zondag 24 januari 2010

~~Jeany in a box~~DaWanda


.....MIJN VRIENDIN.....JA....DIE VAN....Jeany's Brunnen......IS EEN INTERNETWINKELTJE BEGONNEN......ZOIETS ALS MARKTPLAATS MAAR DAN ANDERS........ZE WOONT IN DUITSLAND EN DAN HEET HET.......DaWanda......JE HUURT ER EEN PAGINA DIE JE ZELF KAN AANKLEDEN ...ALS IK HET GOED BEGREPEN HEB......ZE NOEMT HAAR SHOPPIE ~Jeany in a bottle~ VAN HAAR HEB IK HET IDEE GEPIKT OM DIE LEUKE BOXEN TE MAKEN...natuurlijk met haar toestemming.....ZEI MAAKT ZE NATUURLIJK VELE MALEN MOOIER......

.........EN NU GAAT ZE ERMEE HET INTERNET OP......ALS JE OP HAAR NAAM KLIKT KOM JE OP HAAR BLOG OF HAAR WINKEL TERECHT.......

.......GA EENS EVEN BIJ HAAR LANGS....HET IS ZEKER DE MOEITE WAARD......ER STAAN NOG NIET VEEL ARTIKELEN IN HAAR WINKELTJE.....je kunt via haar ook terecht naar andere DaWanda leden......MAAR DE PRODUKTEN DIE ER STAAN ZIJN ONTZETTEND MOOI........

.......DE BOXEN ZIJN ALLEMAAL DOOR HAAR ZELF ONTWORPEN EN GEMAAKT......

.......VEEL PLEZIER OP HAAR SITE.....en o ja....ze schrijft wel in het Duits en Engels.....maar ze is Nederlandse....dus als je wilt reageren kan dat gewoon in het Nederlands.........

15 opmerkingen:

  1. Super Thea, perfekt voor de theeliefhebber!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. liebe thea,

    wat is die box mooooooi!
    de theabox is soooo schatig.

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi!

    Euhh, je hebt mij betrapt, ik had even snel een stukje van mijn vorige log gekopieerd hihihi oeps de schaapjes ik ga het meteen even veranderen!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie doosjes en de inhoud heerlijk. Het thee kannetje is ook geweldig. ik ga zo even op haar site kijken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea!

    Die Boxen sind ganz bezaubernd!

    Herzlichst, Bea ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,
    wat een mooi doosjes maakt je vriendin, ik ga dadelijk even bij haar buurten.
    Ik vind het juist leuk om iets meerdere keren te maken, je weet dat precies waar je op moet letten!
    Ik kan slecht tegen stil zitten en als ik's avonds met een oog t.v. kijk zit ik met een viltwerkje in mijn handen.
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haa fraulein Truus, hihi, vlg mij denken er een apar hierbven dat jij ze gemaakt hebt. :)), maare ff kleine correctie, mijn shop heet jeanu in a bottle, en die dozen heten jeany in a box. :)), maar who cares, tis toch allemaal een pot nat. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar heeeeeel erg lief van je om dit te doen, er staat inmiddels al wat emer in, maar heb nog steeds mijn twijfels, :), liefs van mie en een dikke knuffel van frau flasche.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ze zijn leuk gemaakt door je vriendin Thea..mooie stofjes alleen ik vind de kleurkeuze een beetje sombertjes aan de buitenkant...de doosjes zijn leuk om te maken...ik heb ze ook al eens gemaakt...hoop dat ze er succes mee heeft op Dawanda...altijd moeilijk zoiets op te zetten...Heeft ze ook een blog??
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Guten Morgen liebe Thea,
    das sind ja traumhaft schöne Boxen.
    Soviele schöne Details...ein Traum und vor allem ein schönes Geschenk..
    Falls man es schafft so eine schöne Box zu verschenken,ich glaube, ich würde sie behalten ;o))

    Viele liebe Grüße
    aus einem eiskalten Schneedorf im hohen Norden ;o)

    -13 Grad *brrrr* ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige boxen zijn dat geworden.Bevallen me heel goed.

    Groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea,
    Ik ben een volgertje van je geworden, maar ik had je link al wel op mijn weblogje staan.
    Ja ik was op je blogje, ze zijn werkelijk heel erg mooi.
    Ik vind je lieveheersbeestje ook zo grappig, hoe doen jullie dat toch en die mooie foto's, ik snap er niets van hoor.
    Ik ben ook nog niet zo heel lang in blogland, dus ik moet nog veel leren.
    Lief dat je een berichtje achter hebt gelaten, gezellie he!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lief van je dat je reclame maakt voor Jeany.ze maakt echt mooie boxen,jij ook trouwens.Ja moeders ik zal me warm aankleden hoor,ben al buiten geweest.en het is echt BERENKOUD.

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat zijn echt hele leuke doosjes. Zo grappig met die verrassing erin als je het openmaakt !
    Ik vind jouw eigen doosjes ook helemaal geweldig. Niet zo bescheiden zijn !!
    Ik heb best veel geduld, maar dit zou mij toch niet lukken.
    Misschien moet je eens een leuke, kleine workshop organiseren ?? Ik geef me er meteen voor op !!

    groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemiddag Thea,
    hier is het ook koud hoor. Het is nu -4.2 graden. Leuk dat je weer langs bent geweest. En je kunt weer komen hoor, voor mijn give away! Dan ga ik ondertussen eens bij Jeany rondkijken.
    Fijne dag verder, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh mein Gott! Die Boxen sind ja traumhaft schön. Sie sehen klasse aus und die Idee mit den Teebeuteln und der Kanne ist genial!

    LG
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥