zaterdag 23 januari 2010

MINI NARCISJES


.........nu het de afgelopen week niet zo koud meer was en af en toe het zonnetje zich liet zien......kwamen de lentekriebels weer opzetten.......


.......nu weet ik best dat we half januari echt nog geen lente krijgen......juist ja....en wat doe je dan.....nou dan creeëren we toch zelf lente.....ik kocht twee potten mininarcisjes voor de prijs van èèn......met binddraad heb ik mos om de pot gewikkeld.....en daarna takken eromheen...ook met draad vastgemaakt.....en omdat de pot neer word gelegd....groeien de narcissen heel mooi door de takken heen.....dat ziet erg quant uit.....


...........dat gaat heel vlug....donderdagavond bracht ik ze mee toen waren het alleen nog knoppen en vrijdagmiddag heb ik ze omwikkeld.....eigenlijk moesten ze nog net iets groter zijn voor het beste effect.....maar ik kon niet wachten om er een foto van te maken.......

16 opmerkingen:

  1. ja het is nog even wavhten op de lente maar op dzez wijze kan het wel al een beetje kriebelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk, dat mis ik nu hiero wel, een bloemenzaak, een hollandse bloemenzaak, de deutsche zijn keiduur. :)) heerlijk die lentkriebels, alhoewel het bij jullie erg schijnt te sneeuwen? grusse von mir. :)Oeps had ik gezegd dat ik het een prachtig plaatje vind van een zeer begaafd bloemist. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, en inderdaad, het brengt de lente in huis.

    Hier heerst nog geen lentegevoel, kan ook niet echt, want er ligt hier al weeeeeeeeeeeeeken 30 cm sneeuw, en volgens mij gaat die de eerste 2 maand nog niet rap verdwijnen. We krijgen er woensdag zelfs nog een laagje bij. Dus ik hou het nog even gezellig op de winter, lekker knus in huis ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier en daar sluipen de lentebloemetjes ook al mijn interieur binnen, ook ik kijk met smacht al uit naar lente maar helaas ligt er net vandaag weer een fijn laagje sneeuw :)
    Fijne zondag van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er helemaal geweldig uit Thea. En die lente...hier sneeuwt het weer. We moeten dus echt nog even wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wunderschön hast du die tertetten in szene gesetzt, das gefällt mir.
    vielleicht kann ich dich ja mal überreden, bei mir etwas hand anzulegen...aber erst, wenn die kinder größer sind...jetzt lohnt das leider noch nicht.
    liebe grüße und einen schönen und creativen sonntag sendet dir
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das sieht wieder sehr schön aus.Ich glaube in Holland hatte viel mehr Schnee als bei uns in der Schweiz,aber es kann ja noch kommen!!!!!
    Liebe Grüsse pummel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er echt lenters uit en je maakt er zulke mooie foto's van. het is altijd een feestje om er naar te kijken. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi zijn je narcisjes om naar te kijken.

    Groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea
    Bedankt voor je reactie.
    En ja hoor dat mag .
    Vanuit het midden-limburgse .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er super mooi uit!!

    Knap bedacht.

    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zien deze narcis compositie er mooi uit zeg! Erg mooi zo met het rood van de takken!
    wat een goed idee!!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thea, dit ziet er erg gezellig uit. Het is bij mij weer behoorlijk wit in de tuin. Dus het lentegevoel op je site doet me goed. Wat het papier betreft wat ik zoek, daar weet ik helaas geen naam van. Heb al op verschillende manieren gegoogled. Ik ben ook al in twee grote hobbyzaken geweest. Deze konden me ook niet verder helpen. Wel bedankt voor je reactie. Ik zoek wel even verder en wacht nog op een reactie of ik ga op zoek naar een ander alternatief.
    Groet Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, morgen naar de Action. Dank je wel. Ik had al kramp in mijn vingers van het googelen. Nu kan ik weer aan mijn hobby. Als het klaar is plaats ik weer een foto van mijn werk.
    Nog een prettige avond. Gr. Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig idee weer Thea. Ik vind de narcisjes erg lief! Ook ik verlang naar de lente, maar momenteel sneeuwt het hier weer! Fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met het kleine winterse zonnetje van dit moment kan ik me die narcisjes heel goed voorstellen. Het is alleen nog iets te wit in de tuin. Super met die prachtige rode takken Kornoelje?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥