dinsdag 5 januari 2010

IK ZAG TWEE BEREN.........


........DEZE DOOS HEB IK AL EEN AANTAL WEKEN GELEDEN GEMAAKT...........MAAR DOOR DE DRUKTE KWAM HET ER NIET VAN OM DE FOTO'S TE PLAATSEN...........


...........IK VOND DE STOF HEEL LEUK MAAR WEL DRUK .......VANDAAR DAT IK DE DOOS ERG RUSTIG HEB GEHOUDEN......ZOALS GEWOONLIJK HEEFT MIJN MAN OOK DEZE KEER WEER HET KARTON VOOR ME GESNEDEN.........WAT IK ERG HANDIG VIND HOOR........

........ZO KAN IK METEEN BEGINNEN OM DE DELEN IN ELKAAR TE LIJMEN......DE STOF WAS BEHOORLIJK DUN......DAT WERKT ERG PRETTIG.........DE BINNENZIJDE IS BEPLAKT MET ROOD VILT......DE KLEUR PAST ER PERFECT BIJ.......


.........HET ZIG ZAG BAND HAD IK TOEVALLIG NOG LIGGEN EN KLEURT ER HELEMAAL GOED BIJ.......OOK HET KNOPJE IS SUPER EENVOUDIG EN DE LEUKE BEMMEL GEEFT NET IETS EXTRA'S .........De doos is vierkant......ongeveer 21cm aan beide zijden en 15 cm hoog.........

.........IK HEB ER MET PLEZIER AAN GEWERKT......MIJN SCHOONMOEDER WAS 31 DECEMBER JARIG......ZIJ HEEFT HEM VAN MIJ KADOO GEKREGEN....OM HAAR KAARTEN EN POSTZEGELS IN TE BEWAREN........ZE WAS ER BLIJ MEE......



........DE VOLGENDE DOOS HEB IK INTUSSEN OOK AL WEER AF.......BINNENKORT LAAT IK HEM WEL ZIEN.......EN DAN WORD HET NU TIJD OM WEER EEN NIEUW PROJECT OP TE STARTEN........

19 opmerkingen:

  1. lovely project. Your bears box is so cute.
    rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk zeg. Zo'n doos komt altijd van pas. Heel bijzonder hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie doos Thea,gefeliciteerd nog,met schoonmama,ik was ook 31,dec,jarig,en vind het nog steeds een rot dag.
    het beertjes stofje past goed op zo,n doos .
    OMa NIJN

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie doos heb je gemaakt en ik ben weg van het stofje zo leuk met al die beertjes!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea, even een reaktie op je vraag op mijn blog: maandag middag heeft het hier gesneeuwd en de kids zijn er erg blij mee ;-)!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Thea,
    was für eine schöne Arbeit, die kleine Kiste ist wunderschön:)
    GLG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eg mooi, ik ben 25 augustus jarig hoor!!! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op beren, wat hebben jullie dat samen mooi gemaakt zeg, leuk dat je man je meehelpt.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja er ligt heel ,,,heel veel sneeuw,,maar kan toch niet naar buiten, kan nu geen twee stappen meer zetten,,zo benauwd,en ik wil zo graag even naar de pipoos,ik moet een nieuw fotoboek hebben,om ,te scrappen.

    groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Thea,wat een schitterende doos.
    En wat een lief stofje,ben erg weg van.
    ik ben ook een echte beren fan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig, daar zou iedereen blij mee zijn!!

    Ik kan niet vinden wat ik moet veranderen zodat je via mijn naam op mijn blog uitkomt zoals jij tipte...kun je mij helpen, wat moet ik doen?

    Fijne dag!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, Thea,
    ist das eine wunderschöne Bärendose, oder besser gesagt "Bärenhöhle", darin kann man so viele schöne Dinge aufbewahren...

    een gelukkig nieuw jaar
    wünscht Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea wat een mooie beren doos.
    Geweldig ben ook weg van beren.
    Het slotje vind ik ook mooi, erg leuk kraaltjes. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. meid het is weer een plaatje, je vliegt me onderhand voorbij met 7 mijlslaarzen, hahahaha, maare, ik kom binnekort met een hele aparte doos. :))) let maat op. :) maare jouw is weer echt magnific.

    liefs van mie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meis wat een kunstwerkje..
    En de stof is so schattig!

    Het lijkt me wel moeilijk om te maken..maar het is je goed gelukt!

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor die zelfgemaakte dozen. Misschien moet je eens een postje wijden aan hoe je dat doet. Een tutorial zeg maar.
    En volgens mij mag het vandaag nog: Een Gelukkig Nieuw Jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige box thea en zo kleurrijk.
    ook de binnenkant met het rode vilt is mooi.
    een gelukkig nieuwjaar nog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waauw prachtig théa !!!!!!!!
    knuf van mie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥