is zo knap gemaakt..mijn complimenten!

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea,

    het mist wat mannetje had ik al een tijdje af en nu met de winterpoppetjes in het blauw misstaat het grijs. Tja dan kan ik of het manneke opbergen of nieuwe kleding maken. Vindt het een te leuk manneke om op te bergen dus de keuze was snel gemaakt ;)

    groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind de roosjes zo al erg mooi !
    ( Beetje kleur in deze erg witte wereld ;-)
    Groet uit een nog aldoor wit Assen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea!

    Ich freue mich über den Link. ;O

    Bei uns ist es noch ganz weihnachtlich ... .

    Welche deutsche Stadt liegt denn in deiner Nähe?


    Schönes Wochenende!
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea, Erg leuk wat je gemaakt heb, leuk die tip van het foto programma, ik ga er snel naar kijken. Het cadeau wat ik gekregen had, was een kerstcadeau. Wilde het met jullie delen.

    Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Thea, ich wünsche Dir noch ein wundervolles neues Jahr und Du warst ja schon wieder seeehr kreativ :O) GLG Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind jouw gedroogde roosjes erg mooi.Daar kun je inderdaad heel veel mee doen.
    En aan kreativiteit ontbreekt het je niet.

    Groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi, ik was er bijna ingetrapt! Ik dacht dat je het rozenschilderijtje zelf geschilderd had. Leuk! Je maakte weer een nieuw arrangementje om van te genieten Thea! Superleuk! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,
    weer zo'n goed idee, gedroogde roosjes. Die gaan nog veel langer mee dan mijn ranonkels! Leuke effecten en kaders ook met je foto's. Kortom, de creativiteit spat er weer vanaf. Dankjewel! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo thea,
    danke für deinen kommentar auf meinem blog.
    bei uns hat es nur ein wenig geschneit. dafür ist es sehr windig und eisig kalt.
    ich wünsche dir noch einen wunderschönen sonntag.
    Liebe grüße von
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥