zaterdag 9 januari 2010

CARNAVALS ALBUM


.........HET IS AL WEER ZO VER.........IK HEB M'N ALBUM AL WEER OPENGESLAGEN.......

.........GEEN SPROOKJES ALBUM...NEE........AL LIJKT HET DAAR BEST WEL WAT OP.......

.........NEE HET IS MIJN CARNAVALS ALBUM.....MET ZELFGEMAAKTE KLEDING.....ook een hobby van mij......DIE IK VIA MARKTPLAATS VERKOOP......IK MAAK NIKS OP BESTELLING........ALLEEN MAAR DINGEN DIE IK ZELF LEUK VIND OM TE MAKEN.....LEUKE FELLE EN VROLIJKE KLEUREN......EN WAAR IK DE JUISTE STOF VOOR HEB LIGGEN..........IK KOOP DE STOFFEN MEESTAL ALS ZE IN DE AANBIEDING ZIJN.........ZODAT IK ER OOK NOG EEN KLEIN BEETJE AAN OVER HOUD.....

.......VANDAAG LAAT IK EEN PAAR BLADZIJDEN UIT M'N BOEK ZIEN.......ER ZIJN ER NATUURLIJK NOG VEEL MEER........IK HEB ER AL WAT OP MARKTPLAATS STAAN.......WIL JE EEN KIJKJE NEMEN OF KOPEN....KIJK DAN HIER.....OF LAAT HET ME WETEN......


.........WIJ WONEN IN LIMBURG ZOALS JE MISSCHIEN WEET......EN JA...LIMBURG EN CARNAVAL.....DAT IS ÈÈN.......EN OMDAT IK HANDIG BEN MET NAALD EN DRAAD.....MAAKTE IK ALTIJD VAN ALLES VOOR CARNAVAL ZO WEL VOOR DE KIDS ALS VOOR ONS ZELF.....EN WAT NIET MEER GEDRAGEN WERD.......VERKOCHT IK DAN......EN IN HET DIGITALE TIJDPERK WERD DAT NATUURLIJK MP.......ONZE JONGSTE DOCHTER IS ER MEE BEGONNEN......MAAR LATER HEB IK HET OVERGENOMEN.......EN TOEN DE KLEDING BIJNA OP WAS BEN IK GEWOON NIEUWE SPULLEN GAAN MAKEN.....VOORNAMELIJK KINDERKLEDING...DAT VIND IK SUPERLEUK.....EN DAAR IS OOK DE MEESTE VRAAG NAAR...........DUS TOT DE CARNAVAL..........WOON IK WEER IN M'N ATELIER.........OP ZOLDER.......MUZIEKJE ERBIJ.........LEKKER MEEZINGEN......NIEMAND DIE ME HOORT..........LAlalalala.........

14 opmerkingen:

  1. OO wat een heerlijke vrolijke carnavalskleren, wat leuk dat je ze maakt om te verkopen.
    Heel veel plezier bij het maken!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meisie..meisie...wat ben je toch een creatieve duizendpoot!

    Je kunt ook al zulke leuke kleding naaien, in die te gekke kleuren.

    Ik zou nu ook wel eens een echt goede carnaval willen meemaken, zo helemaal uit je bol gaan!
    Dat lijkt me cht geweldig hoor.

    Dag meis, fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk al die zelf gemaakte kleertjes, ze zien er allemaal gezellig en vrolijk uit. Succes en veel plezier met je verkoop. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik eens wat vragen??? is er eigenlijk iets wat je niet kan?? :))

    Hardstikke leuke kleding hab je gemaakt.
    Verkleed je je zelf ook met karneval?

    Nou veel plezier nog met naaien en zingen

    Groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan te bedenken dat wij de Carnaval ontvluchten ☺ Gaan we lekker een midweekje naar Den Haag... Verheug ik me nu al op. Jij heel veel plezier met Carnaval! Liefs Leonie
    P.S. We hebben kilometers gelopen, was hier heel goed te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt geen idee hoeveel geduld ik moet hebben om je pagina te krijgen... Alsmaar: pagina kan niet weergegeven worden. Raar hè. Jij hebt dat bij mij en ik bij jou. Heel vreemd. Maar de aanhouder wint ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, best leuk hoor carnaval, behalve hier. Hier is het gisteren begonnen, en tot een stuk in de nacht onder ons raam en dan staan ze in ons portaal te .... mag jij de hele dag met bleekwater lopen en ruik je het nog. Ik hoop dat het snel weer over is.

    Duurt het echt zo lang voor je iets op m'n blog ziet? Ik heb een nieuwe kolommenlayout gebruikt, het werd een beetje onoverzichtelijk met maar 1 kolom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahah, of ziet. meid ik heb alweer de eerste zitting achter de rug, dus je bent niet de enige. hier staat al de hele dag willy milowitsch op. dus, we blaren even hard mee. :)) veel zoekse met je winkel, binnenkort weer open denk ik of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kleding! Veel succes met het maken en de verkoop!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dan wens ik je veel naaiplezier :))
    En kom je nog wel naar beneden om te eten ???
    Zal zo eens op je link kijken, niet dat ik wat nodig heb !!!
    Dag en genietse !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea, het was zo leuk om de vogeltaart te maken, Ik vind het ook zo'n orgineel idee!
    Ik heb je link erbij gezet en de taarten opspuiten met wit vet was inderdaad erg leuk!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ga jij de carnavalkleding dragen jij hebt blijkbaar gouden handen wat de sneeuw betreft begint lelijk mijn voeten uit te hangen heb liever mooi warm weer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedenavond!

    Ik las net je vraag over de letters, ik heb er geen zo bij de hand meer volgens mij zijn ze ongveer 6 cm.
    Succes met uitvogelen hoe je het zou maken!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoor, de kleding die je maakt.
    Hier in het noorden hebben we helmaal niks met carnaval, maar ik wens jullie in het zuiden heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥