dinsdag 26 januari 2010

BIJ ONS IS HET VOORJAAR.......


.........Gisteren ben ik even bij de bloemist binnen gstapt.....ik kwam metde armen vol bloemen weer naar buiten.........


..........Ik heb een oasisring genomen en die helemaal vol gestoken met lentebloemen.........zoals anemonen en een paar soorten ranonkels....en aangevuld met eucalyptus, viburnum tinus en kleine groene chrysantjes en nog een paar soorten bijmaterialen.......


.........Heb ik er een vrolijke lentekrans van gemaakt......die je meteen al die sneeuw ijs en mist doet vergeten........een pracht medicijn tegen verkoudheid en waar de griep spontaan van op de vlucht slaat.........een echte oppepper......ik werd er tenminste meteen vrolijk van......hij fleurt de hele kamer meteen op.........


........Ook heb ik nog enkele kleine vaasjes gevuld........en nu is er nog wat groen met enkele bloemen over......morgen ga ik even naar de markt en breng nog een bosje van het een of ander mee.....dan kan ik nog een bloemstuk maken........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
....UPDATE:....Toen ik gisteren,later in de middag de kamer in kwam lopen.....kwam de geur me tegemoet....heerlijk.......

21 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een plaatje!!! Echt prachtig, hier word je inderdaad helemaal vrolijk van. Weg met dat winterweer, kom maar op met de lente. Ik ga morgen ook wat voorjaarsbloemetjes kopen hoor!!!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhhhhhhhhhhhhh, kben een bittke jaloers, wat mooi meid, hier is het in de serre 14 graden, dus daar zit ik nu niet, en in de wk te wenig plaats, hahahaha, maare, je had bloemist moeten worden meid, je hebt je roeping gemist, ennnn zelfs ik word vrolijk van je plaatjes:))) slaap zacht, doeiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,
    da kommt der Frühling ins Haus;)
    Sehr schön.
    liebe Grüße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOO wat mooi, wat heerlijk lenteachtig!
    Erg mooi gemaakt!
    Ik geloof dat iedereen het nu wel gehad heeft met sneeuw en ijs, bij jou is het in ieder geval lekkker alvast voorjaar!
    Geniet ze!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig prachtig prachtig...moet het even zoveel keer schrijven hoor...wat ben je hier toch een kei in...de kleurtjes ...de creaties...wat zal het allemaal gezellig staan en ruiken die frisse verse bloemetjes en groen...komtie nog een keer...PRACHTIG!!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ein wunderschöner kranz, gefällt mir richtig gut.
    libe grüße
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea

    Kom zo maar even bij je langs.......wauwww!! wat een mooie krans !
    Ik zelf heb een bloemenwinkel nou meid je mag wel langs komen hoor als je nog een uurtje vrij bent,hahahahhaha!!


    Hij is werkelijk waar schitterend !!

    Zag ik je vorige blog dat je een soort van reclame maakt voor een webwinkel van een vriendin,wil je dat voor mij ook doen??

    Hij bestaat net een maand,wil je er even kijken?

    Hoor graag je reactie!

    WWW.BONHOFBLOEMEN.NL

    Groetjes Ria en je staat in mijn volg lijstje kom zeker nog eens langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amaai, 't is daar echt al lente bij u !! En zeggen dat het hier vandaag weer beginnen sneeuwen is, en dat dat nog tot zondag zal doorgaan. De eerste maanden moet ik hier nog niet op de lente denken. Maar eigenlijk ... vind ik de winter wel fijn, dan kan ik lekker veel binnenzitten en scrappen en naaien ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende krans. Prachtige kleuren, daar wordt je vrolijk van. Ik ben me vanmorgen ook weer te buiten gegaan aan voorjaarsplantjes en een mooie bak.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea,
    wat baalde ik vanmorgen toen bleek dat het badkamerraam zat dichtgevroren. Maar na het zien van jouw prachtige krans weet ik dat de lente in aantocht is! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhhh, wat mooi!!!!
    dan krijg je inderdaad het voorjaar in je bol!!
    groetjes, sylvia

    http://sylviawillemien.web-log.nl/sylvias_weblog/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik naar buiten kijken is het nig echt winter maar hier op blog is de lente begonnen!!

    Wat een prachtige fleurige krans, geniet er van!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. DAG THEA,

    WAT MOOI ALLEMAAL.....
    DAT ZAL WEL GEZELLIG ZIJN BIJ JOU IN DE KAMER....
    IK DACHT ER OOK JUIST AAN, ZAL IK MEZELF EENS TRAKTEREN OP EEN BLOEMETJE.....

    FIJNE DAG NOG, ANNEMIEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleurtjes en wat een schattig stukje, we moeten zelf maar wat kleur toevoegen he want koning winter heeft het nog steeds druk met regeren..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er ook weer prachtig uit.
    Mooie kleuren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,
    das isnd ja wunderschöne Blumenkränze.
    Herrlich, diese Farbzusammenstellungen.
    Liebe Grüße, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige krans!!! Heerlijk die voorjaarskleuren, als ik dan nu naar buiten kijk begint het alweer te sneeuwen, wat een contrast dan toch.

    Ik geniet heerlijk mee van je krans alleen mis ik de heerlijke geur uiteraard wel.

    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Thea, bedankt voor het meedenken. Aan het eind van de dag probeer ik het nog in de hobbywinkel. Ik ben daar wel eens vaker geweest en hoop dat ze dan beter altarnatief voor me hebben. Gisteren met crepepapier bezig geweest, maar het is steeds niet het resultaat wat ik wil behalen. Het is een verjaardagscadeau wat ik aan het maken ben. Wil het dus nog niet op de site zetten. Zodra het af is zet ik het op mijn blog. Ik hoop vanavond!!!!!
    Pretige dag, Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Thea,
    vielen Dank für deinen lieben Post auf meinem Blog! Du machst und zeigst aber auch ganz wundervolle Werke! Der Blumenkranz ist ein Traum - einfach zauberhaft!
    Liebe Grüße
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Huhu, ich bins nochmal!
    Ich weiß nicht was du hast...deine Boxen sind doch wunderschön. Ich habe auch erst vor kurzem damit angefangen. Meine ersten Boxen siehst du auch auf meinem Blog. Die liebe Jeany hat mich mit dem Kistenbasteln angesteckt - und jetzt gibts kein zurück mehr! ;)
    Liebe Grüße
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi en lieflijk de voorjaarskleuren. Het is een kruising tussen lente en een beetje winter. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥